מתכונים לפסח

   החרוסת המרוקאית של הדר
החרוסת המרוקאית של הדר חרוסת מרוקאית: המצרכים הדרושים: חבילת תמרים בואקום כוס יין אחת 2 כפיות קינמון קורט ציפורן 1 כוס אגוזים שבורים גס אופן ההכנה: מרתיחים את התמרים עם היין עד שהם מתרככים על אש נמוכה, מוסיפים את כל התבלינים ואת האגוזים ומערבבים הכל.
לכתבה המלאה »
   החרוסת  של אסתי
החרוסת של אסתי מתכון לחרוסת התוצר הסופי הוא כמו כדורי שוקלד קטנים החומרים: קופסת ממרח תמרים 200 גרם אגוזים חתוכים גס מעט אגוז מוסקט מגורר כוס יין אדום משובח כפית קינמון פלפל שחור חריף לטעם טוב אופן ההכנה לשים את כל החומרים לבצק אחדי וצרים כדורים קטנים מסדרים יפה בקערת הגשה קטנה בתיאבון
לכתבה המלאה »
   חרוסת / רינת וקנין
חרוסת / רינת וקנין הכי פשוט הכי טעים והכי שכולם אוהבים הכל בפנים קונים צנצנת סילאן (דבש תמרים תוצרת כינרת) טוחנים סוגי אגוזים שקדים(אגוזי מלך, פקאן, קשיו) מה שרוצים . לוקחים קערת יפה ממלאים בנדיבות בסילאן ומפוצצים באגוזים והשקדים הטחונים . וזה מוכן בתאבון אין מצב שלא יהיה לכם טעים.
לכתבה המלאה »
   חרוסת משודרגת
חרוסת משודרגת 150 גר' אגוזי מלך. לטחון במעבד עם מעט סוכר להוציא לקערה. לטחון במעבד : 3 תפוחי עץ מתוקים קלופים. 3 תפוחי עץ חמוצים קלופים. 6 בננות בשלות ממש. לערבב עם האגוזים הטחונים. להוסיף יין מתוק, סוכר, קינמון ומעט ציפורן. לערבב עד שמתקבלת עיסה די מוצקה,
לכתבה המלאה »
   חרוסת תפוחי עץ
חרוסת תפוחי עץ החומרים: 1 ליברה תפוחי עץ (חצי ק"ג) כוס ורבע אגוזי מלך שלושת רבעי כפית קינמון טחון חצי כוס יין אופן ההכנה: לקלוף את התפוחים ולהוציא את הליבה. לקצוץ במעבד מזון. להוסיף אגוזים, יין וקינמון. לחרוסת צריך להיות מירקם גס. לטעום ולהוסיף קינמון ויין ע"פ הצורך.
לכתבה המלאה »
עמוד 9 מתוך 16 התחלה עמוד קודם 7 8 9 10 11 עמוד הבא סוף
לעבור לעמוד
page 9page 10page 11page 12page 13