מתכוני בשר לקראת יום העצמאות

   קבב חצילים
קבב חצילים חומרים: 1 קילו חצילים 1 בצל 250 גרם בשר טחון ½ חבילת פטרוזיליה 3 כפות פלפל 250 גרם מרגרינה 1 כוס רסק עגבניות מדולל במים + מלח, פלפל, פפריקה מתוקה וצ`ילי גרוס אופן ההכנה: חותכים את החצילים והפלפל לקוביות. מגרדים את הבצל, מוסיפים לבשר ומערבבים,מוסיפים תיבול ויוצרים קציצות. מסדרים אותם בתבנית ושופכים מעל את השמן,מערבבים מים ברסק עגבניות ומתבלים במלח, פלפל, פפריקה מתוקה וצ`ילי גרוס,ויוצקים מעל הכל, שמים ם בתנור כ- 45 דקות.
לכתבה המלאה »
   קבב אווז
קבב אווז של חנוך בר-שלום חומרים: 800 גרם ירך אווז ללא עצמות ועור 4 בצלים ירוקים פרוסים 4 כפות פרורי לחם 1 כפית רוזמרין או טימין קצוץ 1/2 כפית פלפל אנגלי טחון 1/2 כפית סודה לשתייה מלח ופלפל שחור גרוס הכנה: טוחניםאת הבשר, מוסיפים את הבצל, פירורי הלחם והתבלינים ומערבבים היטב. מוסיפיםאת הסודה וממשיכים לערבב. משהים 4 שעות לפחות, או למשך הלילה. יוצרים קציצות וצולים על הגריל כ 4-3 דקות מכל צד.
לכתבה המלאה »
   קבב בולגרי
קבב בולגרי של יחיאל פילוסוף חומרים: 400 גרם בשר צלעות כבש 300 גרם צוואר בקר 100 גרם שומן כבש 2 פרוסות לחם לבן שרויות במים וסחוטות 1 ביצה 1 בצל קצוץ 2 כפות פטרוזיליה קצוצה מלח ופלפל שחור פפריקה מתוקה ההכנה: טוחנים את הבשר. מערבבים היטב. מערבבים עם יתרת החומרים מלבד הבצל והפטרוזיליה ומשהים למשך שעה. מערבבים שוב. מוסיפים את הבצל והפטרוזיליה ושוב מערבבים. צרים קציצות עגולות וצולים על הגריל כ 4-3 דקות מכל צד.
לכתבה המלאה »
   קבב יוגוסלבי
קבב יוגוסלבי מאת רותי קינן חומרים : 1 ק"ג בשר בקר טחון 1 בצל, קצוץ דק 2 ביצים 1/4 כוס יין אדום יבש מלח, פלפל מעט שמן הכנה: מניחים את הבשר הטחון בקערה ומערבבים לתוכו בעזרת הידיים את יתר החומרים, למעט השמן. מצננים במקרר כשעה. בידיים לחות מעט, צרים 24 קציצות קטנות בצורת גלילים פחוסים ומשפדים על 6 שיפודים [4 על כל שיפוד]. מושחים על הקבב מהשמן וצולים על גריל פתוח או מתחת לגריל של התנור, עד שמשחים מכל הצדדים. מושחים מדי פעם בשמן במהלך הצלייה.
לכתבה המלאה »
   קבב רומני
קבב רומני של רפי אהרונוביץ`, חומרים: 500 גרם שפונדרה בקר 500 גרם פלדה בקר 6 שיני שום כתוש 1/2 כפית פלפל שחור 1 כפית מלח 2 כפיות אבקת סודה לשתייה, מומסת ב 1/2 כוס מים פושרים הכנה: טוחנים את הבשרים. מערבבים את כל החומרים מלבד המים והסודה לשתייה. מוסיפים את המים והסודה תוך כדי ערבוב ומשאירים למשך הלילה במקרר. צרים גלילים צרים וארוכים וצולים על הגריל כ 4-3 דקות מכל צד.
לכתבה המלאה »
עמוד 7 מתוך 8 התחלה עמוד קודם 5 6 7 8 עמוד הבא סוף
לעבור לעמוד
page 7page 8page 9page 10page 11