מתכוני בשר לקראת יום העצמאות

   קבב עם פטרוזיליה
קבב עם פטרוזיליה 700-500 גר' בשר טחון - חצי "פלדה" של פרה וחצי של טלה. צרור פטרוזיליה שטוף, קצוץ דק מאוד. 1 בצל קצוץ דק מאוד בסכין 1 כף סומק מלח פלפל גרוס דק טיפת בהרט (לא הכרחי) אפשר להוסיף כף טחינה גולמית. חופן צנוברים. לשים היטב את כל המרכיבים, לאחר מכן משפדים או יוצרים קציצות וצולים על עגבניות ובצלים קטנים. יום עצמאות שמח וטעים.
לכתבה המלאה »
   קבב בתנור
קבב בתנור חומרים: 2 בצלים חופן פטרוזיליה 2 פרוסות לחם יבש 1 קילו בשר טחון כבש מלח ופלפל פלפל אדום 2 כפות שמן 3 עגבניות פלפל ירוק חריף 5 שיני שום אופן ההכנה לגרד את הבצל ולקצוץ פטרוזיליה ,להוציא את החלק הקשה של הלחם להרטיב את החלק הפנימי ולסחוט ,להוסיף לתוך הבשר, הבצל, הפטרוזיליה, הביצים, מלח ותבלינים ולעשות קציצות מאורכות. לטגן בשמן ,לגרד את העגבניות לשמן ,ולהוסיף את שאר המצרכים, לסדר בתבנית את הקציצות ,הפלפלים ולהוסיף את הרוטב. לשים בתנור לשעה בחום
לכתבה המלאה »
   קבב בשקית נייר בתנור
קבב בשקית נייר בתנור חומרים: 3 פלפלים ירוקים חריפים קצוצים 50 גרם פטרוזיליה 500 גרם בשר כבש, ללא עצמות 5 עגבניות (500 גרם) 6 בצלים (150 גרם) קצוצים גס 2 כפיות מלח 1 כפית פלפל שחור ½ כפית פלפל אדום נייר אפיה אופן ההכנה: מניחים את כל החומרים בקערה ומערבבים קלות. מניחים דף נייר אפייה על משטח עבודה. שמים את התערובת באמצע הנייר ויוצרים צורה של שק. מקפלים את השקית מלמעלה ובצדדים. אופים בתנור מחומם מראש בחום בינוני 90 דקות.
לכתבה המלאה »
   קבב מזרחי
קבב מזרחי חומרים : 1 ק"ג בשר [בקר, כבש או תערובת של שניהם] 1 כף כוסברה, קצוצה 1 כף פטרוזיליה, קצוצה 2 שיני שום כתושות 1/2 כפית כוסברה, טחונה 1/2 כפית כמון 1/4 כפית קינמון מלח, פלפל הכנה: אפשר לטחון את הבשר, אך מומלץ לקצוץ אותו בסכין חד דק-דק. מניחים את הבשר הקצוץ בקערה ומערבבים לתוכו בידיים את כל יתר החומרים. בידיים לחות מעט, צרים קציצות מוארכות ומשפדים אותן על שיפודי מתכת רחבים. צולים על גריל פתוח או מתחת לגריל של התנור עד שמשחים, 3-4 דקות מכל צד.
לכתבה המלאה »
   קבבונים על חציל קלוי בטחינה
קבבונים על חציל קלוי בטחינה של דיטה החומרים: 1 חציל קטן [עבור כל סועד] עלי רוקט מלח פלפל עשבי תיבול טחינה סמיכה לקבבונים: [ מומלץ להשתמש בבשר כבש קצוץ או טחון, או בשר בקר עם שומן כבש] 1 ק"ג בשר טרי 300 גרם שומן כבש 1/3 כוס בצל קצוץ 1 פלפל חריף קטן כוסברה לפי הטעם כמון לפי הטעם מלח לפי הצורך 1/2 כוס מים קרים אופן ההכנה: לקלות את החציל על האש היטב מכל הצדדים. טוחנים את כל הבשר במכונת בשר עם הפלפל החריף והכוסברה. מוסיפים את הבצל הקצוץ ואת התבלינים. מוסיפים מ...
לכתבה המלאה »
עמוד 3 מתוך 8 התחלה עמוד קודם 1 2 3 4 5 עמוד הבא סוף
לעבור לעמוד
page 3page 4page 5page 6page 7