מתכונים לפסח

   סופגניות בכמות גדולה
מצרכים: (כמות: כ- 45 יחידות) 50 גרם שמרים רת דק ¾ כוס שמן או 100 גרם מרגרינה עם מלח, רכה כ- ½ 2 כוסות מים פושרים ריבה למלית אבקת סוכר לזרייה שמן לטיגון אופן ההכנה: שלבי ההכנה, המילוי והטיגון כמו במרשם הסופגניות הקודם.
לכתבה המלאה »
   סופגניות מהירות – חלביות
מצרכים: ¼ 1 כוסות קמח תופח 1 גביע לבן או אשל 1 ביצה 2 כפות גדושות סוכר 1 כפית תמצית רום קורט מלח קורט אבקת סודה לשתיה ריבה למילוי אבקת סוכר לזרייה שמן לטיגון אופן ההכנה: לערבב בקערה את כל החומרים לסופגניות. לחמם שמן עמוק בסיר רחב ושטוח. לקחת כף גדושה מהבלילה ובעזרת כף נוספת החליקי לתוך השמן החם. מטגנים את הסופגניה משני צידיה. מוציאים את הסופגניה בעזרת כף מחוררת ומעבירים למגש מרופד בנייר סופג. מזריקים ריבה לתך הסופגניות ובוזקים אבקת סוכר. מגישים חם.
לכתבה המלאה »
   סופגניות בולגריות ללא שמרים של הגב' ש. דורון
רכיבים: (כמות: 20-25 סופגניות) 1 קמח אוסם תופח קטן 1/2 כוס סוכר 2 ביצים 2 שמנת חמוצה 2 כפיות תמצית וניל שמן עמוק לטיגון הסופגניות אופן הכנה: מערבבים את כל החומרים (חוץ מהשמן). מחממים את השמן וכשהשמן מבעבע מנמיכים את הלהבה. בעזרת 2 כפות: עם כף אחת לוקחים מהעיסה ובעזרת הכף השנייה דוחפים את העיסה לתור הסיר ומטגנים עד שזה מזהיב.
לכתבה המלאה »
   מתכון חרוסת מעולה !!!
מתכון חרוסת מעולה !!! מצרכים : * ממרח תמרים דחוסים בחבילה להשיג בסופר * 1 תפוח ירוק * אגוזי מלך 50 גרם בערך * קינמון * קצת יין [ ממולץ יין אדום מתוק] אופן ההכנה : להוסיף לעיסת התמרים תפוח מרוסק ללא הקליפה, להוסיף אגוזים קצוצים, להוסיף קצת קינמון ואת היין לערבב הכל ביחד ולהעביר לכלי הגשה. עכשיו החרוסת מוכנה ושיהיה לכם בתאבון בליל הסדר מאת עידית :)
לכתבה המלאה »
   החרוסת של ניסן
החרוסת של ניסן מתכון לחרוסת שאני מכיר כ-50 שנה והוא טוב ונגמר מהר. לכמות מינימלית של חומר 1. 500 גרם (חבילת תמרים טחונה) 2. 250 גרם אגוזים (רצוי לערב עם פקנים), למי שאוהב את טעם אגוזי הלוז שיסים 3. קינמון לפי הטעם (להתחיל בכפית אחת ולהוסיף לפי הריח והטעם 4. לערבב עם יין אדום מתוק או תירוש (התירוש עלול להחמיץ מחוץ למקרר) לדלל עם היין עד לקבלת הסמיכות הרצויה (למי שרוצה להוסיף אפשר קוקוס מגורד לפי הטעם) חג שמח מניסן
לכתבה המלאה »
עמוד 8 מתוך 16 התחלה עמוד קודם 6 7 8 9 10 עמוד הבא סוף
לעבור לעמוד
page 8page 9page 10page 11page 12