עספור - תקצירי פרקים 38 עד 45


פרק 38: מוטי פוגש במקרה ידידה ותיקה שמחזרת אחריו; שיר מגלה שעמית התכוון להציע לה נישואין לפני שנפרדה ממנו; ג'ולייט מגלה הודעה מפלילה בנייד של קובי; חוקרי משטרה מגיעים לבי"ס ומעכבים את סיון.

פרק 39: קרן ומוטי יוצאים לדייט; שיר ממשיכה לחקור לבדה את תיק השלכת הפסולת, ומגלה מידע מחשיד; ניוטון בטוח שאיציק שכב עם אורלי ומתפרץ עליו; איציק וג'ולייט מחליטים לברוח יחד מהארץ.

פרק 40: שיר ועמית ממשיכים להתקרב; תבור מספר לעמית על עסקת הסמים של איציק וסרגוסטי; אביגיל מקבלת בשורה קשה; עמית מתגנב לשטח של מוטי ומוצא את הגראס מונח ללא השגחה.

פרק 41: הגראס של החבורה עולה באש; איציק מבין ברגע האחרון שג'ולייט נשואה לקובי; סיון מושעית לצמיתות מביה"ס; יולי מגלה שהיא בהריון; קובי דורש מאיציק פיצוי על ההוצאות שנגרמו לו מביטול העסקה.

פרק 42: ניוטון מנתק קשר עם קצר; שיר מגלה שמצבה הרפואי של אביגיל קריטי; תבור הולך למשטרה כדי לעזור לסיון ומסתבך; ספקות מתעוררים אצל קצר לגבי הלילה עם אורלי.

פרק 43: איציק גורם לג'ולייט לאבד בו עניין; המשטרה מבטלת בפתאומיות את התיק של סיון; תבור מצותת לקובי ושומע שמתוכננת גניבת ריטלין; יולי מגיעה לספר לעמית על ההריון בתזמון גרוע.

פרק 44: קצר חושף את האמת על הלילה שבילה עם אורלי; שיר מגלה שיולי בהריון; איציק מבקש מקובי לעבוד אצלו; תבור מספר למשטרה על עסקת הריטלין מבלי לדעת שמוטי והחבורה מעורבים בה.

פרק 45: הקשר הנורא בין סרגוסטי לויקטור מתגלה; סיון מחליטה לחזור אל תבור ומגלה אקדח בביתו; איתי מציע ליולי לגדל את הילד ביחד; שיר מגלה מי רצח את אביה ואיך באמת נסגר תיק השלכת הפסולת.



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> טלוויזיה >> עספור - תקצירי פרקים 38 עד 45