השיאים הרומנטיים ביותר


השיאים הרומנטיים ביותר

בין אם יש לכם מערכת יחסים או לא – קשה לא להיות מושפעים מהאווירה הרומנטית של יום האהבה. זוגות רבים, ביום הזה מחליטים לחגוג את חג האהבה בגדול, וליצור שיאים רומנטיים חדשים.

1. הנשיקה הארוכה ביותר.

בעל ואישה – יקצ'אי ולקשאנה טירנראט, חיברו את שפתיהם בנשיקה ארוכה, שנמשכה 46 שעות ו- 24 דקות. וכל זה כדי לחגוג את חג האהבה על ידי שבירת שיא העולם הרשום בספר השיאים של גינס. השניים השתתפו בתחרות בשנת 2011 בתאילנד, שם שבעה זוגות שברו את שיא העולם הקודם של שנת 2009, שהיה - 32 שעות 7 דקות.


2. הנשיקה הארוכה ביותר מתחת למים.

כדי לשבור את השיא הזה – צריך למצוא שני אנשים מעוניינים, אשר קשוחים מספיק כדי לעצור את הנשימה מתחת למים למשך זמן ממושך. שני איטלקים – מישל פוקרינו ואליזה לזריני הפכו לשני האנשים, אשר התנשקו מתחת למים במשך 3 דקות 24 שניות.


3. הנשיקה הכי יקרה.

האם אתם מעריצים גדולים של שרון סטון? בטוח שלא כל כך גדולים כמו ג'וני רים, ששילמה סכום נאה של 50,000 דולר עבור נשיקה אחת עם השחקנית. הנשיקה הייתה חלק מהמכירה הפומבית למטרות צדקה, שהתקיימה כדי לעזור לאנשים עם איידס.


4. המספר הגדול ביותר של נישואים באותו הזמן מתחת למים.

בחג האהבה, ב- 14 בפברואר שנת 2001, 34 זוגות מ -22 מדינות, החליפו נדרים בו זמנית, בעומק של 10 מטרים מתחת לפני המים ליד האי קראדן, שבדרום תאילנד. טקס החתונה מתחת למים מושך אליו תיירים רבים בכל שנה, אשר נאספים בחג האהבה, על מנת לחזק את הברית שלהם מתחת למים.


5. החיבוק הארוך ביותר

זה אולי מוזר, אבל החיבוק הארוך ביותר בעולם היה קצר יותר ביממה, מאשר הנשיקה הארוכה ביותר. שיא עולמי זה, נקבע על ידי רון אוניל ותרזה קאר מקנדה, אשר התחבקו באופן רציף במשך 24 שעות ו -33 דקות.


6. המרתון הארוך ביותר של חיבוקים.

הידעתם, ש-21 בינואר הוא יום החיבוקים? שישה זוגות מבריטניה בטוח ידעו על כך, כאשר שברו את השיא של מרתון החיבוקים הממושך ביותר בעולם, שנמשך 24 שעות ו- 44 דקות.
תשאלו - במה המרתון שונה משיא החיבוקים הרגיל? ההבדל היחיד הוא שלמשתתפים במרתון, מותר לעשות חמש דקות הפסקה כל שעה - כדי לקחת משהו לאכול וללכת לשירותים.


7. החיבוק הקבוצתי הגדול ביותר.

אם אינכם רוצים לחבק אדם אחד במשך זמן רב, אתם תמיד יכולים לקחת חלק ב- "חיבוק גדול". השיא הנוכחי שייך ל- 10554 זוגות, אשר התחבקו בתאריך 7 במאי בשנת 2010, בעיר אוטווה שבקנדה.


8. המספר הגדול ביותר של חיבוקים ביום.

מי שאוהבים להפיץ אהבה – יכולים לנסות לאמץ את הניסיון בשבירת השיא ב- "המספר הגדול ביותר של אנשים שאפשר לחבק בתקופה של 24 שעות". שיא כזה, יהיה קשה מאוד לשבור, כי השיא הנוכחי שייך לג'ף אונדש, שהצליח להתחבק 7777 פעמים במשך יום האהבה.


9. הזוג המבוגר ביותר שהתחתן.

אל תחשבו, שעל מנת לשבור שיאים צריך להיות צעיר וחזק. בני הזוג המבוגרים ביותר שנישאו - הם פרנסואה פרננדז ופרנסין מדלן), שנישאו בשנת 2002 בגיל 96 ו- 94.


10. הנישואים הארוכים ביותר.

הרברט וזלמירה פישר, נכון לשנת 2011, היו נשואים יותר מ- 86 שנים. הם נישאו במאי של שנת 1924 בצפון קרוליינה, בארצות הברית.


11. השוקולד הגדול בעולם.

שוקולד – הוא חלק בלתי נפרד מיום האהבה. אם אתם רוצים באמת להרשים את בני הזוג שלכם, תחשבו על סוכריית שוקולד ענקית בשם "נשיקה" (Kiss), שנוצרה על ידי Hershey בשנת 2007. משקל הסוכרייה היה 13852 ק"ג.


12. היהלום הכי יקר.

אם החברים הכי טובים של האישה – הם יהלומים, אז יהלום של 100 קראט שנמכר תמורת 16561171 דולר בשנת 1995 – הוא חבר שאפשר רק לחלום עליו.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> אהבה וחברות >> השיאים הרומנטיים ביותר