עובדות על ההיכרות ועל הפלירטוט



עובדות על ההיכרות ועל הפלירטוט

הכרויות נותנות לנו הזדמנות לפגוש את האדם הנכון, אך גם דורשות מיומנות רבה. כאשר אתם פוגשים אנשים חדשים - הפרטים הקטנים חשובים מאוד, וברגע שאתם תשלטו על האמנות הזו, תוכלו להתחיל לחפש בן זוג פוטנציאלי. לפניכם כמה עובדות מעניינות, שעשויות לסייע לכם לשפר את היכולות שלכם, בהיכרות ראשונית ובפלירטוט.

1. זוגות, בדרך כלל ממתינים כ- 6-8 מפגשים, לפני שהם מתחילים לצאת באופן רשמי.

2. רומנים במקום העבודה – זו תופעה נפוצה, ו -4 מתוך 10 מקרים של יחסים כאלה, בסוף נגמרים בחתונה.

3. גברים נרתעים מנשים רעשניות. אם אישה רוצה להכיר מישהו - היא צריכה להתרחק מקבוצה הרועשת של חבריה, ולתת לגבר הזדמנות להתקרב אליה.

4. אם ברצונכם ליצור קשר מיידי עם אדם, במהלך השיחה תגידו את שמו לפחות פעמיים. זה יצביע על תשומת לבכם ועל היכולת שלכם לתקשר.

5. מחקרים מראים, שאם תזכרו פרטים שונים על האדם ותזכירו אותם בשיחה איתו – זה לא רק יחמיא לו, אלא גם יראה שיש לכם עניין בו.

6. מתי הכי טוב להתקשר אחרי הדייט הראשון? לאידיאלי נחשב אם תתקשרו לאחר 2-4 ימים, אך לא מאוחר מ-5 ימים. אם תתקשרו מוקדם מדי, זה יכול להיראות כמו צעד נואש.

7. לרוב, אנשים נפרדים זה מזה 3-5 חודשים אחרי שהם נפגשו.

8. נשים, שמפרסמות את התמונות שלהן באתרי ההיכרויות, מקבלות פי שניים יותר מסרים מאלו שלא.

9. באתרי היכרויות ללא תשלום, כ- 10 אחוז מכלל הנרשמים הם נוכלים, אשר מחפשים כסף.

10. כ -33 אחוז מאלה שנפגשו באינטרנט, יוצרים מערכות יחסים. 33 אחוזים נוספים – לא יוצרים, בעוד 33 אחוזים בכלל מוותרים על הרעיון.

11. מחקרים מראים, שההיכרות באמצעות בני משפחה וחברים הרבה יותר מוצלחת, מאשר היכרות בבר הסמוך.

12. על פי סקר של אתר היכרויות מפורסם, עבור 43 אחוז מהמשיבים ריח טוב מהפה הוא הדבר החשוב ביותר, עבור 17 אחוז היו חשובים הבגדים והסגנון, 15 אחוז הצביעו על חשיבות של ריח נעים של בושם, 14 אחוז – חושבים שמצב העור חשוב מאוד ו- 10 אחוז  בעד שיער יפה.

13. כ -40 אחוז מהגברים, מרגישים חוסר ביטחון כאשר הם בפגישה הראשונה עם האישה. 

14. הסקרים מראים, שאוניברסיטאות, בתי קפה וקניונים הם המקומות הטובים ביותר עבור פלרטוט, כי אנשים פתוחים יותר ומוכנים למפגש עם אחרים במקומות כאלה. למקומות הגרועים ביותר נחשבות המסעדות ובתי הקולנוע.

15. על פי המחקר, הצורה בה גבר עומד (כלומר, אם הוא עומד עם זקוף או כפוף) משפיעה מאוד ב-80 אחוז מהמקרים על הרושם הראשוני.

16. בחזרה על התנועות של בן השיח שלכם, אתם מראים התעניינות. עם זאת, יש להיזהר שלא לחזור על כל תנועה.

17. עבור הנשים, המאפיינים הדוחים ביותר אצל הגברים הם פצעי אקנה, ציפורניים מלוכלכות, גזים וגיהוקים, חוסר שיניים, ריח גוף רע או ריח רע מהפה.

18. כאשר גבר מנסה להתקרב לאישה, היא מבססת 55 אחוז מההתרשמות הראשונית עליו על המראה החיצוני שלו ועל שפת הגוף, 38 אחוז על אופן דיבורו, ו -7 אחוזים על מה שהוא בעצם אומר.

19. אם האישה מעוניינת בגבר, היא תחייך או תצחק מהבדיחות שלו, תשחק בשיערה, ,תיגע באובייקטים שונים, תסמיק כאשר הגבר יחמיא לה ותישען לכיוון אותו הגבר.

20. סימנים שאישה לא מעוניינת בגבר, כוללים: הימנעות מקשר עין, חיוך מזויף או בכלל ללא חיוך, התרחקות מהגבר, תשובות בנות הברה אחת, גב כפוף, מבטים תכופים בשעון, הקשה עם הרגליים ומבט מרוחק.

21. נשים יפות מקבלות יותר תשומת לב של הגברים, אך הגברים נוטים לגשת אליהן פחות, בגלל שליד נשים כאלה הם מאבדים את הביטחון שלהם.

22. מחקרים מראים, שגברים מודעים לכך שהם התאהבו לאחר כ-3 פגישות, ונשים מתאהבות רק לאחר כ-14 פגישות.

23. בממוצע, הזוגות מתחילים להתנשק בפגישה השנייה, ולקיים יחסי מין לאחר 4-6 פגישות.

24. לגבר קשה לדבר, אם נמצאות לפניו שתי נשים, כי הוא לא רוצה שהאישה השנייה תחוש נטושה. לכן, אם אישה רוצה למשוך גבר אך לא רוצה להיות לבד, היא צריכה להביא שתי חברות.

25. אישה יכולה להגדיל את הסיכוי שהגבר ירצה לבוא ולהכיר אותה בזה, שתפסיק לשלב את זרועותיה, תחליף איתו מבט ותחייך.

26. חמישה סוגים של נשים, מהן הגברים מנסים להימנע: פלרטטניות כרוניות, נשים שמדברות מוקדם מדי על נישואין, נשים שאוהבות לבלות, נשים שמדברות יותר מדי ונשים נכנסות לפאניקה בגלל שטויות.

27. ארבעת הטעויות הנפוצות ביותר על הפגישות כוללות: איחור, יותר מדי דיבורים על עצמך, דיבורים רבים על מערכות היחסים שהיו בעבר והתלהבות יתר.

28. גברים נוטים לפחד מזה שאישה תבוא בינו לבין החברים שלהם, לא תאפשר להם לבלות איתם, תיצמד אליהם יותר מדי, לא תכבד אותם ותדרוש תשומת לב מתמדת.

29. אנשים אוהבים מסתורין, לכן לא צריך להיות פתוחים מדי וזמינים לסקס בפגישה הראשונה. מומחים להיכרויות בדרך כלל ממליצים לא לרוץ מהר מדי למיטה, כי כמה שהרדיפה תהיה ארוכה יותר – כך יגדל הסיכוי לאהבה.

30. מן המחקר עולה, שהאושר – מדבק. בני הזוג לא רוצים להתרחק מאנשים מאושרים. ושליליות היא התכונה הדוחה ביותר.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> אהבה וחברות >> עובדות על ההיכרות ועל הפלירטוט