אנשים שנישאו לחפצים דוממים


 

אנשים שנישאו לחפצים דוממים

 

 
בעולם המודרני יש לא רק נישואים הטרוסקסואלים והומוסקסואלים. יש גם נישואים לחפצים. והנה 5 מהם:

 

1. נשוי לכרית

ברוב המדינות, נחשב למשהו לא שגרתי שגבר יתחתן עם גבר. אך נישואים של גבר לכרית – אין בעיה! אף אחד לא יגיד שום דבר רע. באביב 2010, הציעה הקוריאני לי ג'ין קיו את ידו ואת ליבו ל... כרית חיבוקים. הדבר לא הגיב בתגובה, ובכך הביע את הסכמתו.

כריות האלו (dakimakura) מאוד פופולריות במדינות כמו סין ויפן. בחירת ליבו של לי היא דמות אנימה בשם פייט טסטרוסה. הנישואים נערכו בהשתתפות הכומר המקומי. קרובי משפחה של ז'אן קיו גינו את החלטתו ולא מאבדים תקווה לחגוג חתונה נורמלית של בחור האובססיבי בן ה-28  עם בת אנוש.

 

2. נשואה למגדל אייפל

יש נשים אמיצות שרואות מסביבן המון סמלים פאליים. עבור חיילת חיל אוויר לשעבר,  הפך מגדל האייפל לסמל גבריות נחשק. עכשיו, קוראים לגברת בשם אריקה לה-טור-אייפל. בשנת 2007, לפני העדים, נשבעה אריקה באהבה נצחית לאטרקציה שבפריז, נישקה את המתכת הקרה והפכה לאשת המגדל.


אף אחד לא יכול להבטיח, שהאהבה של תיירת אמריקאית לאטרקציה הצרפתית תהיה נצחית. אחרי הכל, גברת החיילת לשעבר נשבעה אמונים גם לנשקים קרים. בנוסף, לחיות בסן פרנסיסקו, כשאהוב ליבה משמח אנשים בפריז, זה קשה. אומרים, שבחגיגת שנה לנישואים, מאדאם אייפל טיפסה על המגדל בהיותה עירומה, וביצעה עם המגדל משהו כמו יחסי המין.

 

3. נשואה לחומת ברלין

בשנת 1979,השוודית בת ה -25 בשם אייה-ריטה נישאה לחומת ברלין, ושינתה את שמה ל "ברלינר-מאואר". אייה-ריטה התאהבה בקיר עוד בילדות, ובמשך כמה שנים חסכה כסף לנסיעה לברלין.

הגברת עבדה בבית המרקחת, בזמן שבעלה חילק את הברלין לשני חלקים. כעבור 10 שנים הרסו את חומת הברלין, והפכו את השוודית לאלמנה. לזכרו היא השאירה חתיכת קיר, וכעבור זמן התאהבה מעט בגדר ליד הבית.

 

4. אהבת אישה אמריקאית לרכבת הרים

העלמה וולף מפנסילבניה, במשך יותר מ-10 שנים מתחזקת את "אלף לילה ולילה". הגברת נסעה ברכבת הרים כבר 3,000 פעמים, וכבר חושבת על להחליף את שם משפחתה לוובר - לכבודו של היצרן.

איימי וולף אמרה כי היא לא מקנא שמבקרים אחרים נוסעים ב"אלף לילה ולילה". היא ישנה עם צילום של הרכבת הרים ומחזיקה בבית חלקי חילוף שלו "כדי להיות קרובה יותר". בזמן חופשי שלה, עובדת איימי בתור פסנתרנית בכנסייה.

 


5. נשוי לדמות משחק מחשב

בנובמבר, שנת 2010 , יפני המכונה Sai9000, נישא לננה אנגסאקי - דמות נשית במשחק אהבה  וירטואלי "לאב פלוס" של נינטנדו. הטקס נערך באי גואם, שבו על פי החוק ניתן להתחתן לא רק עם דברים דוממים, אלא גם עם בדיוניים.

אשתו של הסאי היפני חיה ב-" Nintendo DSi LL / XL ". זוהי גירסת כף יד הגדולה ביותר של נינטנדו, עם תצוגה די מרשימה. האם ננה הוירטואלית יודעת שהיא נשואה לגבר? כנראה שלא.

כותבים כי השיגעון היפני החדש לנשים וירטואליות מ- "Love Plus "  הופך למגפה מדאיגה.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> אהבה וחברות >> אנשים שנישאו לחפצים דוממים