טעויות שגברים עושים בפגישה הראשונה


 

 10 טעויות שגברים עושים בפגישה הראשונה


 
אין אדם, שמזל תמיד ובכל מקום מלווה אותו. כל אדם קיבל פעם סירוב כשרצה להכיר, ולא משנה באיזה דרך: אם זה סירוב בשיחה ישירה, או דרך אדם אחר, או בעזרת מבט או נתינת טלפון שגוי.  וכל זה, בגלל שרוב הגברים עשו טעויות טיפשיות ביותר שפגעו ברושם הראשוני...

 

שגיאה 1: ביישנות

ביישן וצנוע, בהליכה לא בטוחה עם עיניים שמסתכלות אל האדמה, אתה מתקרב אל נערת חלומותיך... אבל היא שולחת אותך לדרכך. לאחר מספר ניסיונות לא מוצלחים להכיר בחורות, מתיישבת בך הרגשה של חוסר אונים וציפיה לכישלון. כאן טמונה הבעיה. כל אחד מאיתנו ראוי לאהבה גדולה וטהורה. יתר על כן, לכל אחד יש את הזכות להיות עם האישה היקרה לו מכל. לכן, אתה יכול בהחלט להכיר כל אישה, העיקר - זה להרגיש בטוח בעצמך.

 

שגיאה 2: אי ידיעה שיש אלטרנטיבה

תפסיק להאמין שכל הנשים הן רעות, אנוכיות, רוצות כסף ומאוהבות בעצמן. כן, יש גם כאלה. אבל, קודם כל, מי אם לא אתם, גברים יקרים, מתאהבים דווקא במי שמתעלם מכם, לא עונות לטלפון, משקרות ולא מתעניינות ברגשותיכם? ושנית, תמיד יש יוצאי דופן - אתם לא חייבים להיות עם יפהפיה קרה וקטלנית, אלא לבחור בחורה אכפתית ומתוקה. אל תשכחו שתמיד יש אלטרנטיבה. כמה שיותר הכרויות – כך הסיכוי לפגוש את האחת והיחידה גדל.

 

שגיאה 3: התרברבות מוגזמת

לשקר זה כבר לא טוב, ובפגישה הראשונה – בכלל אסון. בקלילות "לכסות" את החסרונות שלכם - זה דבר אחר.  ולא פחות חשוב – זה לא לספר גם את כל האמת המרה על עצמיכם. זה יכול פשוט להבהיל את הבחורה. מצא בעצמך תכונות חיוביות ביותר ותתמקד בהם. לדוגמה, יש לך חינוך טוב – אז תפתח את הדלת לפני הבחורה, תגיד לה מחמאות ותתן פרחים. תוכיח הכל במעשים!

 

שגיאה 4: לנסות לשכר את הבחורה

הבחורה החדשה כל כך מצאה חן בעיניך שאתה מוכן ללכת איתה למיטה? אל תמהר. קודם תברר אם גם הבחורה רוצה בכך. את החלק הזה חלק מגברים נוטים לשכוח, ומנסים לשכר את הבחורה עם כמויות אלכוהול, כדי לקבל את שלהם. זה מעשה נמהר, שהיא כמובן יכולה בכלל לא לאהוב בבוקר. יחסים ללילה אחד – זו גם אפשרות, אבל תדעו לכם, שאישה צלולה יכולה להיות הרבה יותר פתוחה במיטה. טיפה של אלכוהול – זה כבר סיפור אחר. זה יעזור להשתחרר. 

 

שגיאה 5: המצב הפוך, בו הגבר שיכור

מרוב התרגשות, אתה מוזג לתוך עצמך בירה אחר בירה, או ליטרים של יין.אתה רוצה לרצות את הבחורה ולתקשר איתה בחופשיות. אבל יש בעיה אחת: אחרי כמה זמן, אלכוהול מערפל את שיקול הדעת שלך, ואתה מתחיל לשתות בלי מעצורים ולבסוף משתכר. גבר שיכור – לא מראה נעים לעין ולא רק. ולא סביר שאחרי זה הבחורה תרצה להפגש מחדש.

 

שגיאה 6: אובססיה

אל תקשור את האישה לרצועה, וגם לא את עצמך. כמובן, אתה מתלהב לאחר פגישה ראשונית, ורוצה לראות אותה שוב. אבל אי אפשר להיות עם בן אדם יום ולילה. טורדנות מוגזמת עלולה להפחיד את הבחורה שהתאהבת בה. תחיה חיים דינמיים: עבודה, לימודים, חברים, חברים, תחביבים... ולאישה תיתן בהתחלה להיות התוספת המושלמת!

 

שגיאה 7: רוצה לדעת הכל

בשום אופן אל תהפוך פגישה עם הבחורה לחקירה משטרתית. תן לה לספר את מה שהיא רוצה לספר. עם זאת, גם היא לא צריכה לדעת מה כואב לסבתך, מה צבע הסיר שהיה לך בילדות, כמה פעמים הלכת לרופא שיניים... השיחה הראשונה צריכה להיות על נושאים מופשטים, כאשר אתם "בודקים" אחד את השניה, ולא מבררים הכל על דעות הפוליטיות או ההעדפות מיניות של הבן/בת זוג.

 

שגיאה 8: תשומת לב מוגזמת לחברה שלה

אף אחד לא רוצה קנאה בפגישה הראשונה. עוד לא התחלתם לצאת אפילו, ואתה בצורה כזאת מנסה לברר את היחס שלה אליך? לאיזה תגובה אתה מצפה? יש אפשרות שתמצא חן בעיני החברה, והבחורה שאתה אוהב תיתן לה את מקומה. זה יהיה מצב מצחיק.

 

שגיאה מספר 9: עישון רב

למרבה המזל, העולם התחיל לשאוף לאורח חיים בריא. נשים רבות מפסיקות לעשן או לא מתחילות כלל, לכן אם אתה מעשן – אל תעשן כמו קיטור ליד בחורה שרק הכרת. במיוחד אם היא בעצמה לא מעשנת.

 

שגיאה מספר 10: רגשות שליליות, דיבורים שליליים על חברים ועבודה

אם מסתכלים על חברינו ועבודתינו, אפשר להבין איזה סוג אנשים אנחנו באמת. לכן, אם אתה באמת רוצה לדבר על מה שמקיף אותך, תדבר על ההיבטים החיוביים, בלי הגזמה. אל תנסה להעריך את החברה שלה. אם אתה רוצה לומר לבחורה שהיא יפה, אז תומר לה כך, ולא שהיא הכי יפה מהחברות המכוערות שלה. חיוך וטוב לב – זה בסיס לפגישה ראשונה כיפית.


למעשה, אישה מסווגת את גבר תוך שניות. לפני שאתה פותח את הפה, היא כבר יודעת, אם יהיה המשך להיכרות שלכם. אז נסו לא לקלקל את הרושם הראשוני החיובי.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> אהבה וחברות >> טעויות שגברים עושים בפגישה הראשונה