הורים טובים ודואגים


הורים טובים ודואגים


אב אוהב, שכר "רוצח און-ליין" כדי להרוג את הדמות של בנו במשחק.

שיאו פנג בן ה- 23 לא רצה לעבוד. הוא בכלל לא התעניין בשום דבר חוץ ממשחקים מקוונים, בהם הוא בילה את כל זמנו. האב הנואש שכר "רוצח" במשחק - שחקן ברמה גבוהה, שהרג בקלות את הדמות הווירטואלית של בנו כל פעם שהוא נכנס למשחק. התקווה הייתה שהכישלון המתמשך של בנו יגרום לכך שהוא ישתעמם, יפסיק לשחק וייקח סוף סוף את עצמו בידיים. למרבה הצער, התכנית לא הצליחה - "הרוצח" הלשין על הלקוח שלו...


מליונרית סינית התחילה לעבוד בתור מנקת רחובות, כדי לתת לילדיה דוגמה טובה.

 

לא מליונרים רבים היו מסכימים לנקות רחובות עבור 228 דולר לחודש. אבל לפעמים זה קורה. יו יוג'ן בת ה- 53, הרוויחה בשוק הנדל"ן הון, שמוערך בכ -1.5 מיליון דולרים. עם זאת, מאז שנת 1998, היא קמה כ- 6 ימים בשבוע בשעה 3 בבוקר כדי לטאטא יותר משני קילומטרים של דרך. והכול למטרה אחת - לתת דוגמה טובה לילדיה.

במהלך חייה, יו לעתים קרובות ראתה, איך הכסף שבא בקלות יכול לשנות את האדם, והחליטה לעשות כל מה שתוכל כדי למנוע את הגורל הזה ממשפחתה. היא כבר הזהירה את בנה ואת בתה: "אם אתם לא תעבדו, אני אתרום את כל רכושי למדינה". וזה עבד – הבן כעת עובד כנהג, והבת עובדת בתור פקידה במשרד.


האב עוסק באתלטיקה קלה עם בתו המשותקת בזרועותיו

בארבע השנים האחרונות, ריק ואן ביק הולך לאימונים האהובים עליו באתלטיקה יחד עם הבת שלו, שסובלת משיתוק מוחין. היא לא יכולה ללכת או לדבר, אך אביה יודע שהיא אוהבת להיות באוויר הצח. לכן, ריק שוחה כאשר הוא דוחף את הסירה עם הבת שלו לפניו, רוכב על אופניים כאשר היא יושבת במושב מיוחד מאחוריו, ורץ בעודו מגלגל את כיסא הגלגלים שלה לפניו, כדי שבתו תרגיש את הרוח על פניה...


ההורים עשו קעקועים של של משאבת האינסולין מתוך סולידריות עם בנם הסובל מסוכרת

מתוך סולידריות עם בנם, פיליפ אומונד וקמילה בואווין עשו על בטנם קעקועים של משאבת אינסולין.

בנם יעקב אובחן כחולה בסוכרת כשהוא היה רק בן שלוש וחצי. הילד היה מרוצה כשאמרו לו שמעכשיו יהיה לו "רובוט" קטן משלו, ש- 4-5 פעמים ביום ייתן לו תרופה.

כעת יעקב כבר בן חמש, הוא הולך לגן, ועדיין חייב להסתובב עם המתקן 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע.
-  "הוא התרגל במהירות למכונה, אך פעם אחת הוא אמר שמרגיש שונה מאחרים ושאל, האם יש עוד אנשים כמוהו שלובשים את אותו הדבר."
כדי שבנם לא ירגיש בודד, פיליפ וקמילה החליטו לעשות קעקוע בצורה של המתקן.


שיטת החינוך של אדם הסנדלר

קצת הומור: "אני מאמין שהורים לא צריכים להכות את הילדים. לכן אני מכריח את ילדיי ללבוש לבית הספר חולצות של ג'סטין ביבר ו- crocs, כדי שילדים אחרים יעשו זאת עבורי".

 

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> ילדים ומשפחה >> הורים טובים ודואגים