מזונות שחייבים לכלול בתזונה


מזונות שחייבים לכלול בתזונה

אתם יכולים לפנק את עצמכם בממתקים שונים, אבל רק בתנאי שעשרת המוצרים האלה כלולים בתזונה שלכם. אם זה יהיה כך - אתם תמיד תהיו רזים ובריאים!

סלמון

בשל הכמות הגדולה של חומצות שומן אומגה -3, מוצר זה מפחית את רמות הכולסטרול, משפר את מצב השיער, מסייע להתמודדות עם דיכאון ומגן מפני הסרטן.


תפוחים

צריכה קבוע של תפוחים מפחיתה את הסיכון לסרטן המעי, ריאות וערמונית. בנוסף, הפירות העשירים בנוגדי החמצון משפרים את מצב הרוח.


בננות

אשלגן הכלול בבננות, מחזק את השרירים . יתר על כן, למוצר זה יש השפעה חיובית על מערכת הדם, והוא מקטין את הסיכון לשבץ מוחי. ובנוסף, אכילת בננות הן אחת הדרכים לשפר את מצב הרוח.


דבש

הוא אחד המקורות הטובים ביותר של אנרגיה במטבח שלכם, והוא גם מחזק את המערכת החיסונית. שימוש בדבש יכול להחליף את הסוכר.


שמן זית

עשיר בוויטמין E, העוסק בספיגה של ויטמיני A ו-K. שמן זית מוריד את רמת הכולסטרול ומסייע להצעיר את הגוף.


אוכמניות

מוצר מצוין שמשפר את הראייה. בנוסף, אוכמניות מאטות את תהליך ההזדקנות, ומונעות התפתחות של שכחה ובעיות ריכוז.


גזר

בשל הכמות הגדולה של בטא קרוטן , גזר משפר את הראייה, כמו גם מפחית את הסיכון לחלות בסרטן. לספיגה טובה יותר של החומרים המזינים הנמצאים בגזר, מומלץ לאכול אותו יחד עם שמן חמניות או שמנת חמוצה.


תרד

מכיל ויטמיני A, C ו-K, הרבה חלבון, ברזל וחומרים נוגדי חמצון, מסייע להגדיל את מסת השריר.


יוגורט

בשל הכמות הגדולה של פרוביוטיקה וסידן המשפרים את מערכת החיסון ומשפרים את העיכול - יוגורט הוא מוצר שימושי להפליא. חוץ מזה, צריכה שלו היא לא רק שימושית, אלא גם טעימה.


דייסת שיבולת שועל

בשל תכולת פחמימות בריאים, שיבולת שועל היא מוצר מזין מאוד – אחרי האכילה אתם תרגישו שבע במשך זמן רב. היא מסייעת למניעת מחלות של הקיבה והמעיים, כמו גם מנקה את כלי הדם.


 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> בריאות ורפואה >> מזונות שחייבים לכלול בתזונה