גבר ברזילאי התחתן עם עיזה


גבר ברזילאי התחתן עם עיזה

אפרסידו קסטלדו וכרמלה שזה עתה נשאו

אפרסידו קסטלדו הברזילאי - גלף האבן בפנסיה, החליט להתחתן עם עיזתו האהובה כרמלה. עיזה במקרה זה – זה לא כינוי שובב, אלא סוג של בעל חיים. שום כומר נוצרי לא הסכים לקיים טקס כזה, ולכן החליטו בני הזוג להינשא בכנסיית השטן.

 
אנשים בעבר כבר נישאו לחיות המחמד שלהם, אם כי ברוב המקרים טקס הנישואין היה סמלי בלבד ועבר רק עם משפחה וחברים. עם זאת,קסטלדו בן ה- 74, אלמן ואב לשבעה ילדים, רצה להתחתן עם העיזה בכנסייה.

למרבה הצער, כל כנסייה סירבה לערוך את הטכס, וקסטלדו יצר קשר עם ידידו הוותיק טוניניו "השטן" – אחד מחברי כת השטן המפורסמים ביותר בברזיל. החתונה התקיימה בחצות ביום ה- 13 באוקטובר בכנסיית השטן של העיר סאן פאולו. לדברי טוניניו, רק הכנסייה שלהם קיבלה בחוכמה ופתיחות את האהבה בין האדם לבעל חיים, כי אין להם דעות קדומות.

לשבעה הילדים של החתן, ככל הנראה גם אין דעות קדומות - לפחות הם היו בחתונה, כך שאפשר להגיד שהעיזה היא גם "אמא מאמצת".

קסטלדו התאהב בעיזתו לפני שנתיים. למרות שהחתונה גרמה להרבה מחלוקת בקהילה והחתן הותקף בהאשמות של פעילי זכויות בעלי החיים – זה על פיו לא ישפיע על חיי הנישואין שלהם. הוא רק צריך בת זוג לחיים, וכרמלה היא מושלמת לתפקיד הזה - היא לא מדברת, לא מבקשת כסף ולא יכולה להיכנס להריון. עם זאת, יש לה חסרון אחד - היא מנסה לאכול כל דבר, כולל שמלת הכלה שקסטלדו קנה לה. ואכן אכלה. למרבה המזל, ניתן היה למצוא שמלה נוספת.

הנישואים נחגגו במסיבת ברביקיו. כמובן, ללא בשר עזים.

 

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> גבר ברזילאי התחתן עם עיזה