עובדות מעניינות על מיכאל שומאכר


עובדות מעניינות על מיכאל שומאכר

מיכאל שומאכר, שנת 1987
ההיסטוריה של מייקל החלה בעיירה Kerpen , שם בגיל 4 שנים הוא ריסק את מכונית הקרטינג שאביו בנה לו. אחרי זה, ההורים שלו שלחו את הילד למועדון קרטינג מקומי, כדי שמייקל הקטן ירסק את המכוניות איפה שמותר לעשות זאת. להוריו לא היה כסף, לכן איש עסקים מקומי עזר להם לממן את זה.

בגיל שש, שומאכר ניצח בטורניר קרטינג הילדים הראשון שלו, וכדי לעלות כיתה, הוא היה צריך לקבל רישיון מירוצים, אותו נתנו בגרמניה החל מגיל 14. לכן את כל הניירת ערכו בלוקסמבורג. בגיל 14, כאשר הוא חזר "למצב החוקי", מיכאל זכה באליפות קרטינג הגרמנית בין בני נוער. הוא זכה שוב ושוב, עד שבשנת 1989 הבחין בו מנהל מתחיל וילי וובר.

בשנת 2008, התאחדות הכדורגל השוויצרית בחרה בשומאכר להיות נציג שווייץ באליפות אירופה בכדורגל 2008.

ב- 14 בנובמבר שנת 2010, בגרנד פרי של אבו דאבי, שומאכר התרסק בהקפה הראשונה. הרכב שלו הסתובב בזרם צפוף של מכוניות, והוא כמעט והתרסק.

ז'אן טודט ומיכאל שומאכר הופיעו בסרט "אסטריקס במשחקים האולימפיים". מייקל שיחק בתפקיד רוכב המרכבות, כמובן היה לבוש אדום ולקח את המקום הראשון.

לאחר השלב הסופי של "פורמולה 1" בעונה 2003 ביפן - מיכאל שומאכר חגג את האליפות השישית שלו כך שהרס את אזור ה- VIP של "סאזאקה".
לדברי עדי ראייה, לאחר שחולקו הגביעים לזוכים ואחרי כל מסיבות העיתונאים והראיונות, אלוף העולם השישה פעמים מיכאל שומאכר, אחיו ראלף שומאכר ואוליבייה פאניס החליטו לחגוג קצת.
העיתונאים שלאחר מכן נכנסו לאזור ה- VIP ראו את התמונה הבאה: שברי בקבוקים ריקים, שלוליות של שמפניה שנשפכה, מיכאל שומאכר עם סיגר בפיו דחף בעקשנות את המקרר עד שהוא התהפך. בינתיים, אחיו הצעיר ראלף עשה כל מאמץ כדי לזרוק מהחלון את הטלוויזיה. בחלון שליד היכה בעזרת כיסא אוליבייה פאניס.

באופן כללי שומאכר מעשן סיגרים לא רק במסיבות לכבודו. הוא אוהב להירגע ולנוח דווקא איתם.

הלמוט קרל, עיתונאי ספורט, נזכר בפגישתו הראשונה עם מיכאל וטוען שהאופן שבו שומאכר מתייחס למירוצים – אי אפשר להגיד שנהג כזה יכול בכלל לנצח. כאשר הלמוט יצא לכסות את גראד פרי בשנת 1990, הוא נתקל לראשונה במיכאל, ששיחק כדורגל. איתו שיחקו נערים בני 14-15, ומיכאל התנהג כמוהם – הוא שיחק בהתלהבות ותשוקה כמו האחרים.

"איך הוא יכול לשחק כדורגל כאשר מחר יש מירוץ כל כך חשוב?!" - קארל חשב. -"וזו היא התקווה העיקרית של ספורט המירוצים הגרמני? כל הנהגים מתכוננים למירוץ ולומדים על יריביהם, והוא משחק כדורגל!".
קרל שינה את דעתו כשראה את הנהג הזה ביום שלמחרת על הכביש - תמרונים בוגרים ובטוחים כאלה אי אפשר היה לצפות מבחור צעיר כל כך. מיכאל היה רציני ובטוח בעצמו. שומאכר ניצח את המירוץ היוקרתי ושמח כמו ילד.

מיכאל משחק כדורגל בקבוצה של נהגי F-1.

החל מהעונה הראשונה של השתתפותו ב- "פורמולה 1" שומאכר הראה לכולם שפעילות גופנית לפני ואחרי הגרנד פרי יכולה להיות כיפית.

הוא מעריץ גדול של טניס, אוהב לצאת לריצות או לרכב על אופניים.

בגרנד פרי בארצות הברית בשנת 2002, מיכאל שומאכר שהיה ראשון במהלך כל המירוץ, חיכה בחביבות בקו הסיום לסיבוב האחרון של שותפו רובנס באריקלו.
כתוצאה מכך, רובנס ניצח את שומאכר ב- 0.011 שניה. בעונה זו מיכאל שבר את כל השיאים האפשריים. הוא עלה לפודיום בעונה זו 17 פעמים!

לאחר שחזר בשנת 2010, שומאכר עלה לפודיום רק פעם אחת.

המכונית הראשונה של מיכאל שומאכר הייתה FIAT 500 , למרות שהוא כבר נהג בקרטינג.

אחד מהתחביב האהובים עליו ביותר הוא צניחה חופשית.

מיכאל שומאכר נמצא במקום הראשון בעולם במספר ניצחונות – 91.

מיכאל חתם על חוזה עם חברת הביטוח, וביטח את חייו ב- 90,000,000 € . על פי ההסכם, אם מיכאל שומאכר יהפוך לנכה, הוא יקבל $20,000,000, במקרה של מותו, בני המשפחה - אישה ושני ילדים – יקבלו $10,000,000 .

בשנת 1999, העולם כולו קיבל את הבשורה הנוראית - מיכאל שומאכר היה מעורב בתאונה, הוא שבר את רגלו הימנית, וזה אמר שאין זה סביר שהוא יוכל להשתתף עוד בפורמולה 1. אבל מיכאל חזר והיה מסוגל להוכיח שהקריירה שלו עדיין לא נגמרה.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> עובדות מעניינות על מיכאל שומאכר