הרוצחת הסדרתית המפחידה ביותר


הרוצחת הסדרתית המפחידה ביותר

האישה האכזרית והמפחידה ביותר בהיסטוריה

לאישה הזאת קוראים ארז'בט בתורי (Erzebet Bathory). חייבים לציין, שאחד האבות הרחוקים של רוזנת הדמים הייתה דמות ידועה מאוד בהיסטוריה: ולאד המשפד - הידוע יותר בשם דרקולה. ומי אמר שהגנים לא עוברים במשפחה?

במשפחת בתורי היה מספר גדול מאוד של נישואי אחים, ואולי זו הסיבה לכך שעוד מהילדות ארז'בט סבלה מאפילפסיה והייתה ילדה מאוד לא מאוזנת נפשית עם התקפי זעם ללא סיבה. עוד בילדות, היא הרביצה למשרתות שלה, וכאשר היא ראתה דם – זה פשוט שיגע אותה.

כאשר היא התחתנה, היא התחילה להתעלל במשרתות שלה עוד יותר – האישה יישמה עליהן כל מיני עינויים שונים. היא אמרה שהיא קינאה ביופי והנעורים שלהן.

פעם אחת, בהתקף של זעם, היא שברה את אפה של אחת המשרתות, הדם שלה טפטף על היד של ארז'בט והיה נדמה לה שהעור באותה הנקודה – ישר נעשה צעיר יותר. ועלה בראשה רעיון:
לעשות אמבטיות מדם של נערות צעירות.

לשם כך נבנה כלוב מיוחד עם קוצים, הנקרא "איירון מיידן": הכניסו לתוכו בחורה, העוזרת שעמדה ליד צרבה אותה במוט ברזל לוהט, הבחורה התחילה להתפתל מהכאב ולהיתקל בקוצים החדים. הדם שלה טפטף ישירות לתוך האמבטיה המיועדת לארז'בט.

כאשר דם הנערות הפסיק לתת השפעה נראית לעין, אליזבת זימנה מכשפה. היא אמרה לה שהיא צריכה דם לא של משרתות, אלא של "עלמות אצילות". על פי צו של ארז'בט, הובאו לטירתה 20 בחורות, בנותיהם של אצילים עניים, לכאורה על מנת לבדר את הגברת. בנות אלו עונו ונרצחו באכזריות.

מספר הקורבנות של ארז'בט גדל, וכעבור זמן מה היא נעצרה. ההוכחה הישירה לפשעים שלה הייתה היומן, בו היא רשמה את כל קרבנותיה תחת מספרים סידוריים במשך 35 שנים. 

משפטה של ארז'בט בתורי נמשך כ -5 ימים, היא הואשמה ב- 650 רציחות של נערות צעירות. בחודש אפריל שנת 1611 הרוזנת נידונה למאסר עולם. היא נכלאה בתא קטן וחשוך בעל חלון קטן עבור הכנסת צלחת אוכל. היא חיה שם כ- 3 שנים, עד שבשנת 1614, השומר שהביא לה אוכל מצא את הרוזנת מתה.


 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> הרוצחת הסדרתית המפחידה ביותר