זוכי "המעשים הטיפשיים ביותר לשנת 2013"


זוכי "המעשים הטיפשיים ביותר לשנת 2013"

הנה עשרת הזוכים של שנת 2013:

מקום 10:

המנצח במקום העשירי המכובד ניסה לגנוב דלק מ- "בית על גלגלים", שחנה באחד הרחובות בסיאטל. הוא הניח קצה אחד של צינור הגומי לתוך החור שבמיכל האוטו ואת הקצה השני בפיו, והתחיל "למצוץ" את האוויר החוצה. כאשר המשטרה הגיעה למקום, הם מצאו את הגנב, מתפתל מכאבים ליד המכונית בשלולית של מי ביוב. מאוחר יותר התברר שהאיש בטעות דחף את קצה הצינור למכל של השירותים, במקום למכל של הדלק. הבעלים של הוואן אמר שהוא לא יתבע אותו, בטענה שהוא מעולם לא צחק כל כך.


מקום 9

הבחור הזה פרץ בחמש בבוקר למסעדת "בורגר קינג" בעיר איפסילנטי. הוא הראה לקופאית אקדח, ודרש לתת לו את כל הכסף מהקופה. הקופאית אמרה בשקט שהוא לא יכול לעשות זאת כי הקופות לא ייפתח עד שהלקוח יעשה הזמנה. ואז אמר השודד שהוא מזמין טבעות בצל. אבל הקופאית אמרה לו בקור רוח שטבעות הבצל מגישים רק בארוחת בוקר. והשודד המתוסכל פשוט עזב את המקום...


מקום 8

אישה יצאה מאחת החנויות בניו יורק, כאשר זר חטף את התיק שלה וברח. המוכר ישר התקשר למשטרה,  והאישה תיארה בפירוט את הגנב, והיא מיד נעצר. לאחר מכן, הגנב הובא בחזרה לחנות, ונאמר לו שיש לבצע זיהוי. והבחור השיב: "כן, אני מזהה את האישה הזו. גנבתי ממנה את התיק".


מקום 7

בחור אחד מארקנסו מת לשתות בירה. הוא החליט לשבור את חלון הראווה של חנות משקאות, לקחת את המשקה ולברוח. הוא מצא אבן מתאימה, הרים אותה מעל ראשו ועם כל הכוח זרק אל הזכוכית. עם זאת, חלון הראווה היה עשוי מפלסטיק ולא נשבר. האבן קפצה חזרה ופגעה היישר בראשו של הגנב הכושל שהתעלף. כל הסיפור צולם במצלמות מעקב.


מקום 6

האיש הזה נכנס לחנות בלואיזיאנה, הלך לקופאית, הניח על הדלפק שטר של $20 וביקש לפרוט. כאשר הקופאית פתחה את הקופה, הבחור שלף אקדח ודרש לתת לו את כל הכסף. הקופאית עשתה זאת באופן מיידי. ואז השודד ברח, והשאיר את 20 הדולרים על הדלפק. הסכום הכולל שנגנב היה 15$.


מקום 5

נער אמריקאי הובא לבית חולים עם פציעות קשות בראשו. כשנשאל איך הוא קיבל את הפציעות, הוא הסביר שהוא רצה לראות עד כמה קרוב הוא יכול לקרב את ראשו לרכבת נוסעת לפני שהם "ייפגשו".


מקום 4

נהג אוטובוס אחד מזימבבואה היה צריך להסיע 20 חולי נפש לבית חולים. בדרך, מאוד בא לו לשתות אלכוהול, והוא עצר באחד ממפעלי שתייה בלתי חוקיים. כשהנהג חזר לאוטובוס, הוא גילה שכל החולים נמלטו. האיש החליט להמשיך, נסע לתחנת האוטובוס הקרובה והציע טיול חינם לעשרים אנשים. ואז הוא הביא את כל הנוסעים התמימים לבית חולים פסיכיאטרי, והזהיר את הצוות שכל החולים נוטים לפנטזיות מוזרות. ההונאה התגלתה רק לאחר שלושה ימים.


מקום 3

לאחר סופת השלגים בשיקגו, אדם אחד במשך שעה ניקה את מקום החניה עבור המכונית שלו. כאשר כמה דקות לאחר מכן הוא הגיע לחניה זו, הוא ראה שהמקום שלו נלקח על ידי אישה כלשהי. הוא ירה בה מייד מבלי לומר מילה.


מקום 2

טבח מאחד המלונות השוויצריים איבד אצבע כאשר טחן בשר במטחנה, ופנה לחברת הביטוח כדי לקבל פיצוי. החברה חשדה שהשף השתמש במכונה ברשלנות, ולכן הוא זה שאשם. כדי לבדוק את הגרסה הזו נשלח לשם מומחה, שניסה לחזור על הפעולה של הטבח וגם נשאר בלי אצבע. הטבח קיבל את הפיצויים שלו.


והמקום הזוכה

במהלך שוד בלונג ביץ' שבקליפורניה, ג'יימס אליוט ניסה לירות מאקדח הקליבר 38 שלו, אבל הוא לא ירה.  ואז הוא עשה את מה שלא רבים היו חושבים לעשות - הוא הפך את האקדח, הביט אל תוך הקנה ושוב לחץ על ההדק. הפעם האקדח ירה.

 

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> זוכי "המעשים הטיפשיים ביותר לשנת 2013"