השגרה היומית של הגוף


השגרה היומית של הגוף

כך נראית השגרה היומית של הגוף שלנו, ואם נתמקד בה נקבל את התוצאות המרביות גם בעבודה וגם במערכת יחסים אישית:

05:00 - בשלב זה , באופן מוזר (אחרי הכל, במיוחד בשעות הבוקר המוקדמת השינה היא המתוקה והעמוקה ביותר) מתחילה העלייה הראשונה של הפעילות. הסיבה לכך היא שהגוף מתכונן להתעוררות הדרגתית ומתחיל את פעילותם של כל האיברים שלו.

06:00 - עכשיו מתעוררים לא רק אנשים שמעדיפים לקום מוקדם, אלא גם אנשים שיש להם מחשבות מטרידות – כי דווקא בשעה 6 בבוקר רמות האדרנלין עולות.

07:00 - כל דבר שאתם אוכלים לארוחת בוקר – מתעכל בצורה הטובה ביותר, כי החל משעה שבע בבוקר מתחיל השלב של פעילות מערכת העיכול. כדאי לוודא שארוחת הבוקר שלכם תהיה בריאה ככל שאפשר. גם זה זמן טוב לשים לב למראה החיצוני שלכם: ההשפעה החיובית של קרמים ומוצרי קוסמטיקה אחרים בזמן זה תהיה מוגברת.

09:00 – יש ירידה קלה בפעילות, ואם אתם נמצאים בזמן זה במשרד – תעסקו ביישום של משימות פשוטות יותר, שאינן דורשות תשומת לב רבה – זה יעזור לכם "להתחמם" לפני היום הקשה.

10:00 - הזמן המתאים ביותר לביצוע עבודה נפשית ופיסית. בשעתיים הבאות כל האיברים הופכים להיות מעורבים בעבודה פעילה, ולכן לא פלא שארגונים רבים רוצים לראות את עובדיהם בשעה 10 בבוקר במקום העבודה שלהם.

12:00 - ושוב מגיעה העייפות, כך שיהיה נחמד לשתות כוס תה - כי תה מכיל גם קפאין, אבל הרבה יותר בריא מקפה.

13:00 – זה הזמן של ארוחת צהריים - בשלב זה, הגוף מייצר יותר מיץ קיבה, והוא זקוק למזון עשיר בחלבונים.

14:00 – זה הזמן של הפעילות המרבית של האדם, כאשר הפעילות הגופנית והמנטלית נותנות את התוצאות המרביות. גם בזמן זה ממשיכים באופן לעיל עיכול וניקוי של הגוף.

15:00 - הכל חלק ושקט. הפעילות המרבית של שלפוחית השתן היא בין השעה 3 עד 5 בצהריים. בזמן הזה הגוף נפטר מהדברים הלא רצויים - כך שאם אתם בדיאטה, או רוצים לשפר את בריאותכם – זהו זמן טוב לשתות מיצים או חליטות מיוחדות.

16:00 - עלייה נוספת של פעילות גופנית, אבל הדרדרות במנטלית. זה זמן לצאת לטיול או לקחת הפסקה מהעבודה כדי להירגע ולאסוף את המחשבות שלכם.

17:00 - התקופה הפעילה ביותר של עבודת הכליות. הן מעבדות את כל הנוזלים הנכנסים לגוף, מפרידות את החומרים הדרושים והרעים, ומוציאות את האחרונים מהגוף.

18:00 - לחץ הדם עולה, מה שאומר שאנשים נעשים עצבניים יותר ובקלות יכולים להיכנס לסכסוך בגלל דברים שלא היו שמים לב אליהם בשעות אחרות של היום. לכן נסו לשמור בזמן זה על קור רוח.

19:00 – קצת עולה הפעילות הגופנית. גם בשלב זה, אנו מוצפים ברגשות, ואנחנו חושבים על מה שעבר עלינו במשך היום. הגוף נכנס לשלב הבנייה, וזה הזמן לפעילות גופנית.

20:00 – המוח מתחיל לפעול באופן אקטיבי. יש לכם עוד עבודה לבצע עד מחר? זה הזמן לעשות אותה.

21:00 - הגוף מתחיל להסתגל למנוחה ונעשה רדום.

23:00  - הזמן המושלם ללכת לישון. אם תמשיכו להיות ערים – אל תופתעו אם בעוד זמן מה תימשכו אל המטבח כי התיאבון שלכם מתעורר משעה 23:00 עד 2:00 בלילה. וזו דרך טובה לעלות במשקל.

 

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> השגרה היומית של הגוף