5 דרכים להשפיע על גברים


5 דרכים להשפיע על גברים

5 דרכי השפעה של הנשים על הגברים, כדי להשיג את מה שהן רוצות

זה לא סוד, שנשים – הן מניפולטורים טובים. היכולת "לתפעל" את המין השני, באופן בלתי מודע לעתים קרובות – זו מתנה שהטבע נתן להן. אנחנו מביאים לכם את חמשת הדרכים הנפוצות ביותר, בהן הנשים יכולות להשפיע על גברים.


1. אי ודאות

קשה להתווכח עם העובדה שכל אישה בדרך זו או אחרת היא בלתי צפויה - לעתים קרובות הנשים יכולות לעשות או לומר משהו שגברים לא יכולים לצפות מהן. וזו דרך מצוינת להשפיע. אם אישה רוצה לקבל משהו מגבר – היא יכולה פשוט להפתיע אותו, בדרך טובה או לא: לדוגמה להכין לו מאכל עליו הוא מזמן חלם, או להיפך – להתחיל עימות פתאומי, גם אם הכול היה בסדר ושום דבר לא הצביע על סכסוך מתקרב. במיוחד אם הוא לא ציפה לזה.

גברים, לעומת זאת, רובם נוטים ליציבות – ודברים כאלה יכולים להפיל אותם מהשגרה. אם הגבר מקבל מתנה - הוא מנסה להחזיר באותה הרמה כדי לא להרגיש שהוא חייב משהו, ובזמן סכסוך – הוא ינסה לסיים אותו בכל דרך אפשרית.


2. הרעיון הזה – היה שלו!

תארו לעצמכן, שאתן רוצות לנסוע עם הגבר שלכן לאילת, אך הוא ממשיך להמציא תירוצים, ואומר שיש לו  הרבה עבודה / אין מספיק כסף / הוא רוצה פשוט לנוח בבית... וכדומה. תירוצים יכולים להיות רבים ומגוונים. מה לעשות?

נשים רבות משתמשות במקרה זה בטקטיקה של הצעה: כמה חודשים לפני הטיול הרצוי האישה יכולה להזכיר כבדרך אגב, שזה יהיה נהדר להירגע על חוף הים – הפעם זו תזכורת פשוטה, לא יותר. לאחר מכן היא מזכירה זאת יותר מאוחר, ושוב פעם עוד יותר מאוחר. בסופו של דבר, הגבר מתחיל בעצמו לחלום על הטיול הזה, ומזמין בית מלון.

אם אתן רוצות לקבל מתנה כלשהי – תזכירו בעדינות את זה במקרים מתאימים, אבל אל תלחצו - זה לא ייתן תוצאות. תנו לו להאמין שהוא בעצמו הבין איך לרצות אתכן - בסופו של דבר זה יהיה לטובת שניכם.


3. שתיקה מודגשת

אם האישה היא שקטה, ובשום פנים ואופן אין ברצונה להצטרף לדיאלוג – סימן שהיא כנראה נעלבה. זה מוביל לעובדה שגבר מתחיל להרגיש אשם, כי שתיקתה של אישה זה דבר יוצא דופן עבורו. כתוצאה מכך, מצב זה מוציא אותו מדעתו, הוא מנסה לשחזר את הסדר הרגיל של הדברים, וככלל הוא מנסה להבין מה לא בסדר.

האירוניה היא שהגבר מרגיש אשם באופן אוטומטי, גם אם במציאות אין לו במה להאשים את עצמו.  שתיקה כזו – היא שיטה נפלאה של מניפולציה: כדי לכפר על "התנהגות בלתי הולמת" שלו, הגבר מוכן להבטיח ולעשות כל דבר!


4. ניגודים רגשיים

לעתים קרובות, האישה מאפשרת לגבר להרגיש "רצוי" – היא מחייכת במתיקות, מדברת אליו ומשתמשת בטכניקות אחרות כדי ליצור קרבה רגשית ואולי פיזית.

לאחר זמן מה, היא פתאום מתרחקת ויחסה נעשה קר יותר: היא יכולה לא לענות לטלפון ולוותר על פגישות בתירוץ שהיא עסוקה מאוד. הגבר מתחיל לדאוג - מה קרה? הרי הכל הלך כל כך טוב! הוא מתחיל לחפש דרכי גישה, ואחרי כמה זמן "מצליח" – האישה שוב נותנת לו להתקרב. לזמן מה.

הודות לניגודים רגשיים כאלה – הגבר נקשר חזק יותר לאישה. אם היה לו טוב איתה ואז היא התרחקה - הוא יהיה מוכן לעשות כל דבר כדי לקבל אותה חזרה.


5. יופי

לאישה יפה, גבר יכול לסלוח הרבה דברים: הוא יהיה מוכן לעשות עבור אישה מושכת הרבה דברים, ויאפשר לה לעשות כל מה שתרצה. נשים יודעות איך להשתמש בכוח של היופי, ואישה שמטפחת את עצמה תמיד תדע איך לקבל את מה שהיא רוצה.

 

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> 5 דרכים להשפיע על גברים