סיפורים שיגרמו לכם להאמין בקארמה


סיפורים שיגרמו לכם להאמין בקארמה

סיפורו של איש חסר בית ממיזורי בשם בילי ריי האריס, אשר הופיע השנה בתקשורת, נגע בלבם של מיליוני אנשים ברחבי העולם. בילי ישב כרגיל עם הכוס שלו וקיבץ נדבות, כאשר פתאום גילה שאישה במקום לתת לו מטבע - זרקה לתוך הכוס שלו טבעת אירוסין עם יהלום. הוא הבין שהדבר הגיע אליו בטעות, והחליט להחזירה. במהלך השבוע הבא, עזרו לו לתקן את האופניים שלו, הוא קיבל גג מעל ראשו ו- 100,000 $ תרומות, וכמה חודשים מאוחר יותר הוא היה מסוגל להתאחד עם משפחתו.
-  "זה מה שקורה כאשר אתה מחזיר משהו שלא שייך לך" - אמר בילי בצניעות.

ממבט ראשון, אפשר להגיד שלא קרה כאן שום דבר מיוחד – פשוט סיפור עם סוף טוב. אבל אכן שווה לעצור ולחשוב – האם אנו עושים הרבה מעשים לא אנוכיים במהלך היום? אנחנו לא נפנה את מקומנו לאנשים זקנים באוטובוס, נצעק על מלצר בבית קפה ועל נהגים אחרים בפקק ולאחר מכן נשאל את עצמנו: "למה החיים שלי כל כך גרועים?". וכשכל הרע שאנו עושים חוזר אלינו – אנו מתחילים להתלונן על גורל, צירוף מקרים ומזל רע.


כדור שוטה

בשנת 1883, הנרי זיגלנד נפרד מהחברה שלו, שמאוחר יותר התאבדה. אחיה אשר השתגע מרוב כאב וייאוש, איתר את הנרי, ירה לעברו ולאחר מכן התאבד. אבל זיגלנד לא מת. הכדור רק סרט את ראשו ונתקע בעץ.

כמה שנים לאחר מכן, הנרי קיבל החלטה לכרות את העץ הזה, אבל הגזע שלו היה עבה מדי, והמשימה נראתה כבלתי אפשרית. אז זיגלנד החליט לפוצץ את העץ עם כמה מקלות דינמיט. הפיצוץ העיף את הכדור, שעדיין היה תקוע בגזע העץ, הקליע השתחרר, פגע בראשו של הנרי והרג אותו במקום.


ישו אוהב את "הביטלס"

יום שבת 13 באוגוסט שנת 1966. בתגובה להצהרתו של ג'ון לנון, שהביטלס היו "פופולריים יותר מישו" – תחנת הרדיו בלונגווי שבטקסס, ארגנה שריפה המונית של התקליטים של הלהקה.

יום שבת 14 באוגוסט שנת 1966. ברק מכה במגדל שת תחנת הרדיו, משמיד את כל הציוד ומשאיר את המנהל שוכב מחוסר הכרה על הרצפה. זה נראה כאילו שיש אוהדי ביטלס גם בשמיים...


מוכר העצמות

מייקל מאסטומרינו הפך למליונר בזכות הגניבה של עצמות, איברים וחלקי גוף של יותר מ -1,200 גופות. כ -10,000 מטופלים שלו, בלי לדעת על כך, קיבלו שתלי שיניים ושתלים אחרים מאנשים מתים, שחלקם היו חולי סרטן או איידס.

מייקל עצמו מת בייסורים מסרטן כבד שהתפשט לעצמותיו.


הממציא-הרוצח-הלוזר

תומס מידג'לי ג'וניור המציא את הטטרה-אתיל ואת גז הפריאון שהיה בשימוש במקררים ודאודורנטים, והוביל למקרי מוות רבים בהיסטוריה. מאוחר יותר, הוא קיבל הרעלת עופרת, וזה הפך אותו לנכה.

הגאונות שלו אפשרה לו ליצור מכשיר העשוי מחבלים וגלגלות, שהקל על הסבל שלו ועזר לו להיות נייד.  אבל כך קרה, שדווקא מחבלים אלו הוא נחנק למוות.


רוצח חף מפשע

מל איגנטוב זוכה מהאשמת רצח של חברתו ברנדה סו שפר בשנת 1988. תמונות שפורסמו מאוחר יותר הראו שהוא קשר אותה לשולחן זכוכית והרג באכזריות. עם זאת, הוא קיבל רק 8 שנות מאסר על עדות שקר. לאחר שחרורו מהכלא, הוא נפגע בראשו וחתך את ידו מאותו שולחן הזכוכית. מל מת לאט ולבד מפצעיו.


כיסא חשמלי במו ידיו

בשנת 1981, מייקל אנדרסון גודווין נידון למוות בכיסא חשמלי על רצח ואונס. עם זאת, הוגש ערעור, האשמה באונס בוטלה והעונש שלו הוחלף למאסר עולם. שמונה שנים מאוחר יותר, בעת שניסה לתקן את האוזניות המחוברים לטלוויזיה שלו, הוא חתך בטעות חוט שמגיע מהטלוויזיה, בזמן שהוא ישב על אסלת המתכת. כך שיצא משהו כמו כיסא חשמלי תוצרת בית.


שוד "מוצלח"

מאוריסיו פררו מברזיל, התכונן לשדוד את בית המרקחת. בזמן שהוא היה בפנים ודרש לשים על השולחן את הכסף מהקופה, מישהו גנב את מכוניתו. ובזמן שהוא חשב בבהלה איך להימלט ללא מכונית – גנב אחר גנב לו את התיק עם הכסף. אז, מאוריציו המסכן הלך למשטרה כדי לדווח על הגניבה, וכן, בגלל צירוף מקרים משמח, באותו הזמן הגיעו לשם גם הבעלים של בית המרקחת. הגנב המפסידן מייד נעצר.


הבדיחה האחרונה

ג'ון סדוויק היה גנרל בצבאות בעלות הברית בתקופת מלחמת האזרחים. הוא צחק על חייליו על כך שהם ברחו למסתור כדי להימנע מכדורי הקונפדרציה. מילותיו האחרונות היו: "אני מתבייש בשבילכם. ממרחק כזה הם לא מסוגלים לפגוע אפילו בפיל!. רגע לאחר מכן, כדור פגע לו ישר בעין.


מניעת תאונות

בשנת 2011, באונונדד, ניו יורק, התקבל איסור על מירוצים ללא קסדות. בהקשר זה, האופנוענים עשו מזה עניין ודרשו את ביטולו של החוק. לאחר זמן מה, אחד המורדים, פיליפ אלף מילריס היה מעורב בתאונה: אופנוע שלו החליק, הוא נזרק קדימה ונפגע בראשו מהאספלט. הוא נלקח מייד לבית החולים, אך הרופאים לא יכלו לעשות כלום. מאוחר יותר נקבע, שהוא היה נשאר בחיים אם היה חובש קסדה.

 

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> סיפורים שיגרמו לכם להאמין בקארמה