לבנות מלגו בגדול!


לבנות מלגו בגדול!

סטיין אום – הוא תושב הולנד בן 14. הוא התחיל לשחק בלגו כמעט באותו הזמן שלמד ללכת. עכשיו הוא הפך לגאון לגו, שבונה את הטנקים המדהימים ביותר. הדיוק בבניה הוא מפליא, והדרך בה הוא רואה את הפרטים הקטנים – פשוט מדהימה.
 
סטיין מציג את עצמו כך: "שלום, קוראים לי סטיין אום ואני אוהב את גלו ואת מלחמת העולם השנייה"
 
הוא התחיל, כמו כל שאר הילדים:
-  "אני חושב שרוב האנשים זוכרים איך בנו את הדגם הראשון שלהם. מאז שחיברתי את הלגו הראשון שלי – סנטה הביא לי לכל חג מולד סט חדש גדול."
 
כשהוא היה בן חמש, הוא החל לבנות מודלים מלגו רגיל. ביום ההולדת החמישי של הילד הוא קיבל את לגו ה- "Creator". ובאופן מפתיע, באותו הגיל הוא החל להתנסות עם "לגו טכני". הם מיועדים לילדים בני 14 ומעלה, והם מורכבים מדי לילדים בני חמש שנים. זה כבר מראה על כך שיש לילד כישרון.
 

1. גילוי עולם חדש

 
דרכו אינה שונה בהרבה ממה שילדים אחרים עושים, "אני התעניינתי במלחמת הכוכבים, והתחלתי לאסוף לגו מהסדרה הזו". אבל אז משהו השתנה. הוא הבין שהוא מסוגל ליותר מסתם לחבר דברים לפי ההוראות. ואז הוא התחיל גם להתעניין בנושא של מלחמת העולם השנייה.
 

2.

בחיפוש אחר תמונה של טנק, הוא נתקל בתמונה של מלחמת העולם השנייה, והוא אהב את זה. הנושא תפס את הנער, והוא גילה עולם חדש לגמרי.
 

יצירת הטכניקה משלו

3.

סטיין מצא שיש מספר עצום של אוהדים של גו – מקומות בהם אנשים מסתכלים ומגיבים על מודלים שאחרים בונים. וזה דבר נהדר עבור כל מי שמתחיל לבנות!


4.

אוהדים של לגו אוהבים את Flickr, כי יש שם תמונות שנותנות להם רעיונות לבניית דגמים חדשים, והם יכולים לא רק להסתכל אלא גם לקרוא על הדגם.
 

5.

הילד נרשם לאתר, ועם הזמן יותר ויותר מדגמים שלו התחילו לקבל תגובות חיוביות. ומה שיותר חשוב – הוא רכש ידע רב כי שיתף חוויות עם בונים אחרים.
 

6.

הדגמים שלו נראו יותר ויותר טוב, ובסופו של דבר הפכו לכל כך טובים, שאפשר לבלבל אותם עם ערכאות רשמיות.


7.

אבל לגו לא מוכר ערכות צבאיות, אם הציוד הצבאי שם הוא לא בדיוני - כמו, למשל בסטים של מלחמת הכוכבים. דמויות של גברים במדים עם נשק סטיין מזמין און-ליין, ובעצמו מצלם את הדגמים שבנה.
 

8.


9.

מה שהוא עושה – זה גדול, ויכול להיות וחברת לגו – תעסיק אותו בעתיד.
 

10.


 

11.


 

12.


 

13.


 

14.


 

15.


 

16.


 

17.


 

18.


 

19.


 

20.


 

21.


 

22.


 

23.

 

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> לבנות מלגו בגדול!