התחביבים המזעזעים ביותר של המתבגרים


התחביבים המזעזעים ביותר של המתבגרים

לפעמים זה פשוט מדהים עד כמה רחוק האנשים מוכנים להגיע, כדי למשוך אל עצמם תשומת לב:

1. שאיפת קונדום דרך האף.

לפעמים נדמה, שאנשים צעירים - כל כך מוזרים, שקשה לחשוב על משהו, איתו הם יכולים לזעזע את ההורים שלהם. אבל לאחרונה הופיע שיגעון חדש, הנקרא "שאיפת הקונדום". בני הנוער פשוט שואפים את הקונדום אל תוך האף שלהם, ומוציאים אותו דרך הפה.

למרות שסרטונים מסוג זה הופיעו לראשונה באוקטובר שנת 2012, רק לאחרונה חל זינוק במספר קטעים מצולמים דומים. "כדור השלג" התחיל להתגלגל לאחר שבחורה אחת פרסמה ביוטוב סרטון, בו היא שואפת את הקונדום, עם שיר "22" ברקע.


2. מסיבת הצ'יפס

השיגעון הזה עומד לשגע את התזונאים. בני נוער קונים עשרות מנות של הצ'יפס במקדונלד'ס, שמים אותם על השולחן בערימה אחת גדולה ומתחילים לזלול. הם גם מצלמים תמונות של המסיבה שלהם ומפרסמים אותן בפייסבוק, טוויטר ובלוגים - כדי להראות לעולם שהם לא מפחדים משומן, מלח, או פחמימות.

השיגעון הזה התחיל ביפן, כאשר מקדונלד'ס השיקו קמפיין פרסומי, לפיו אפשר לקנות צ'יפס בכל כמות שיירצו, ולשלם עליו דולר אחד בלבד. היום, השיגעון הזה הגיע כבר לקוריאה, והוא נע במהירות לכיוון העולם המערבי.


3. שתייה הפוכה

"שתייה הפוכה" - זו שתייה דרך צינור המוביל לתוך פי הטבעת. ברגע שהאלכוהול נכנס למעי, הוא נספג על ידי הגוף דרך הקרום הרירי. ככל הנראה, הסטודנטים אוהבים את השיטה הזו של שתיית אלכוהול משום שכך הוא נכנס מהר יותר למחזור הדם, ובכך מאיץ את תהליך השכרות. פעולה זו היא לא רק מגעילה מאוד, אלא גם מסוכנת – אפשר לגרום נזק לרקטום, שלא לדבר על העובדה שרמת האלכוהול בדם עשויה לעלות לרמה מסוכנת לחיים.

בשנת 2012, חבר בארגון הסטודנטים של פי קאפה אלפא מאוניברסיטת טנסי, הגיע לחדר מיון עם רמת אלכוהול של 0.4% בדם, לאחר שביצע טריק דומה. עם רמה כזאת של אלכוהול בדם, אנשים רבים מאבדים את ההכרה או אפילו מתים. רמה של 0.45%  או יותר של אלכוהול בדם היא בדרך כלל קטלנית.


4. הימור על בליעת קינמון

רוצים לנסות את זה? תיזהרו! זה יכול בסופו של דבר להוביל לכך שהאדם יגיע לבית חולים ויצטרך לשהות שם, בהיותו מחובר למכשיר הנשמה.

למי שלא יודעים על "בליעת הקינמון" - זו התערבות שמישהו יכול לבלוע כף קינמון תוך 60 שניות, מבלי לשטוף את זה עם מים. את הווידאו של התהליך מפרסמים באינטרנט. הדבר הפך בזמן האחרון להיות מאוד פופולרי בקרב הצעירים.

ב-YouTube אפשר למצוא אלפי סרטונים בהם אנשים בולעים קינמון. ברוב הסרטים האלה אנשים משתעלים, נחנקים ותופסים בקבוק מים, בזמן שחבריהם צוחקים עליהם.


5. מלח וקרח

שיגעון חדש בשם "מלח וקרח" הופך לפופולרי ברשתות החברתיות וב-YouTube. עם זאת, כמו במקרים רבים של "נראה אותך!" - פעולה זו היא מאוד מסוכנת, ומומחים מתחום הבריאות מבקשים מההורים להסביר לילדיהם על הסיכונים.

בפיטסבורג, הנער בן 12 טופל במשך כל הקיץ, אחרי שאחיו התאום וחברו "שרפו" על גבו צלב גדול בעזרת מלח וקרח.

ההתערבות היא בכך, שמפזרים מלח על העור, ולאחר מכן שמים מעליו קרח ובודקים מי יוכל לסבול יותר זמן את הכאב. כמה שיותר זמן הקרח נמצא על המלח – כך הפגיעה תהיה חזקה יותר. כאשר הקרח מעורבב עם מלח, הטמפרטורה שלו יורדת ל-17 מעלות, דבר אשר מאוד מכאיב לעור ועצמות. אם מלח וקרח נמצאים על האדם הרבה זמן – זה יכול להוביל לכוויה חזקה ולשבירת העצם.


6. "פיצוח האגוזים"

זה לא נשמע מאוד ברור, נכון? למעשה, זה "משחק", בו הנערים צריכים "לסבול בשקט" בעוד שאחרים מכים, צובטים או מושכים את האשכים שלהם. הם מאמינים שזו הוכחה לגבריותם. אף אחד, כמובן, לא חושב על ההשלכות של כל זה, דבר אופיינית מאוד לדרך החשיבה של בני נוער. כאשר נער בן 14 נאלץ לקטוע את אחת מאשכיו, הצד האפל של המשחק הזה קיבלה הרבה פרסום בתקשורת.

ב- 28 במאי שנת 2010 דיוויד גיבונס בן ה- 14 מקוסבי שבמינסוטה, הגיע בבוקר לחדר מיון לאחר שניסה את השיגעון החדש. לאחר שאחד מהתלמידים הכה אותו באשכים בבית הספר, הנער התעורר כמה שעות מאוחר יותר מכאב קיצוני.

לדייויד לא היה מזל - הרופאים נאלצו לקטוע את אחד מאשכיו. למרבה הצער, השיגעון החדש הזה התפשט לחלקים רבים בעולם.


7. מציצת דם בסגנון ערפדים

לתשומת לב ההורים – מציצות – זה יכול להיות משהו שונה לגמרי ממה שאנו יכולים לתאר לעצמנו. סרטים וסדרות טלוויזיה על ערפדים הובילו את בני הנוער להמצאת תחביב חדש. בני נוער נושכים אחד את השני כל כך חזק, שמתחיל לרדת דם – אותו הם שותים. אולי הם לא יודעים שבפיו של האדם חיים 101 זנים של חיידקים – שזה גרוע יותר מאשר בפה של כלבים וחתולים. ואם זה לא מספיק, אז נסו לא לשכוח מהפטיטיס ואיידס. הרופאים אומרים, ש- 10 עד 15 אחוזים של נשיכות כאלה מובילים לזיהומים.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> התחביבים המזעזעים ביותר של המתבגרים