תינוקות ששרדו את הבלתי אפשרי


תינוקות ששרדו את הבלתי אפשרי

8 סיפורים מדהימים על תינוקות ששרדו למרות הכל

החיים יכולים להיות די אכזריים, אבל תינוקות אלו היו צריכים להתמודד עם משהו, שכמעט ולא משאיר סיכוי לשרוד:

1. תינוק בן יומו שחולץ מצינור ביוב בסין

ילד בן יומו מחלים בבית החולים הסיני לאחר שכבאים חילצו אותו מצינור ביוב, שהיה תחת שירותים ציבוריים. הם חתכו קטע מצינור, ולאחר מכן חתכו אותו בזהירות כדי לשחרר את התינוק שנתקע בו.

אחד מהדיירים שמע בכי של ילד בשירותים הציבוריים של בניין המגורים, הממוקם במחוז ג'ג'יאנג במזרח סין, ודיווח על כך לרשויות. פעולת החילוץ שנמשכה שעתיים התפשטה באופן נרחב בתקשורת הסינית ושודרה במהדורות חדשות ואתרי אינטרנט.

על פי הדיווחים, חייו של הילד שקיבל שם "בייבי מספר 59", כבר לא היו נמצאים בסכנה. הוא הובל לבית החולים המחוזי, והידיעה על הצלתו הובילה לצדקתם של זרים רבים. רבים באו לבית החולים עם חיתולים, בגדי תינוקות, אבקת חלב. בנוסף, בית החולים הוצף בהצעות מרובות לאימוץ הילד.

על פי הדיווחים, התינוק שקל 2.8 ק"ג, והשליה עדיין הייתה מחוברת לגופו. קצב הלב שלו היה איטי, ועל ראשו וגפיו היו חבורות, אבל בסך הכל לא היו לו פגיעות חמורות.

לא ברור כיצד הילד הגיע לשם, אבל המשטרה אמרה שהם רואים את המקרה כניסיון לרצח.


2. "ילד פלא" - תינוק שנולד שבועיים לפני פקיעת התוקף של המגבלות החוקיות על גיל העובר להפלה, שרצה לחיות לא משנה מה.

בגיל 18 חודשים, אמילי טיילור היא תינוקת חסרת מנוחה. הוריה אומרים בחיוך שהיא כבר "גברת קטנה אמיתית". עם זאת, זה היה רוח הלחימה שלה שעזר לה לשרוד, כי התינוקת החמודה הזו נולדה בשבוע ה- 21.

היא התינוקת הקטנה ביותר אשר נולדה בטרם עת ושרדה, והתמונה של רגליה הקטנטנות הבולטות בין האצבעות של יד הרופא הפכה להיות מאוד מפורסמת. כשהיא נולדה, היא שקלה פחות מ- 283 גרם, אורכו של הגוף שלה היה רק 24 סנטימטרים, והעור שלה היה כל כך דק שהיה נקרע בקלות כמו נייר דק.


3. תינוק, שנמצא בוכה בחדר המתים 12 שעות לאחר שנקבע מותו.

לוז מילגרוס ורון, ששמה מתורגם כ- "אור מופלא" - היא תינוקת חזקה בת שנה, עם סיפור לידה מדהים. כשהיא נולדה שלושה חודשים לפני הזמן, הרופאים אמרו שהיא לא מראה סימני חיים, ושלחו אותה במהירות לחדר המתים. היא בחיים היום, רק בגלל שההורים שלה עמדו על כך שיראו להם את גופתה כדי שיוכלו להיפרד. 12 שעות לאחר שמותה נקבע, היא התחילה לזוז ולהשמיע קולות. היא הייתה קרה כקרח, אבל לא מתה. מאז, הילדה גדלה והתחזקה.


4. ילד ששרד אחרי ששהה 24 שעות קבור באדמה

בשנת 2006, המשטרה המקומית מצאה תינוק בן יומו שננטש בחור באדמה בעיירה קטנה בחלק הדרומי של ברזיל. ילד בילה כמעט 24 שעות בשקע הזה לפני שהוא נמצא. כשהוא נמצא, רק ראשו היה מבצבץ מתוך האדמה, השליה עדיין הייתה מחוברת לגופו, וקבוצה של זבובים עפו סביב ראשו.

הרשויות איתרו את אמו, לוסינדה פריירה גימרז בת ה- 40, שהכחישה שהיא אמו של התינוק ומעולם לא סיפרה לנציגי הרשויות מדוע היא קברה אותו בחיים. היא אם לארבעה ילדים אחרים, שהצעיר מביניהם הוא רק בן חמש.

החור באדמה בו היה קבור התינוק היה במרחק של 270 מטרים מהבית של גימרז. המשטרה החלה לחפש את הילד, כאשר השכנים דיווחו שראו אותה בשמלה עם כתמי דם, ובטנה הפסיקה להיות כה בולטת. המשטרה בתחילה חשבה שהילד היה מת, אבל למעשה הוא היה ישן והתחיל לבכות ברגע שהם הוציאו את הלכלוך מהפה שלו.


5. תינוק ששרד את הנפילה דרך האסלה שברכבת על פסי הרכבת.

במקרה, שאפשר לקרוא לו "נס" - תינוקת שרדה את הנפילה על פסי הרכבת בהודו, אחרי שהיא נולדה אל תוך האסלה של הרכבת. אישה בהריון, ששמה רינקו דבי ריי, נסעה עם בעלה וילדה בת ארבע שנים לבית הוריה בביהאר, שם היא התכוונה ללדת את תינוקה השני – כאשר היא חשה בכאב חזק בבטן התחתונה.  היא הלכה לשירותים בתקווה להקל על הכאב, ופתאום ילדה. התינוקת נפלה לאסלה ונפלה דרך השסתום על הפסים מתחת לרכבת הנוסעת. ריי רצה מהשירותים וקפצה מהרכבת כדי להציל את תינוקה. בעלה, שמשך את בלם החירום כאשר הוא ראה את הקפיצה שלה, מצא אותה יושבת על פסי הרכבת ומחזיקה את את בתה בזרועותיה. אם ובתה החלימו מפציעותיהן בבית החולים.


6. תינוק ששרד נפילה מהקומה השמינית לאחר שאמו זרקה אותו לזבל

תינוק בן יומו בדרך נס שרד את הנפילה מהקומה השמינית, אחרי שהוא נזרק על ידי אמו. אמא מטורפת השליכה את תינוקה שרק נולד אל תעלת פינוי האשפה (של הבניין) כדי להיפטר ממנו מבלי שאף אחד יידע.

הילד שרד לאחר שנחת על ערימה של פסולת. פיר האשפה של הבניין היה סתום בשל הכמות הגדולה של הפסולת, ואם זה לא היה חסום - התינוק היה מת. עובד תחזוקה שעבד בקרבת מקום, שמע את זעקותיו של התינוק שהגיעו מפח האשפה ומיהר להציל את חייו. התינוק נלקח לבית חולים בברוקלין, ודיווחו שאין סכנה לחייו.

האירוע התרחש בבניין מגורים "בתי וולט ויטמן", שבו אמו של הילד – לקסיה רייט בת ה- 18 התגוררה יחד עם אמה וקרובי משפחה אחרים. לדברי השכנים, ההריון שלה נשמר בסוד מכולם בבניין.


7. תינוק ששרד את התאונה שבה נהרגה אמו, אביו ואחיו הבכור.

בליל יום ראשון במרץ 2012, גבריאל ג'יימס וילקוקס נולד אחרי שעה 10 בלילה, הוא שקל פחות מ- 3 ק"ג ואורך גופו היה 48 סנטימטר. יומיים לאחר מכן, התינוק נשאר יתום לאחר שמכונית הוריו - מרטי ואליס וילקוקס - התנגשה חזיתית עם מכונית אחרת. בתאונה זו נהרג גם אחיו בן ה- 3.

התינוק נולד בריא. יומיים לאחר מכן, נאמר לבני הזוג שהם יכולים לקחת את תינוקם הביתה. בנם הבכור  - מרטו ג'וניור בן השלוש גם נסע איתם. כל ארבעת בני המשפחה עזבו את בית החולים. הם נסעו להוריה של אליס, כי אמה לא יכלה להגיע לבית החולים, ומאוד שמחה שהם באים. 

הם חיכו להם בדאגה כמה שעות, עד שקיבלו טלפון מחוקר מקרי המוות.

ריק קלהאן, חוקר מקרי המוות של מחוז מילר, אמר להם שמרטי בן ה- 36 ואליס בת ה- 27 מתו במקום. בנם בן השלוש נלקח לבית החולים אך מת מפצעיו.

גבריאל, אשר באותה העת היה רק בן 40 שעות - נזרק מהרכב. אמבולנס לקח אותו לאותו בית החולים, אבל לאחר כמה שעות כבר שחררו אותו לידי הסבים שלו.

כל המבוגרים שנהרגו בהתרסקות היו חגורים, ילד בן השלוש ישב במושב בטיחות ותינוק היה בסל-קל.  פונטיאק, בו נהג מרטי וילקוקס - התנגש חזיתית עם טויוטה, שעברה מעבר לקו ההפרדה. מאחורי ההגה של טויוטה ישבה אמילי פרייקס בת ה- 19.


8. תינוקת, ששרדה פציעת ירי בחזה ושרדה ללא מזון או מים במשך שלושה ימים.

כאשר בני זוג מארגנטינה חשבו שהעולם מגיע לסיומו בשל התחממות כדור הארץ, הם החליטו שהדבר הטוב ביותר שהם יכולים לעשות כדי להגן על ילדיהם מגורל נוראי שכזה – זה להרוג אותם במו ידיהם. לכן, פרנסיסקו לוטרו ומרים קולטי ירו בבנם בן השנתיים בגבו, ובבת בת שבעה חודשים בחזה – ולאחר מכן לעצמם בראש. שלושה ימים לאחר מכן, המשטרה מצאה אותם, לאחר ששכנים קראו להם בגלל הריח הנורא מגיע מהדירה שלהם.

בעוד שהילד והוריו היו בהחלט מתים, התינוקת שרדה לא רק את הפציעה בחזה, אלא גם החזיקה מעמד בלי אוכל או מים במשך שלושה ימים. מה שמדהים הוא שברגע שהיא נלקחה לבית החולים והתחילה לקבל טיפול, מצבה החל להשתפר כמעט באופן מיידי, והיא התאוששה מהר מאוד באופן מלא.


 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> תינוקות ששרדו את הבלתי אפשרי