חצי שעה ביום, שתשנה את חייכם


חצי שעה ביום, שתשנה את חייכם

30 דקות ביום, שיכולות לשנות את חייכם

הגורם העיקרי לכישלון – זה חוסר הסבלנות. זה, וגם רצון בלתי נשלט להשיג תוצאות מיידיות ולהגשים את כל החלומות בן לילה. שניהם - הבסיס לרוב הכישלונות. המציאות אומרת שהצלחה לוקחת זמן. והצלחה גדולה דורשת הרבה זמן.

ריצ'רד ברנסון לא הפך למליונר בן לילה. מדונה לא התעוררה בוקר אחד בתור מלכת מוסיקת פופ. דייויד בקהאם לא הפך לשחקן מצוין אחרי 3 אימונים.

עם זאת, קיימת דרך שעובדת עבור כל אדם ובכל מצב. רוב האנשים יודעים על כך, אבל אף פעם לא משתמשים בזה. הרי - לשם מה לעשות זאת? עדיף להמתין עד שהעולם עצמו ייפול אל רגליהם. עם זאת, העולם בדרך כלל לא ממהר ליפול!

ישנה טכניקה פשוטה, אשר בוודאות תוביל אתכם להצלחה. היא נקראת "התאוריה של חצי שעה".
היתרון שלה בכך, שהיא מתאימה לכולם ללא יוצא מהכלל, וניתן לשלב אותה בקלות עם לוח זמנים צפוף.
הרעיון הכללי הוא שאתם עושים פעולה קטנה אחת בכל יום במשך חצי שעה, ולאחר מכן, עם הזמן מתחילים לשפר אותה ולהפוך ליותר מסובכת.
זה נראה מובן מדי מאליו, לא? אבל תופתעו אם תדעו כמה אנשים מדברים על הבנאליות של השיטה, מבלי לנסות אותה.

זה אומר, שתוכלו אולי להקדיש חצי שעה בכל יום לקריאה. שטויות, לא? אבל בדרך זו, תוך שנה אחת תקראו יותר מ- 24 ספרים -שזה יותר ממה שרוב אנשים קוראים תוך 10 שנים.

אתם יכולים לבלות חצי שעה ביום בלימוד שפה זרה, או רכישת מיומנויות שימושיות אחרות. תרכשו ידע מעמיק בנושאים שמעניינים אתכם וכך תרכשו ניסיון.

תקדישו חצי שעה בכל יום להגשמת חלומכם. תעשו בזמן זה את מה שלא עשיתם בגלל מחסור תמידי בזמן.

אחרי תקופה מסוימת של שימוש ב- "התאוריה של חצי שעה" - למשל, שישה חודשים מאוחר יותר, תביטו לאחור ותיזכרו במה התחלתם.

אתם תופתעו לגלות עד כמה התקדמתם והתפתחתם, בזמן שהשקעתם בזה רק 30 דקות ביום. זכרו, שאתם כבר עושים הרבה יותר מאשר כל אחד אחר. היו סבלניים. אל תצפו לתוצאות בין לילה. תשקיעו את הזמן הדרוש ותראו את התוצאות.

 

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> חצי שעה ביום, שתשנה את חייכם