פתרונות מקוריים ומצחיקים לקרחת


פתרונות מקוריים ומצחיקים לקרחת

10 פתרונות הכי מצחיקים לקרחת

אם כבר יש לכם קרחת (והסגנון של ברוס וויליס - זה לא בשבילכם), אז תוכלו לאמץ את האפשרויות הבאות:

תשתמשו במדבקה זמנית:

האם יש לכם חברים שדואגים יותר מדי בגלל שהם מתקרחים? תוכלו לשמח אותם, ולהמליץ איך לקשט את הנכס חסר השיער שלהם במדבקות בצורת פאות. סט נפלא זה כולל 35 קעקועים זמניים שונים, אשר נמצאים בצנצנת פח קטנה וחמודה. הראש הקירח, גם יכול להיות יפה!


תקנו מגן שמש עם שיער:

אם אתם שמים לב לכך, שהשיער השופע שלכם נעשה דליל מיום ליום, יש לנו פתרון בשבילכם: יעזור לכם מגן השמש עם השיער המלאכותי! תצטרפו לביל מארי בסרטו המפורסם "מועדון הגולף" ולבשו בגאווה את הפריט המדהים הזה. עכשיו תוכלו לשכוח מהקרחת, וליהנות משיער פרוע אשר מגיע בערכה עם מגן השמש.


תעשו לעצמכם קעקוע קבוע על הראש:

סלון "HiStyl", הממוקם בבירמינגהאם, שבאנגליה, מתאר את השירות הזה כ- " צורה קלה של קעקוע רפואי" כדי לתת לראש המטופל מראה של קירחת מגולחת או ראש בעל שיער קצר מאוד. ההליך שמכונה בסלון "HiStyl" - "שכפול זקיקי השיער" לוקח שלוש שעות ודורש הליך נוסף. בנוסף, הלקוחות צריכים לגלח או לגזור את שאר השיער כדי שזקיקי השיער האמיתיים שלהם יראו כאחד עם הקעקוע.

תשכרו את הקרחת שלכם בתור מקום לפרסום:

בשנת 2012, יזם צעיר ברנדון צ'יקוטסקי בן ה- 27 המציא סוג ייחודי של שירות הנקרא "לוגו קירח", והפך את ראשו הקירח לשלט חוצות לחברות המוכנות לשלם לו 320 דולרים ליום, כדי שהוא יתהלך באוסטין שבטקסס, וימשוך הרבה תשומת לב.

כנאמר הפתגם "הפוך את הצרות לניצחונות" - זה בדיוק מה שברנדון עשה לאחר שאיבד את רוב שיער ראשו בגיל צעיר מאוד.
-  "אני לא בחרתי להיות קירח, אבל ברגע שהפכתי לכזה – השתדלתי להפוך את זה ליתרון שלי". - אמר ברנדון. הוא החליט להשתמש בראשו לעסקים. בחודש שעבר, היזם הצעיר התחיל את הפרויקט "הלוגו הקירח" שלו, ומאז יש לו אינספור הזמנות מחברות שונות, שרוצות שהלוגו שלהם יהיה מקועקע זמנית על ראשו הקירח, או על קרחות של עובדיו עבור תשלום של 320 דולר ליום. ברנדון והצוות שלו שיפרו את הקעקועים הזמניים כך שהם יכולים לעמוד בכל תנאי מזג האוויר, והם מתחייבים לבלות שש שעות ביום בהליכה ברחובותיה של אוסטין, כדי להפנות את תשומת לב הלקוחות הפוטנציאלים לחברה.  ב- "הלוגו הקירח" עובדים כרגע 3 אנשים, אבל איש העסקים השאפתני מתכנן להגדיל את העסק שלו.


תוכלו גם להסוות את הקרחת שעל ראשכם:


תעשו תסרוקת מיוחדת:

מלך התסרוקות - דונלד טראמפ, מראה כיצד זה נעשה. אם אתם עושים את זה בצורה הנכונה – האנשים לא יראו את הקרחת שלכם!


תכסו את הקרחת באמנות:

לפני כמה שנים, האמן פיליפ לוין אשר התחיל להקריח, החליט שהוא לא רוצה להיראות כמו שאר הראשים הקרחים. הוא החליט להפוך את הקרחת לבד עבור יצירותיו. כך הופיעה תנועת אמנות בשם "הדיזם". בעוד שאחרים התלוננו על כך שהם מקריחים, פיליפ לוין הצעיר הסתכל על התופעה באופטימיות: ראש הקירח נותן לו חופש פעולה מלא בתכנית מאוד ספציפית ומקורית. מאז שהוא התחיל לגלח את ראשו בשנת 2006, הוא החל להשתמש בו כבבד לביצוע רעיונות עיצוב שונים, ועד מהרה אתרי אינטרנט אופנתיים החלו לפרסם תמונות של עבודותיו הקירחות. בשנת 2009, הוא הבין שראשו הוא השראה לעולם האמנות, והחליט לעשות מזה הצגה.


תעשו קעקוע מצחיק:


תכסו את הקרחת עם כובע:

על הכובע המצחיק הזה כתוב "הלוואי והיו כאן שיערות".


תציגו את שאר השיער שיש בארסנל שלכם:

אם חסר לכם שיער על הראש, אך שאר הגוף נראה כמו סוודר מצמר – תוכלו ליהנות מכך שתצרו בלבול אצל האנשים.

 

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> פתרונות מקוריים ומצחיקים לקרחת