10 סיבות להתנשק


10 סיבות להתנשק

סיבות טובות להתנשק

נשיקה לרומנטיקה

המדענים הגרמנים הוכיחו, שנשיקות משפיעות באופן חיובי על מצב הרוח. באוניברסיטת ברלין גילו, שנשיקת בוקר שנמשכת כ- 20 שניות - יוצרת מצב רוח רומנטי לכל היום. נקווה שזה אכן כך!


נשיקה והרזיה

נשיקה תמימה על הלחי שורפת 5 קלוריות. במהלך נשיקה לוהטת, אתם יכולים לשרוף עד 30 קלוריות. אז תפסיקו את הדיאטות המייגעות ותתחילו להתנשק!


נשיקה ומערכת החיסון

אוהדי הנשיקות – פחות מגיעים לביקורים אצל רופאים. זאת בשל העובדה שבמהלך הנשיקה הגוף שלנו מייצר נוירופפטידים, והם הורסים חיידקים ווירוסים שונים. תתנשקו ותחזקו את מערכת החיסון שלכם.


נשיקת אדרנלין

נשיקה לוהטת גורמת לאותה תגובה הכימית במוח כמו שגורמים צניחה חופשית או ירי מנשק. הנשיקה מעלה את רמת האדרנלין בדם, וזה מעודד פעילות גופנית ומוחית. תעשו אהבה – לא מלחמה!


נשיקה נגד כאב

נשיקות של האדם האהוב יכולות לפעול כמשכך כאבים שהוא חזק פי 200 יותר ממורפיום. לכן, אם יש לכם כאב ראש – פשוט תבקשו מאהוביכם לנשק אתכם.


נשיקת השתיקה

הדרך הקלה ביותר להימנע מתשובה על שאלה לא נעימה או "להשתיק" את בני זוגכם – היא לנשק אותם. נשיקה כזאת יכולה למנוע מריבות ודיונים לא נעימים.


נשיקה משפחתית

על פי סטטיסטיקה, 40% מזוגות נשואים: חושבים שנשיקה צרפתית זה אחד מביטוייה העיקריים של האהבה. פסיכולוגים, בתורם, טוענים שנשיקה "עמוקה" – זו התפרצות רגשית מובהקת, אשר יכולה למנוע גירושין.


אורגזמה מנשיקה

94% מנשים מקבלות הנאה מינית מנשיקות. חלקן אפילו יכולות להגיע לאורגזמה בעזרתן. תופעה זו מתרחשת בכ- 1-2% מהנשים. וגם אם אתן לא חלק מהן – תמשיכו ליהנות מהנשיקות!


נשיקות ללב

נשיקה – זה אימון טוב למערכת הלב וכלי הדם של אדם. במהלך הנשיקה – הדופק עולה - עד 150-180 פעימות לדקה אצל הנשים, ומגיע ל- 110-120 פעימות אצל הגברים. לכן נשיקות יכולות לסייע במניעת מחלות כמו דיסטוניה וגטטיבית של כלי דם והפרעות הקשורות לזרימת דם בגוף.


נשיקות ללחץ

הפסיכולוג האמריקאי אריק ברן אומר שנשיקות - זה טכס חשוב בחייו של כל אדם. לדבריו, לנשק את האדם האהוב – זו התרופה הטובה ביותר במצבים של מתח ודיכאון.

אל אותה המסקנה הגיע פרופ' וולטר תומן. הוא הקדיש את חייו למאבק במתח רגשי ואפילו יצר קורס מיוחד הנקרא אנטי-סטרס. וחלק חשוב מהקורס הזה – זה נשיקות.

 

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> 10 סיבות להתנשק