מעוני לעושר ובחזרה


מעוני לעושר ובחזרה

סיפורו של מייקל קרול – מפנה אשפה שהפך למיליונר

מפנה אשפה בריטי בשם מייקל קרול התפרסם, לאחר שזכה בשנת 2002 בהגרלה בסכום של 9,7 מיליון ליש"ט.

מייקל נולד בשנת 1983 בכפר קטן בשם סוופם. הוא הפך למליונר בגיל 19.

הספר "היזהרו במה שאתם מבקשים"

שון בורו כתב את הביוגרפיה של קרול. הספר ששמו "היזהרו במה שאתם מבקשים" (Careful What You Wish For) יצא לאור בשנת 2006. מייקל הכריז על עצמו כעל מלך Chav. Chav – כך מכנים את עצמם בני נוער בריטיים "לבנים" שכביכול באים ממשפחות עובדות. צ'אווים בולטים בהתנהגותם התוקפנית ואנטי חברתית. על מכונית המרצדס שלו, מייקל עשה את הכתובת "מלך הצ'אוו". את כל הזכיה שלו הוא בזבז על סמים ופרוצות.

כאשר נשאר בלי כסף, מייקל הבין שהגיע זמן לחפש עבודה. הוא שוב התחיל לעבוד בניקוי אשפה. 


חייו הקשים של מייקל קרול

הוריו של מייקל התגרשו כשהוא היה בן 7. זמן קצר לאחר מכן, אביו נפטר מהתקף לב. אמא שלו לא השקיעה בו כלל, כי הייתה עסוקה בחייה האישיים. לקרול היו כמה וכמה אבות חורגים. לעתים קרובות הם סגרו אותו לזמן רב בחדרו או הכו אותו. לכן מייקל גדל למעשה ברחוב. כנער, הוא התחיל לגנוב מחנויות.  מאוחר יותר הוא נשלח לפנימיה סגורה לילדים עם בעיות, ורק שם למד קצת לקרוא ולכתוב.


9,7 מיליון ליש"ט

בהיותו בן 19, קרול זכה בלוטו הלאומי. באותו הזמן, הוא היה כמעט אנאלפביתי ועבד כמפנה אשפה, ולפני כן עבד במשרה חלקית במפעל שוקולד.

ברגע שמייקל זכה, הוא הודיע שהוא מייד מתחיל חיים חדשים. קרול טען שהוא רק יקנה בית עם שלושה חדרי שינה וזהו.


חיי יוקרה

"המלך" שהכריז על עצמו, רכש 4 אחוזות, וילה בספרד, שני BMW, שתי מכוניות מרצדס בנץ ועוד כמה אופנועים.
מייקל קנה המון תכשיטים. הוא נעצר על ידי המשטרה באופן קבוע בגלל אחזקה ושימוש בסמים. התחילו גם לסחוט אותו: הרגו את 5 כלבי הרוטוויילר שלו. מייקל טוען ששילם לסחטנים מעל 130 אלף ליש"ט. בקרוב, הוא בזבז את כל כספו ומכר את הנכס בחו"ל ואת מכוניות היוקרה.


המלך Chav

בשנת 2006, יצא הסרט התיעודי המוקדשים לזוכה-מפנה האשפה, שנקרא "מייקל קרול: מלך Chav"

למייקל הייתה אישה – סנדרה אייקן ובת ברוק. אבל לפני כמה שנים, היא לקחה את בתם ועזבה אותו. בקיץ שנת 2011 קרול פעמיים ניסה להרוג את עצמו, אבל חבריו הספיקו להצילו.

הודות להגרלה – ניתן למייקל סיכוי לשנות את חייו לטובה. הוא זכה בסכום כסף גדול בלוטו, אבל במקום להשקיע את הכסף במשהו טוב ומשתלם, הוא בזבז את הונו מבלי לחשוב.

מיליונים יכולים להפוך אתכם לאדם אחר, לכן אם אתם משחקים בלוטו – תחשבו קודם מה תעשו עם הכסף במקרה ותזכו.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> מעוני לעושר ובחזרה