מדוע הנשים נעשות יותר יפות?


מדוע הנשים נעשות יותר יפות?

מדוע הנשים במהלך האבולוציה נעשות יפות יותר? 
 

החוקרים הוכיחו, שבמהלך האבולוציה, הנשים הופכות ליותר ויותר יפות, והגברים עדיין נשארים באותה הרמה של אנשי המערות.
יתר על כן, הנשים היפות יולדות יותר ילדים - ב- 16% יותר בהשוואה לממוצע העולמי. ולמרבה הפלא, לנשים יפות נולדות יותר בנות מאשר בנים. והדבר, לפי המומחים, מוביל לעלייה נוספת במספר נשים יפות. המדענים אף החלו להתווכח בנושא: האם יש "מירוץ היופי" שכביכול עובר מדור לדור של נשים יפות.

כשהם מנסים להסביר את התופעה הזאת, הם מצביעים על כך שבמאבק על היד והלב של בחורה יפה משתתפים יותר גברים מאשר המוצע הסטטיסטי בעולם. כתוצאה מכך, בחיים של אישה כזאת מופיעות הזדמנויות נוספות להגשים את הייעוד שלה ולבנות את משפחת חלומותיה.

-  "הנשים הופכות להיות יותר יפות ומושכות", - אומר ראש המחקר, פרופסור מרקוס ג'וקלה. הוא השתמש בנתונים של 1,244 נשים ו- 997 גברים, אשר נאספו באמריקה במהלך 40 שנה. האטרקטיביות של הומו סאפיינס הוערכה לפי התמונות.

טענותיו של המדען הפיני התבססו בעיקר על עבודתו של סטושי קאנאזאווה, שהגיע למסקנה שאצל הורים יפים נולדות יותר בנות ממאשר בנים. הוא הציע שזו הייתה אסטרטגיה אבולוציונית, שהוכנסה לתוך ה-DNA האנושי. אז, המדענים הסיקו שאטרקטיביות פיזית – זו תכונה תורשתית.

אז למה האבולוציה החכמה לא שינתה את המראה של הגברים? והתשובה, על פי המדענים היא שיופי גברי לא מכריע בבחירת בן זוג לחיים.

הדבר העיקרי שמעניין נשים בבחירת בן זוג – זו היכולת של הגבר להגן על משפחתו, ולספק להם חיים נוחים. כתוצאה מכך, העושר החומרי או הצלחה בתחומים שונים – מחפים על היעדר היופי הגברי.

 

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> מדוע הנשים נעשות יותר יפות?