מקרים מוזרים של מוות מג'אנק פוד


מקרים מוזרים של מוות מג'אנק פוד

כולם אוהבים לדבר על כך, ש- "ג'אנק פוד הורג אנשים". ולמרות שהתוכן של נתרן ועודפי שומן באוכל כזה אכן יכול לקצר את חייו של האדם, במשך שנים התרחשו מקרי מוות רבים מוזרים הקשורים לאוכל מהיר, והמקרים האלה הרבה יותר מעניינים מעורקים סתומים. להלן 10 מקרים כאלה:


10. אישה מנברסקה, נמחצה למוות על ידי שלט של טאקו בל.

דיאן דורה, מתה לאחר ששלט טאקו בל הענק נפל על טנדר שבו היא ישבה עם בעלה. שלט באורך 23 מטרים נשבר במקום הריתוך, שהיה נמצא בגובה של כ- 4.5 מטרים מעל הקרקע. הסיבה לכך הייתה משב רוח חזקה, אשר הפילה את כל המבנה של השלט על המכונית. בעלה של דיאן יצא מזה עם פציעות קלות, והכלבים, שישבו במושב האחורי של המכונית לא נפגעו כלל.


9. גבר מניו ג'רזי נפל לתוך חבית ענקית של שוקולד.

וינסנט סמית (וינסנט סמית' ג'וניור) נפל לתוך מיכל ענק של שוקולד רותח, ונהרג על ידי אחד מהמדחפים המערבבים. זה קרה במפעל שוקולד "ליון ובניו", הממוקם בפנסילבניה. כאשר סמית נפל מהבמה, ממנה העמיס את השוקולד המוצק לתוך החבית, עמיתיו ניסו לעצור את המדחפים, אבל כבר היה מאוחר מדי.

במהלך חקירת מותו, התגלה שלחברה לא היו רישיונות מתאימים, ולכן החלה גם חקירה על הפצה בלתי חוקית של המוצרים שלהם.


8. איש מהעיר ספוקיין (Spokane) נמצא מת במקרר של טאקו בל.

לפני כשנתיים, במקרר טאקו בל נמצאה גופה. הגופה הייתה שייכת לריצ'רד תומאס בן ה- 40, אשר, על פי העובדים שהזעיקו את המשטרה - הלך לחדר הקירור וסגר את עצמו בפנים. מקרה המוות שלו היה מוזר, כי על הגוף שלו לא נמצאו סימנים של מאבק או טראומה, אך גם המוות עצמו לא נגרם משהייה בחדר הקירור.


7. אישה מפלורידה דרסה את עצמה במטה של בורגר קינג.

בשנת 2011, אישה ממיאמי התנגשה במכונית בחניית המטה של בורגר קינג, ולאחר מכן היא יצאה מרכב השטח שלה כדי לבדוק את הנזק. למרבה הצער, מכוניתה הייתה בהילוך אחורי, ודלת הנהג הייתה פתוחה, וכתוצאה מכך הרכב נסע ופגע באישה. היא מתה במקום.


6. אישה מג'ורג'יה, מתה מפחמן דו חמצני שרוסס על ידי מכונת משקאות תקולה של מקדונלדס.

אישה בת שמונים מג'ורג'יה, נמצאה מתה בחדר השירותים במקדונלד'ס. היא נחנקה מפחמן דו חמצני. איך זה קרה? בצינור של אחת ממכונות המשקאות הייתה דליפה. בשל הדליפה, הריכוז של פחמן דו חמצני עלה במשך שבוע לרמה קטלנית.


5. גבר ממישיגן מת ממכה אחת של עובד בורגר קינג.

לפני כמה שנים, גבר אחד החל להתנהג שלא כהלכה (ניסה להכות את אחד מהעובדים) באחד מסניפי בורגר קינג בדטרויט. העובד, בתור הגנה עצמית – הכה את האיש בפניו פעם אחת בלבד, ומהמכה הזו הגבר מת במקום. השומר, שהיה נוכח בסניף באותה העת, בעדותו טען שהמאבק הפתאומי נגרם על ידי מחלוקת פשוטה. למרות הנסיבות המוזרות, מותו של איש זה נחשב כרצח והעובד שפגע בו הואשם בסעיף זה.


4. גבר מאוהיו נהרג על ידי מכונית חולפת ליד טאקו בל (Taco Bell).

בעובדה שאדם שיכור נהרג מפגיעת מכונית ליד טאקו בל באוהיו – האשימו שני שוטרים. השוטרים שחררו ברגל מהמקום אדם, אותו עצרו על חשד בנהיגה תחת השפעת אלכוהול. הם אפילו לגלגו לו כאשר הלך בכיוון הכביש. שני השוטרים נקנסו על "התרשלות במילוי התפקיד" לאחר שהתברר שהם שחררו אותו ליד המסעדה ולא לקחו אותו לתחנה, כפי שהיו צריכים.


3. ילד נחנק מהצעצוע של בורגר קינג.

בשנת 1999, ילדה קטנה נחנקה מצעצוע פוקימון קטן של חברת בורגר קינג. צעצוע "Pokeball" חסם את מעברי האף והפה של ילדה בת 13 חודשים, ולא איפשר לה לנשום. כתוצאה מכך, החברה נאלצה להשמיד 25 מיליון צעצועים.


2. בורגר קינג עשו לוויה של אוהדם.

הבקשה האחרונה של דייוויד קיים מפנסילבניה, אשר במשך כל חייו נהג לאכול בבורגר קינג ומת בגיל 88, הייתה שבהלוויה שלו ישתתף בורגר קינג. לכן החברה הכינה 40 מנות וופר, ואת אחד מהם קברו יחד עם האיש. מנהל אזורי של בורגר קינג אמר: "זה נחמד שהוא נשאר לקוח קבוע עד הסוף."


1. העובדים של מקדונלדס המשיכו להגיש אוכל גם לאחר שעמיתם מתה ליד הקופה.

הסניף הקרואטי של מקדונלד קיבל לאחרונה ביקורת חריפה לאחר שהעובדים שם המשיכו לשרת את הלקוחות גם לאחר שאחת הבנות שעבדה בקופה מתה בפתאומיות במקום העבודה. לדברי עדי הראייה, לאחר שניסו ללא הצלחה להחזיר אותה לחיים, הם כיסו את פניה במפית והמשיכו להכין ולהגיש את האוכל ללקוחות. לפי הגרסה הרשמית – בזמן האירוע עבד רק פתח שירות הנהגים – אך העדים אומרים שזה לא נכון.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> מקרים מוזרים של מוות מג'אנק פוד