5 שלבים של שכרות


5 שלבים של שכרות

הסתכלות הומוריסטית מהצד על האדם השיכור

1. הידען

זהו שלב, בו אתה פתאום נהייה מומחה בכל תחומי הידע. אתה פשוט מקור בלתי נדלה של מידע, ורוצה להראות את הידע שלך לכל מי שמוכן להקשיב.
בנוסף, בשלב זה - אתה תמיד צודק. וכמובן, האדם איתו אתה משוחח - טועה לחלוטין. אתה מבלה שעות בניסיון לשכנע את בן השיח בזה שאתה צודק. יהיה מעניין עוד יותר, אם גם בן השיח נמצא באותו השלב של השכרות.
במקרה זה נוכל לראות שני אנשים שמנסים לשכנע זה את זה בצדק שלהם, ולרוב זה יהיה בנושא בו כל אחד מהם לא כל כך חזק... אך לפחות, עבור אנשים מפוכחים מסביב, להקשיב לשיחה שלהם - זה כיף אחד גדול.


2. היפיוף

שלב זה מגיע, כאשר אתה משתכנע לחלוטין שאתה הבחור הנאה ביותר בשכונה. אתה מתחיל לקרוץ לכל בחורות יפות שחולפות, להזמין אותן לרקוד איתך או לשתות משהו – כי לדעתך, במשך כל הערב הן הסתכלו עליך. אתה - מרכז תשומת הלב, העיניים של כל האנשים סביבך מופנות אליך כי אתה היצור היפה ביותר על פני כדור הארץ.
ובדיוק עכשיו הגיע הזמן להיזכר, שבנוסף לזה אתה גם מאוד חכם, כך שאתה יכול לדבר עם מי שמעריץ אותך כמעט על כל בעיה הקיימת בעולמנו.


3. העשיר

זה כאשר אתה פתאום הפכת לאדם העשיר ביותר בעולם. אתה מזמין משקאות לכל מי שנמצא ליד הבר, ומבקש לרשום זאת על חשבונך, כי לדעתך לא רחוק מכאן עומדת משאית שמלאה בכסף שלך.
וכמובן, אתה מוכן להתווכח עם כל אחד שהמשאית הזו אכן נמצאת שם. הרי אתה לא שכחת שאתה יודע הכל, ואתה יכול לנצח בכל ויכוח. זה די טבעי שלא אכפת לך בכמה כסף אתה מהמר, כי יש לך "בוחטות". בשלב זה אתה מתחיל לקנות משקאות בבר לכל האנשים שמעריצים אותך, כי אתה הגבר הכי חכם, הכי יפה והכי עשיר בעולם.


4. הסופרמן

עכשיו, אתה יכול לריב מכות עם כל אותם האנשים איתם הימרת על כסף, כי מעכשיו – אף אחד לא יכול לפגוע בך. בשלב זה, אתה יכול לגשת לחבר של אותה הבחורה שלא הפסיקה להתפעל ממך כל הערב, ולהזמין אותו "לצאת החוצה לדיבור". אתה לא צריך לדאוג לזה שתפסיד – הרי אתה פשוט סופרמן!


5. בלתי נראה

זהו השלב האחרון של שיכרון. בשלב זה, אתה יכול לעשות לגמרי הכל, מאחר ואף אחד לא יכול לראות אותך.
אתה יכול לטפס על השולחן ולרקוד, יכול להתפשט עד לתחתונים כדי להרשים את האנשים שמעריצים אותך במשך כל הערב – כי כל שאר האנשים בחדר פשוט לא רואים אותך. בנוסף, לא רואים אותך גם אנשים איתם כבר הספקת לריב. אתה יכול ללכת ברחובות ולצעוק שירים (כי אתה עדיין הכי חכם, ומכיר היטב את המנגינה), ואף אחד לא יחשוב עליך כלום, כי הם לא יכולים לראות אותך! עכשיו כל התסביכים החברתיים שלך נעלמו. אתה יכול לעשות כל מה שתרצה, כי אף אחד לא יגלה זאת! ואתה, כמובן, לא תזכור דבר...

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> 5 שלבים של שכרות