איזה אדם עומד מולכם


איזה אדם עומד מולכם

5 דרכים מוכחות כדי לברר איזה אדם עומד מולכם

1. הנעליים יעזרו לחשוף את אישיותו של האדם.

לא סביר שנעליים יספרו לכם משהו על ההעדפות הפוליטיות של האדם, אבל הן יכולות לתת מידע מאוד אישי, הכולל פחדים או ההתנהגות במערכת יחסים. הנה כמה דוגמאות:

-  אנשים חסרי מנוחה ואנשים "נצמדים" - מעדיפים נעליים חדשות ומטופחות.
-  אנשים שנועלים נעליים מעשיות הם בדרך כלל די גמישים ביחסים.
-  אנשים רגועים מעדיפים לשים נעליים שנראות לא נוחות.
-  אנשים אגרסיביים נוטים לנעול נעליים נמוכות, שאי אפשר לראות בהן כל הגיון – עד לרגע שאתם מבינים שהם בוחרים נעליים שיהיו נוחות לבעיטות.

ואם אתם קוראים את זה וחושבים "הנעליים שלי לא אומרות שום דבר על סוג האישיות שלי, אני בחרתי אותם רק בגלל העובדה שהן זולות ונוחות", אז זה – גם סוג מסוים של אדם שחושב בדרך זו.
הטריק הוא שלא משנה איזה היגיון הדריך אתכם בקניית הנעליים, חשוב שסוג האישיות שלכם הכתיב לכם זאת.


2. אנשים שאוכלים הרבה ממתקים - לעתים קרובות נחמדים יותר לאנשים אחרים.

המחקרים הראו בודאות, שהאנשים שנתפסים כל הזמן עם סוכריות ביד - לעתים נעימים יותר ונוטים לעשות יותר מעשים טובים. בדרך כלל הם גם מנומסים ורחומים יותר מאלו שמעדיפים להשביע את הרעב הקל בצ'יפס, למשל, ולא בשוקולד.


3. אם האישה מרדימה את התינוק עם ידה הימנית – זה יכול להצביע על כך שהיא מדוכאת.

לידתו של ילד – זה אירוע משמח בחייה של אישה, אבל חלקן סובל מדיכאון שלאחר לידה. אתם יכולים לדמיין את עצמכם עם תינוק בזרועותיכם - באיזו יד אתם מחזיקים אותו? סביר להניח שביד שמאל. כך גם הרוב המכריע של אנשים, ולא משנה איזו יד היא השולטת. זוהי רק אחת מהתכונות המוזרות ששייכות לכל בני האדם. החוקרים הצליחו לגלות, שאמהות שמרדימות את תינוקן על יד הימנית שלהן – נוטות יותר לסבול מדיכאון מנשים אחרות.


4. אם בחור נראה כמו בריון – כנראה הוא משחק בכדורגל או כדורסל.

הכול טמון בטסטוסטרון. רמות גבוהות של הורמון זה בגוף משתקפים על הפנים. בדרך כלל, לאנשים צעירים מסוג זה יש עצמות לחיים בולטות, חיוך רחב ותווי פנים גסים. חבר'ה כאלה משחקים משחקים קבוצתיים, כי הם יותר תחרותיים מאחרים.
נערך מחקר: גברים מתנדבים התבקשו לשחק במשחקי קבוצה. לרוב, ניצחה הקבוצה שעשתה הכל כדי לנצח, ולא שיחקה רק בשביל הכיף. בחורים בעלי המראה "הבריוני" היו מוכנים להקריב את הנוחות האישית שלהם כדי להוביל את הקבוצות שלהם לניצחון: הם לא פחדו להיפגע ביד או ברגלו, או להכתים את הבגדים שלהם.

אותו הדבר חל על "החיים הבוגרים" - גברים מסוג זה לעתים קרובות נמצאים בעמדות מנהיגות.


5. אנשים עם תווי פנים סימטריים יותר נוטים להפוך לעשירים, ואלו שעם לא סימטריים - למנהיגים.

בהחלט,  מאגר גנים טוב הוא חשוב במקרה זה, אבל הסימטריה של האדם מושפעת גם מגורמים אחרים: מתזונת הילד, מאקולוגיה, ממעמד חברתי, ממחלה, וכן הלאה. לכן, אצל רוב האנשים עם פנים נכונות וסימטריות יש מחנה משותף - הורים עשירים.

לכן, על פי המחקר, לאנשים בעלי פנים סימטריות לעתים קרובות הייתה ילדות ללא מחסור בדבר, ואנשים אשר גדלו בתנאים פחות טובים – נדיר שיהיו בעלי סימטריה כזו. החברה מצפה מהם פחות או מתייחסת אליהם גרוע יותר, ואין להם ברירה אלא להפוך למנהיגים אפקטיביים.

ברור, שפנים אסימטריות אינן מצביעות בוודאות שהאדם העומד מולכם – הוא וינסטון צ'רצ'יל לעתיד. זה רק אומר שהאדם הזה צריך להשקיע יותר מאמץ כדי להשיג משהו, ומזה לפעמים גודלים המנהיגים.

 

 




( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> איזה אדם עומד מולכם