השקפות שגויות על הכסף


השקפות שגויות על הכסף

1. הטעות הראשונה – זו אמונה שהרבה כסף מקבלים עבור עבודה קשה בלבד. אם ההצהרה הזו תקועה בראש שלכם – אז במשך כל החיים שלכם תעבדו קשה ותקבלו על זה מעט מאוד כסף. בזה שאתם "מתקינים" את המחשבה הזו בראשכם – אתם חוסמים לעצמכם באופן אוטומטי את האפשרות להרוויח כסף רב. אך למעשה, להרוויח הרבה כסף זה דבר קל - פשוט תתנו למחשבה הזו להיכנס לראשכם, ותפעילו את המוח בשביל להרוויח אותו.


2. הטעות השנייה - הכסף הוא לא הדבר הכי חשוב בחיים. הצהרה זו מונעת ממכם להכניס את הכסף לחייכם, ואיתו להכניס גם את האושר. כסף - זהו סוג של מדד לערך שלכם. ואם אין לכם כסף - אז אין לכם שווי. למעשה, כסף הוא בעל ערך רב! עם הכסף, תוכלו להתענג מהחיים ולגרום לאושר לאנשים הסובבים אתכם.


3. הטעות השלישית - כסף מקלקל את האדם. אם אתם מרגישים כך – אתם טועים מהיסוד. כל המיליונרים והמיליארדרים – הם אנשים חכמים ועצמאיים. הם הרבה פחות רשעים מבטלנים או אלכוהוליסטים זועמים.


4. הטעות הרביעית – אי אפשר להרוויח כסף ביושר. להיפך, זו הדרך בה מרוויחים הון גדול! עסק ישר, שימושי ודרוש תמיד יביא הרבה כסף למייסדו.


5. הטעות החמישית – זו בושה להיות עשיר, כאשר מסביב יש כל כך הרבה עניים. להיפך, נחמד להיות עשירים! אתם יכולים להרשות לעצמו לנסוע לחוץ לארץ, ליהנות מהחיים, לדאוג ליקיריכם. זה שיש מסביבנו כל כך הרבה עניים – לרוב זו רק אשמתם. כל אחד קובע את גורלו של עצמו!


6. הטעות השישית - אם יש לכם כסף – צריך לחסוך אותו "ליום שחור". למה לעשות זאת? להיפך, עדיף להשקיע את הכסף, וכך הוא יביא עוד יותר כסף. וכך, היום "השחור" אף פעם לא יגיע!


7. ולבסוף, הטעות השביעית והגדולה ביותר – אם נולדתי עני – אמות עני. זוהי דרך מצוינת להעביר את האחריות על חייכם לנסיבות החיצוניות. כך בדרך כלל אומרים אנשים, אשר לא רוצים לעשות כלום. אך למעשה, בפועל, רוב המיליארדרים המפורסמים ביותר בעולם – באים ממשפחות עניות.

 

 




( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> השקפות שגויות על הכסף