מחקרים מעניינים בנושא המין


מחקרים מעניינים בנושא המין

שנה שעברה, הייתה עשירה במחקרים מדעיים בתחום יחסי מין. אנו מציעים לכם מבחר של מחקרים מדעיים בתחום זה:


1. הורמונים זכריים מכריחים את הנשים להתעניין באוננות.

רמות גבוהות של טסטוסטרון, קשורות לעתים קרובות לדחף מיני חזק. מחקר שפורסם במאי האחרון בכתב העת "ארכיון ההתנהגות המינית", גילה שרמות גבוהות של טסטוסטרון בגוף הנשי קשורות להתעניינות רבה באוננות, ופחות להתעניינות ביחסי מין עם אדם אחר.

הסיבה יכולה להיות בכך, שהרצון החולף שבגללו מתחילה האוננות – שונה מהרצון לקיים יחסי מין עם בן זוג. כאשר נשים כאלה מרגישות תשוקה לגברים, ברגע הזה משחקים תפקיד חשוב גורמים אחרים - כמו איך האישה מקבלת את בן הזוג באותו היום או עד כמה מושכת היא מרגישה ברגע הזה.


2. גברים, שמרגיש צורך לשלוט במיטה - לעתים קרובות די סגורים.

אותם גברים צעירים שמשוכנעים שהגבר צריך להוביל בחדר השינה - לעתים קרובות מרגישים כבולים במצבים מיניים, מאשר גברים "גמישים" יותר. בנוסף, הסבירות שאדם כזה ימצא שזה בלתי אפשרי להשתמש באמצעי מניעה נשיים במקום באמצעי מניעה מסורתי שהוא קונדום - גדלה באופן ממשי.


3. הגברים נוטים לגנות את הנשים שמקיימות יחסי מין "מקריים" רבים.

נשים לעתים קרובות מואשמות בקיום יחסי מין מזדמנים. נכון, הצעירים של היום מתייחסים גם לגברים וגם לנשים בעניין הזה בערך במידה שווה.
סקר של 19,000 סטודנטים מצא, שרק מספר קטן של גברים צעירים מגנה את הנשים שהיו להן יחסים אקראיים פעם אחת, אבל קיום יחסי מין עם פרטנרים רבים - רוב הסטודנטים מוצאים כלא ניתן למחילה. בנוסף, עולה מהסקר ש-  49% מסטודנטים מגנים אנשים כאלה ללא קשר למינם.


4. אורגזמה יכולה להתרחש מפעילות גופנית.

המחקר מצביע על כך, שזה בהחלט אפשרי להגיע לאורגזמה בזמן פעילות גופנית. בשביל זה מספיק להפעיל את שרירי הבטן העיקריים, ואין  צורך בגירוי של אברי המין.

על אורגזמה כזו התחילו לדבר בשנת 1953, כאשר הסקסולוג אלפרד קינסי ועמיתיו ציינו, שחמש נשים סיפרו להם על מקרים כאלה. בשנת 2012, חוקר מאוניברסיטת אינדיאנה עשה סקר בין 125 נשים, ומצא ש-  45% מהן הגיעו לאורגזמה במהלך תרגילי בטן. 19% נוספים חוו אורגזמה בזמן רכיבה על אופניים.


5. לדבר על מין טוב ליחסי מין.

דיבור על מין במהלך קיום יחסי מין יכול להפוך את הסקס לטוב יותר. ככל שאתם מדברים על סקס בלי להסמיק, כך החיים המיניים שלכם יהפכו למלאים יותר.

אם אתם לא חזקים בשיחות כאלה, לא צריך לדאוג - אמצעים לא מילוליים של תקשורת, כגון אנחות או מבטים מבוישים – יכולים להביא יותר סיפוק מדיבורים.


6. לאמהות צעירות אין סטריאוטיפים מיניים.

נשים שהפכו לאמהות לאחרונה, מראות עניין ביחסי מין בדיוק כמו נשים בששת השבועות הראשונים להריון. יתר על כן, התשוקה המינית שלהן קשורה יותר לגורמים פסיכולוגיים מאשר פיזיים.

תשוקה מינית בדרך כלל חוזרת לאישה כ-3-4 שבועות לאחר הלידה. לרוב, כל כך מהר מתחילים להרגיש צורך בקיום יחסי מין זוגות שיש להם קשר רוחני ואינטימי חזק עם בן הזוג.
הגורמים הרגשיים האלה נמצאים במקום הראשון, והגורמים הפיזיים כגון מצב של הגוף, עייפות, טראומות לאחר לידה והנקה – הופכים למשניים, ואין להם השפעה על כמה מהר האם הצעירה חוזרת לקיים יחסי מין.


7. גירוי מיני – חזק יותר מתחושת גועל.

אם אתם מרגישים מלוכלכים – נסו לעורר במוח פנטזיות מיניות. מתברר, שגירוי מיני מפחית את הסלידה הטבעית. החוקרים ביקשו מ- 90 נשים הטרוסקסואליות לבצע מספר משימות בהן הן התלכלכו - למשל, להכניס יד לקופסה עם קונדומים משומשים. אך לפני שהתחילו בניסוי עצמו – לשליש מהנשים הראו סרט ארוטי.

נשים שראו את הסרט, לא חשבו שלהכניס את היד לשם זה כל כך מגעיל. תוצאות אלו הן חשובות, כי גועל יכול לשחק תפקיד חשוב בבעיות בתפקוד המיני.


8. יחסי מין יכולים לגרום לכאבי ראש.

כאב ראש יכול להפריע ליחסי מין, במיוחד אם הוא מתחיל לא לפני, אלא במהלך התהליך. תופעה זו שכיחה למדי, ובשנה שעברה הפנו תשומת לב לתופעה במאמר בעיתון הבריטי "דיילי מייל".

אף אחד לא יודע בדיוק למה במהלך קיום יחסי מין יכול להופיע כאב ראש, אבל גברים חווים אותו פי 3-4 לעתים קרובות יותר מאשר הנשים. למרבה המזל, אפשר להימנע מדבר הלא נעים הזה, אם לוקחים כדור נגד כאב ראש לפני שנכנסים למיטה.

 

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> מחקרים מעניינים בנושא המין