כיצד לדמות פעילות בעבודה



כיצד לדמות פעילות בעבודה

כיצד לגרום לבוס לחשוב שאתם עובדים יותר ממה שזה באמת

אף פעם אל תסתובבו ללא מסמכים ביד:

אנשים עם מסמכים בידיהם נראים כמו עובדים חרוצים ביותר. אנשים עם ידיים ריקות, נראים כאילו הם מסתובבים ללא מעשה. בנוסף, תמיד תיקחו מסמכים איתכם הביתה - בכך תוכלו ליצור את הרושם שאתם עובדים יותר שעות ממה שזה באמת.


תשתמשו במחשב כדי להיראות עסוקים:

כאשר אתם מתיישבים מול המחשב, תתחילו להתלונן על חוסר הנוחות של התוכנה החדשה - זה נראה כמו "עבודה" למתבונן מן הצד. בזמן זה, תוכלו לעסוק בכל דבר, אפילו במה שלא קשור לעבודה שלכם. אם הבוס יתפוס אתכם – וזה בטוח יקרה – קו ההגנה הטוב ביותר עבורכם זה להגיד שאתם לומדים את התכונות החדשות של התוכנה, ובכך חוסכים את הכסף שהיו מבזבזים על ההכשרה שלכם.


בלגן על שולחן העבודה:

סדר על שולחן העבודה יכול להראות כאילו אנחנו לא עובדים קשה מספיק. תאספו ערימות עצומות של מסמכים על שולחנכם במשרד. עבור צופה מהצד, העבודה של השנה שעברה נראית בדיוק כמו עבודה נוכחית, ומה שבאמת משנה – זו הכמות. שימו מסמכים כך שיצוצו מכל הכיוונים. ואם אתם רואים שמישהו מגיע - תקברו את המסמך שעבורו האדם בא איפשהו בתחתית הערמה, ותתחילו לחפש אותו בלחץ, בזמן שהאדם צופה בכם.


משיבון:

אף פעם אל תענו לטלפון אם יש לכם תא קולי. אנשים לא מתקשרים אליכם כדי לתת לכם משהו בחינם, אלא כדי שיוכלו לבקש לבצע עבורם איזושהי עבודה. תסננו את כל השיחות באמצעות תא קולי. אם מישהו משאיר לכם הודעה שמרמזת עבודה בשבילכם - תגיבו אליה בהפסקת הצהריים, כשאתם יודעים שהאדם הזה לא נמצא שם. זה ייצור את הרושם שאתם אנשים מאוד אחראיים ובעלי מצפון.


תיראו חסרי סבלנות ועצבניים:

תמיד צריך לנסות ולהיראות חסרי סבלנות ועצבניים, כדי ליצור עבור הבוסים את הרושם שאתם תמיד עסוקים.


תלכו הביתה מאוחר:

תמיד תעזבו את המשרד מאוחר, במיוחד כאשר הבוס שלכם עדיין בסביבה. אתם יכולים בזמן הזה לקרוא מגזינים וספרים, אותם אין לכם זמן לקרוא בבית. ודאו שנתיב היציאה שלכם מהעבודה עובר ליד הבוס שלכם. תשלחו הודעות חשובות מחוץ לשעות העבודה ובמהלך החגים.


אנחות יצירתיות:

תיאנחו בקול רם, כאשר ישנם אנשים רבים סביבכם - כדי ליצור את הרושם שאתם נמצאים תחת לחץ נורא.


אגדה חיה:

זה לא מספיק למקם ערמה של מסמכים על השולחן. שימו גם על הרצפה ליד השולחן ערמה של ספרים, מדריכים עבים, אנציקלופדיות, כתבי עת רציניים - כך תוכלו להתפרסם בתור אנשים בעלי ידע רב, אשר עוקבים אחרי כל החידושים בתחום.


בנייה של אוצר המילים:

תקראו כמה מגזינים בנושא עבודתכם, ותשננו כמה מושגים מקצועיים. תשתמשו במילים אלו בחופשיות בשיחה עם הבוסים. זכרו, שלא חייבים להבין אותכם – העיקר שזה יישמע מרשים!


בגדים להחלפה:

אם אתם עובדים במשרד גדול, תמיד תשאירו מעיל או חולצה על גב הכיסא. זה ייצור את הרושם שאתם כל הזמן כאן, ופשוט התרחקתם לרגע. כך תוכלו לטייל או לפתור בעיות אישיות בשעות העבודה.

 

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> כיצד לדמות פעילות בעבודה