דברים שצריכים לדעת לפני הבגידה



דברים שצריכים לדעת לפני הבגידה

לפני שאתם הולכים לבגוד בבני זוגכם, זיכרו ש...
 
1. זה יהיה מאוד מפחיד. פחד מחשיפה כמו גם כן חוסר יכולת לשקר ולהעמיד פנים - יכולים להפוך לסיוט גם את הרומן "שבצד" וגם את היחסים במשפחה.


2. זה יהיה מאוד יקר. נוכחות של מאהב או מאהבת משפיעה על תקציב המשפחה. מתנות, טיולים, ארוחות ערב – על כל כסף שבוזבז תצטרכו להמציא משהו שתספרו לבני זוגכם.


3. אמצעי תקשורת - טלפון ומחשב - יהפכו לנטל של ממש. הרי התכתבות בדואר אלקטרוני, סקייפ, רשתות חברתיות, SMS יכולה לספר בצבעים למשפחה שלכם על "התחביב" שלכם.


4. חשש להתבלבל בשמות. לקרוא למאהב בשם הבעל או להפך - זה סיוט. שליטה בדיבור, תחושות ורגשות יהפכו אתכם לעצבניים.


5. סקס עם המאהב/ת יהפוך למשעמם. לפעמים יחסי מין עם בן זוג חדש מתחילים לשעמם, וזה יכול להפוך לאכזבה גדולה מאוד בחיים.


6. תתחילו לשנוא את האכפתיות של החצי השני שלכם. כמה שיותר טוב הבעל או האישה יתייחסו אליכם, כך החיבה שלהם תעצבן אתכם, הנשיקות יגעילו אתכם ואפילו הפרחים ירגיזו ולא יתנו ליהנות מתשומת לבם של בני הזוג החוקיים. יתר על כן, במקרים כאלה עלולה להתעורר חרטה ובושה על הבגידה.


7. תצטרכו לשקר הרבה. לשקר למשפחה, חברים, ילדים – כל אלה שקרובים לכם וכל אלה שאתם אוהבים. כל זה מאוד קשה ומרגיש כמו אבן תלויה על חבל שקשור סביב הצוואר.


8. יהיו לכם ייסורי מצפון בגלל הילדים. בכל פעם שתצאו מהמאהב/ת שלכם, תחשבו שאת הזמן שבזבזתם על יחסי מין איתם - יכולתם לבלות עם הילדים שלכם. בגלל זה תרגישו אשמים וחלשים.


9. אתם יכולים לפספס משהו מאוד משמעותי בחיי המשפחה. בזמן התאהבות בבן זוג חדש, אתם מסתכנים בלפספס משהו חשוב במשפחה – משהו שלעולם לא יחזור על עצמו.


10. תופיע אכזבה מאידאל. כאשר המאהבים יהפכו לקרובים יותר – יהיה ניתן לראות גם את כל חסרונותיהם. ואז תגיע האכזבה.


לכן, כדאי מאוד לנתח את ניסיונם של האחרים ולענות על השאלה - האם שווה לסכן את מה שיש? אולי יהיה טוב יותר וקל יותר לנסות ולשפר את היחסים במשפחה? ואם אין לכם בעיות במשפחה - האם שווה ללכת בעקבות סקרנות ולהסתכן בשביל הכיף?


 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> דברים שצריכים לדעת לפני הבגידה