"אויבים" של ההתפתחות שלכם



"אויבים" של ההתפתחות שלכם


 
1. הצהרות כמו "זה משעמם"

מילים אלה הורגות את הסקרנות שלכם, והסקרנות היא זו שדוחפת אותנו ומעוררת בנו עניין. מה שהיום נראה כמיותר, מחר יכול להפוך לדרך חדשה המובילה להזדמנויות חדשות.


2. מונוטוניות של המידע הנצרך

הכוונה היא כאשר אתם קוראים את אותם הבלוגים, הפורומים והסופרים, צופים באותן התוכניות ומתקשרים עם אותם האנשים וכד'. נסו להרחיב את מגוון אינטרסים שלכם, ואל תעמדו במקום.


3. חיפוש דרכים קלות

אנחנו לא רוצים לטרוח – וחבל. מצבים שונים דורשים מהאדם התמקדות ואינטליגנציה מקסימלית, ולכן הם תורמים להתפתחות המוח.


4. חוסר שאיפות

אם אתם משכנעים את עצמכם שהשגתם כבר את התוצאות הטובות ביותר – ההתפתחות שלכם מפסיקה באופן אוטומטי. הימנעו מחשיבה שהגעתם גבוה מספיק. תתקדמו ותשאפו ליותר.


5. חוסר שאלות

ברגע שאתם מפסיקים לשאול את עצמכם "למה", אתם באופן אוטומטי יכולים ליפול לשגרה ולהיות מנוהלים. שאלו את עצמכם "למה" ו- "מדוע" אתם עושים דבר זה או אחר. מי שמציית באופן עיוור לנסיבות, במוקדם או במאוחר הופך למוגבל.


6. דחייה של יצירתיות

אתם חושבים שיצירתיות – זה לא שלכם? המחשבה הזו היא בעצמה הגורם המגביל שמציב את הגבולות שאי אפשר לחצות. תפסיקו להגביל ופשוט תגשימו את עצמכם.


7. חוסר התנגדות

אם אתם מקיפים את עצמכם באנשים שתמיד ובכל מקום מסכימים אתכם - זה לא תמיד טוב. אווירה כזו יכולה להיות שימושית להערכה העצמית ולשקט הנפשי שלכם. אך האמת נולדת במחלוקת, ומגוון של "אנשי קשר" שונים לא ייתן לכם להשתעמם.


8. סירוב לחלום

קורה, שכאשר אתם נכשלים – אתם לא מרשים יותר לעצמכם לחלום על דברים רבים. נסו להתגבר על הפחד שלכם, אחרת הכישלון הזה יישאר איתכם. כאשר המשאלות קטנות – הניצחונות גם קטנים ולא מביאים סיפוק.


9. מחסור בנושא לחיקוי

לעתים קרובות, אנחנו לא יכולים לקבוע לעצמנו את "סולם ההתפתחות" שלנו. אבל קל לעשות זאת אם אתם מתמקדים באנשים אחרים. מישהו קורא הרבה, מישהו מלומד, ואחר מלא ברעיונות - כמעט לכל אדם יש תכונה מיוחדת שראויה להערכה, אליה אתם יכולים לשאוף.

 


 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> "אויבים" של ההתפתחות שלכם