ללא מזל או שכל


ללא מזל או שכל


 

1. בשנת 1993, היה גמר גביע קוקה קולה, בו שחקן "הארסנל" סטיב מורו הבקיע את השער שהביא את הנצחון לקבוצתו. לפי המסורת, חבריו לקבוצה נשאו את הגיבור מהמגרש על הכתפיים שלהם, אבל הוסחה דעתם והם הפילו אותו על הדשא. כך סטיב לסיים בטרם עת את השתתפותו בעונה, לאחר ששבר את עצם הבריח שלו.


2. כדי להילחם במזג אוויר החם, קריסטוס ברטסוס בנה מזגן בביתו, שהחלק המרכזי שלו היה מדחף מטוס ענק. כאשר ברטסוס הפעיל את פרי יצירתו, זה קרע את גג ביתו שעף לכיוון בלתי ידוע.


3. פנסיונרית משפילד חיה במשך 20 שנה בחושך, כי לא רצתה לעשות עניין ולהטריח אף אחד בגלל הפסקת החשמל.


4. בשנת 1994, מכוניתו של פינלי דה ויט נתקעה בשלג בהרים בצפון ארה"ב. במקום לחפש עזרה, פינלי קיווה שיימצאו אותו, ונשאר במכונית. לדברי הרופאים, הוא חי במשך כמה חודשים לפני שמת מרעב. ראוי לציין שאם פינלי היה יוצא ממכוניתו, הוא היה מוצא במרחק כמה מטרים דרך יפה, בה היה יכול לרדת בקלות מההר.


5. בשנת 1981, וונדה האניס ביצעה שוד מזוין של תחנת דלק. למחרת היא נחרדה כאשר ראתה בטלוויזיה כתבה על השוד שביצעה, שבה הראו את מקום האירוע. היא החליטה שבטח היא צולמה גם במהלך השוד, ושכל רגע יבואו לעצור אותה. היא אספה את חפציה והלכה להסגיר את עצמה במשטרה.


6. איוון מקגווייר החליט לצלם במצלמת וידאו את אחת הקפיצות שלו עם מצנח. הוא חיבר אותה בחכמה אל הקסדה שלו וקפץ מהמסוק. אך התברר שבגלל כל ההתלהבות וההתעסקות במצלמה - הוא שכח לשים את הדבר הכי חשוב - המצנח. הוא התרסק אך מצלמתו נשארה ללא פגע.


7. בסוף המופע שלו, הקוסם הארגנטיני מרוו ביקש מהעוזרת שלו לירות בו בראש עם אקדח. נשמע צליל ירייה, ומרוו הוציא את הכדור מפיו (כנראה שהקסם הזה היה מיועד לילדי גן). ולמרות זאת, כורת הזהב בשם מרקו אספרלה שנכח באולם - התלהב מאוד מהקסם, ועם צעקה "נראה אותך תופס גם את זה", ירה בראשו של הקוסם מהאקדח שלו. הקוסם לא שרד. במשפט אספלה נראה מדוכא ולא הצליח להבין מדוע הקוסם לא תפס את הכדור שלו. הוא זוכה.


8. שני עורכי הדין מניו יורק, החליטו להתחרות במרוץ במסדרון של בניין מנהלים. למרבה הצער, אחד מהם צבר יותר מדי מהירות ולא הצליח להתגבר על כוח האינרציה. הוא נפל מהחלון של קומה 39.


9. כתוצאה מתאונת רכבת במינכן, שני גברים איבדו את ידיהם. הרופאים מצאו את הזרועות ותפרו אותן בחזרה. אך עד מהרה הם הבינו, שהתבלבלו בין הידיים בגלל העומס. הגברים היו בעלי אותו סוג דם, ולכן הניתוחים עברו בהצלחה. אחרי מעט שכנוע, הסכימו הגברים להישאר עם מה שקיבלו.


10. לורן רוד התערבה עם חברים שיש לה ראיית אולטרסאונד, וכדי להוכיח את זה היא החליטה לנסוע עם עיניים מכוסות במרכז אוטווה. כתוצאה מכך, רוד פגעה בהולך רגל (ושברה את רגלו) ונכנסה ב- 3 מכוניות, כאשר אחת מהן הייתה מכונית משטרה.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> ללא מזל או שכל