דווקא היום



דווקא היום


1. דווקא היום אהיה מאושר. משמעות הדבר היא שאומר לעצמי את מה שאברם לינקולן אמר: "רובנו מאושרים באותה מידה כפי שאנו רוצים להיות מאושרים". האושר בא מבפנים, ולגירויים חיצוניים אין שום קשר אליו.


2. דווקא היום אני אתחשב במה שיש באמת, ולא אכריח את העולם להתחשב ברצונות שלי. אני אקבל את המשפחה שלי, את העבודה שלי ואת העתיד שלי כפי שהם, ואנסה להתאים להם.


3. דווקא היום אני אטפל בגוף שלי. אני אחזק אותו בעזרת פעילות גופנית, ביחס חם ובתזונה נכונה. אני אפסיק להעמיס אותו בדברים מזיקים. אני רוצה להפוך אותו למכונה אידיאלית לביצוע הצרכים שלי.


4. דווקא היום אני אנסה לפתח את האינטליגנציה שלי. אני אנסה ללמוד משהו בעל ערך. אני אכריח את המוח שלי לעבוד, אקרא משהו שדורש מאמץ וריכוז.


5. דווקא היום אני אתחיל לשכלל את הנשמה שלי. לשם כך, אני זקוק ל- 3 מעשים: אני אעשה משהו נחמד למישהו, אבל כך שאף אחד לא יידע על כך. ואני גם אעשה שני דברים, אותם אני ממש לא רוצה לעשות – רק בשביל האימון של כוח הרצון.


6. דווקא היום, אנסה להיות אדם נעים בכל המובנים. אני אדאג למראה החיצוני שלי, אתלבש יפה יותר, אדבר באופן מנומס יותר, אחלק יותר מחמאות, אמנע מביקורת והאשמות וכמובן מניסיונות להראות לאחרים "את הדרך הנכונה".


7. דווקא היום אנסה לחיות "ביום הזה", תוך הימנעות מהעמסה של כל הבעיות על עצמי. תוך 12 שעות אלו, אני יכול לעשות כמה דברים ספציפיים החשובים ביותר להיום, שאם לא אעשה אותם – אתחרט על זה אחר-כך.


8. דווקא היום אני אכין לעצמי לוח זמנים של היום. אני אכתוב מה אני צריך לעשות בכל שעה נתונה. אולי אני לא אצליח לבצע הכל בזמן, אבל לפחות זה יחסוך ממני את הדברים הרעים בעולם – את חוסר ההחלטיות והחפזון.


9. דווקא היום אני אקדיש חצי שעה למנוחה ורגיעה, ואחשוב על דברים טובים. זה ייתן לחיי תחושה של פרספקטיבה.


10. דווקא היום אני אפסיק לפחד. הכי פחות אני אפחד להיות מאושר. וגם אפסיק לפחד ליהנות מכל הדברים הנפלאים בעולם הזה: לא אפחד מאהבה ואאמין שאוהבים אותי. אתחיל לחשוב ולתפקד כאדם מאושר – ואהפוך לכזה!


 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> דווקא היום