אנשים חכמים – מי הם?


אנשים חכמים – מי הם?

 אנשים חכמים בולטים בקהילה. והם באמת מיוחדים. אז בואו נבודד את האיכויות העיקריות שלהם:

1. יכולת לקבל החלטות.

הם נחושים בדעתם ובטוחים בעצמם, מאמינים בעצמם ומקשיבים לאינטואיציה – ולכן הם מסוגלים לקבל את ההחלטות הנכונות. כולנו תמיד צריכים לקבל החלטות. איפה להתחיל לעבוד? עם מי ללכת לסרט? איזה תה לקנות? בחירה – זה חלק אינטגרלי וקבוע בחיינו. אנשים חכמים יודעים לבחון את המצב מקרוב, לראות את הפרספקטיבה ולהגיע להחלטה הנכונה. בזה טמון סוד ההצלחה שלהם.


2. סביבה ראויה.

אנשים משכילים ואינטליגנטיים בוחרים את סביבתם. לעתים קרובות הם יוצרים היכרויות חדשות, אבל הם מאוד בררנים. והאיכות הזו מבדילה אנשים חכמים מכל השאר. אין להם הרבה חברים, אך כל אחד מהם יבוא מייד לעזרה אם רק יבקשו. בין האיכות והכמות  - האנשים החכמים בוחרות באיכות.


3. שימוש חכם בהזדמנויות.

אנשים חכמים מזהים במהירות הזדמנויות טובות, והכי חשוב - הם יודעים איך להשתמש בהן כראוי. הם קשובים, אחראיים ועובדים קשה.


4. חשיבה לרוחב.

דרך החשיבה - זה מה שמבדיל אנשים חכמים מכל האחרים. אנשים טיפשיים מוגבלים במסקנותיהם ושיפוטם, ולעומתם החכמים תמיד פתוחים לרעיונות חדשים. הם רואים לא רק שחור ולבן, אלא גם את צבעי הביניים. אדם חכם לא מפחד לחשוב באופן שונה, ולכן הם נחשבים ל- "מנוע של הקדמה".


5. התפתחות מתמשכת.

לאורך כל חייהם, האנשים לומדים. אנשים חכמים לומדים משהו חדש על בסיס קבוע, רוכשים מיומנויות שונות ונשארים מעודכנים באירועים ובחדשות האחרונות. בדרך כלל יש להם תחביב מתפתח.


6. חוש הומור טוב.

צחוק והנאה בחיינו – הם דברים חשובים מאוד. בלי שמחה, החיים שלנו היו משעממים ויבשים. אנשים חכמים מאוד אוהבים להתבדח ולהרגיע את האווירה. כי כמה שיותר אנו צוחקים – כך חיינו טובים יותר וההצלחה קרובה יותר.


 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> אנשים חכמים – מי הם?