איך להפוך להיות אדיבים יותר


איך להפוך להיות אדיבים יותר

תהיו אסירי תודה על מה שיש לכם! האנשים רגילים לקבל את עצמם, את החיים ואת האנשים מסביבם כשגרה. תמצאו כמה דקות ביום כדי לחשוב על מה שיש לכם, ולמי או למה אתם צריכים להיות אסירי תודה על כך!

תבטאו את הכרת התודה שלכם! אל תשמרו זאת לעצמיכם. אל תתעצלנו לומר "תודה". ידיד שלכם התחלק אתכם במטרייה ביום גשום? תודו לו על כך. תנו לו לדעת שאתם מעריכים את היחס שלו. מילים חסרות חשיבות לכאורה, כמו הכרת תודה - יכולים להפוך את היום של אדם אחר לקצת יותר טוב ושמח!

תפסיקו לשפוט! כולם מכירים את הביטוי "אל תשפוט ולא תישפט". אתם אוהבים כאשר שופטים אתכם? לא? אז אל תשפטו אחרים, וכך כולם יהיו שמחים.

תנו פחות ביקורת. ביקורת בונה לפעמים נחוצה, אבל צריך לדעת מתי לעצור. אם המטרה של הביקורת שלכם היא להשפיל אדם ולא לכוון אותו לטעויות שלו – אז זו לא ביקורת, אלא קיטורים ריקים!

תתייחסו עם הבנה! לכל אדם יש דעה והשקפת עולם משלו. וזה לא צריך להפריע לכם - לשמוע את נקודת המבט של מישהו אחר ולנסות להבין את הצד שלו. זה לא רק יעזור לכם להימנע מקונפליקטים רבים, אלא גם ירחיב את הידע שלכם. רק אנשים מוגבלים ועקשנים מפחדים לשמוע דעה שונה משלהם!

תחלקו מחמאות! במקום להתמקד בדברים הקטנים שמעצבנים אתכם באנשים, תמקדו את תשומת לבכם על מה שאתם אוהבים בהם. זה יכול להיות כל דבר שתרצו: חיוך, שיער, קול, נעליים חדשות ... ברגע שתמצאו משהו שמוצא חן בעיניכם - תדווחו עליו לבעליו. מחמאות יכולות לחולל נפלאות. הן יכולות לשפר את מצב רוחו של האדם לכל היום!

תעשו מעשים טובים קטנים! תנו להולכי רגל לעבור את הכביש אם אתם נוהגים, או תחזיקו את דלת הכניסה לבניין עבור אישה מבוגרת. הדרך הטובה ביותר להרים את מצב הרוח שלכם - היא לעשות משהו נעים לאדם אחר.

תימנעו מסכסוכים! זה לא אומר שאתם צריכים תמיד להסכים על הכל עם כולם. פשוט נסו לא לבזבז זמן ואנרגיה על עימותים מיותרים שלא מובילים לשום מקום. קבלו את העובדה שישנם אנשים שלעולם לא תבינו אותם, ושלעולם לא יבינו אתכם. קבלו את זה, והחיים שלכם יהפכו להרבה יותר קלים.

תהיו אדיבים לעצמכם! טוב לב – זה מושג שלם ולא ניתן לחילוק. הדרך, בה אתם מתייחסים לאנשים אחרים משפיעה על היחס שלכם לעצמיכם, ולהיפך.


 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> איך להפוך להיות אדיבים יותר