הגירושים המוזרים ביותר


הגירושים המוזרים ביותר

1. האישה נעלה את בעלה בחדר האמבטיה במשך שלוש שנים.

אצל אישה תורכיה אחת היה בעל – הוא היה עשיר אך לא אהוב. הם חיו יחד במשך 15 שנים, ואז הוא ממש עלה לה על העצבים, במיוחד בגלל הרגלו להתקלח 3 פעמים ביום. כמובן שהיא רצתה להתגרש ממנו, אך לא רצתה להפסיד כסף. לכן, Kevser Babattsu חשבה על רעיון "מבריק": כשבעלה התפשט והלך להתקלח, היא פשוט סגרה את דלת חדר האמבטיה מאחוריו. ושם הוא בילה לא פחות ולא יותר משלוש שנים. את האוכל, האישה זרקה לתוך קערה של כלב וכך האכילה את בעלה. היא גם הביאה מאהבים הביתה, והייתה חסרת סבלנות בהמתנה למות בעלה – דבר האמור להביא לה אושר ועושר. אך הדבר לא קרה – אחת השכנות גילתה מה גורל האיש המסכן, ודיווחה לאמו, והיא בתורה הזעיקה את המשטרה. כאשר אשתו נעצרה, היא הסבירה את מעשיה כך: "אני חשבתי שהוא מטורף מסוכן – הרי בן אדם נורמלי לא יתקלח כל כך הרבה!".


2. הסיבה לגירושין - חתול.

השופט בטייוואן נתן לאישה גט, כי היא סרבה לחלוק את המיטה עם החתול של בעלה. הריבים בגלל החתול הפכו את חיי הזוג לבלתי נסבלים. הגבר הרשה לחתולו לעשות את צרכיו בכל מקום שירצה – כולל המיטה שלהם, ולא חינך אותו כלל. האישה איכשהו הצליחה לסבול את זה במשך שנה, אך לאחר מכן הגישה בקשה לגירושין.


3. 500 דולר על שתיקה.
 
מה לעשות כדי שאשתך לא תנדנד לך? הדרך המוכחת ביותר לעצור את זה – זה גירושים. עם זאת, איש עסקים רומני החליט להתמודד עם זה אחרת. הוא היה משלם לאשתו 500 דולר בחודש עבור זה שהיא לא תקטר ותציק לו. ניקולאו פופא אמר:
"העסק שלי מתפתח היטב, אבל הוא לוקח את כל הכוחות שלי. כאשר אני מגיע הביתה בערב, אני פשוט נופל מהרגליים. לכן עשיתי עסקה עם אשתי - אני משלם לה 500 דולר בחודש אם היא לא מציקה לי".
עם זאת, זה לא תמיד עובד. אשתו מריה עובדת כל היום במחשב, ולפעמים כל כך בא לה לדבר...


4. צום במחאה נגד ההתעללות של אשתו.

לרוברטו, תושב ספרד, לא היה כל כך הרבה כסף כמו לאיש העסקים הרומני, ולכן הוא התחיל לצום כדי למחות על ההתעללות מצד אשתו. הוא נעל את עצמו במכוניתו במרכז העיר, שתה רק מים ומדי פעם הלך לשירותים. על הרכב שלו הוא הדביק כרזות, שבהם הוא מסביר את הסיבות לשביתתו. האיש בן ה- 45 מוחה נגד התעללות מצד אשתו. היא תמיד מנסה "להרוס את חיי, לזרוק אותי מהבית ולהשאיר את הילדים לעצמה, מקטרת שאני שמן מדי ומרוויח מעט מדי...".


5. אל תעזבי אותי - אני אשרוף את הבית.

בשוודיה, איש כעס על כך שאשתו החליטה להתגרש ממנו, מכר את כל רכושם המשותף, ולאחר מכן שרף את כל הכסף שהרוויח מזה - כ- 81,300 דולר. בית המשפט זיכה את האיש. אך אשתו עדיין עזבה.


6. הרכוש חולק במכירה פומבית.

השוודים הם, לפחות, לא היו צריכים לחלוק את הרכוש. וזוג סיני אחד, עינה אחד את השני ואת השופט שניהל את תהליך הגירושים במשך יותר משנה. הם לא הצליחו להחליט מי יקבל את האופניים, מחשב, מצלמת וידאו, ודירה. השופט התעייף מכל זה, והחליט שאת הדברים השנויים במחלוקת צריך לשים למכירה פומבית, שתיערך בין הבעל והאישה. על פי הכללים של המסחר, כל המרבה במחיר יקבל את הפריט, והצד השני – את הכסף.


7. האב נתן את אשתו לבנו עבור שלוש פרות ועז.

ג'ון נגוצ'ה בן ה- 63 מקניה יצא מהבית לזמן מה, ובינתיים אל אשתו השלישית בת ה- 21 הגיע בנו בן ה- 24 מהאישה הראשונה. והם ... ובכן, במילה אחת, אתם מבינים מה הם עשו. כאשר ג'ון חזר ותפס אותם על חם, הוא רב עם בנו מכות. בקרב הזה צפו כל תושבי הכפר. אחרי שהם סיימו, התאספה מועצת הזקנים של הכפר. לאחר שיח ממושך הם מצאו פתרון כזה: הגבר היה מוותר על אשתו ונותן אותה לבנו עבור פיצוי - 3 פרות ועז אחד.


8. הייתה אשתו והפכה לבתו.

בסקוטלנד, גם היה סיפור דומה: אליסון סמית בת ה- 20 תפסה את בעלה ג'ורג' בן ה- 21 במיטה עם אימה פאט בת ה- 44 , עשרה ימים בלבד לאחר החתונה. אליסון נעלבה והגישה מייד בקשה לגירושין. ואז, לאחר שנרגעה – היא סלחה להם, ואפילו הסכימה להיות השושבינה בחתונה... עם זאת, הנישואין של ג'ורג' ופאט בלתי ניתנים למימוש - לפי החוק הסקוטי, גבר יכול להתחתן עם האמא של אשתו לשעבר רק במקרה והבת נפטרה.


9. להינשא למנוח.

הם התאהבו, כאשר ג'ואן הייתה בת 13 ורוברט - בן 15. מאז, הם תמיד היו יחד. אחרי התיכון, הם עברו לגור יחד, בגיל 18 ג'ואן ילדה את בנם ג'ימי. הכל היה טוב, אבל אחרי שלוש שנים, רוברט מת בתאונת דרכים. ולהתחתן – הם לא הספיקו. ג'ואן שבורת הלב אמרה שהיא נשבעת לאהוב אותו לנצח, והחליטה להינשא לו בכל מקרה, כדי להיות יחד לאחר המוות. הכומר הסכים לבצע את הטכס, ואת טבעת הנישואין על אצבעה של הכלה הוא שם בעצמו. ג'ואן הייתה לבושה בשמלת כלה, ורוברט היה לבוש בטוקסידו לבן. ולמחרת, אחרי החתונה, התקיימה הלוויה.


 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> הגירושים המוזרים ביותר