ניתוחים מוזרים שכאלה


ניתוחים מוזרים שכאלה

האם אפשר בעזרת רפואה להפוך לבעל גומות, להאריך את הרגליים או להצר את המותניים?

אם בעבר, הכירורגיה הפלסטית טיפלה בפגמים אצל האדם – אז היום הרופאים המנתחים צריכים לפעול לפי הרצונות של המטופלים. לפניכם חלק מהניתוחים המוזרים והמבוקשים: 


הזרקות של חומר ברגליים, עבור אלו שאוהבות עקבים גבוהים
עלות - 500 - 1500 דולר

לא משנה כמה פעמים יגידו לנשים, שהליכה יומיומית על עקבים גבוהים עושה נזק – הן מתעלמות מכל האזהרות של הרופאים מבלי לרדת מהעקבים של 10 ס"מ שלהן. יחד עם זה הן מסכימות, שאחרי הליכה ממושכת בנעליים כאלה – הרגליים מאוד כואבות.
עבור אלו שלא רוצות להיפרד מהנעליים האהובות אך עדיין רוצות להיפטר מהכאבים, הרופאים מזריקים ג'ל ביולוגי על בסיס חומצה היאלורונית. עושים את הזריקה לתוך עור של כפות הרגליים, וכתוצאה מכך נוצר סוג של כרית רכה המאפשרת במשך 6 עד 12 חודשים לא לחוות אי נוחות ברגליים בהליכה קבועה על עקבים.


ניתוח שמאריך את הרגליים
עלות - 5000 - 6500 דולר

ניתוח שמאריך את הרגליים הוא האחד הקשים ביותר. עושים אותו כך: על רגל אחת שמים מכשיר מיוחד, ולאחר מכן חותכים את עצמות השוק בחלקם העבה. במשך 2-3 חודשים הבאים העצם גדלה ומתאחדת, ואז עושים את אותו התהליך על הרגל השנייה. אחרי כל המניפולציות מתחיל תהליך ארוך (שלפעמים נמשך לא פחות משישה חודשים) של קונסולידציה. המטופל לא רק צריך לסבול כאב רב, אלא גם חווה אי נוחות רבה בחיי היומיום, כי המכשירים המחוברים לרגליו מקשים על תנועה. אפשר ללכת רק בעזרת קביים. ישנם גם דימומים והפרשות מוגלה, שיכולים להתרחש באזור הכניסה של המכשיר אל הרקמות הרכות. באופן כללי, כל ייסורי הגיהינום האלו – יאריכו את הגובה של האדם ב- 6 – 7 ס"מ.


גומות
עלות - 2000 - 5000 דולר


נהוג להאמין, שבעלי גומות על הלחיים מעוררים אהדה ואמון רבים יותר מאחרים. בחלק ממדינות אסיה, למשל, הנוכחות של הגומות מגבירה באופן משמעותי את המשיכה המינית של האדם. כדי להפוך לבעלים המאושרים של גומות בלחיים, צריך רק לעבור ניתוח די פשוט. פעולה זו נעשית כמעט בכל המרפאות לכירורגיה הפלסטית בארה"ב. בניתוח עושים חתך בחלק הפנימי של הלחי, מורידים כמות מסוימת של רקמת השומן ותופרים היטב את האזור. כל ההליך נמשך כחצי שעה. בהתחלה, הגומות גלויות גם כאשר המטופל אינו מחייך, אבל לאורך זמן, בדרך כלל תוך שבוע עד שבועיים - הכל מסתדר. הניתוח נחשב לפשוט, כי תקופת השיקום היא קצרה וחסרת כאב, אין סיבוכים, ואפילו אין צורך להסיר את התפרים.


הסרת הצלעות לכל מי שרוצה מותני "צרעה"
עלות - 10000 - 15000 דולר

בעבר, כדי לקבל מותניים צרות, הגברות היו לובשות מחוך במשך שנים כמעט מבלי להוריד אותו, והיו קושרים אותו כל כך חזק, שלהתעלף באותה התקופה היה עניין רגיל. היום, לעצב את הגוף שלכן בצורה הרצויה אפשר הרבה יותר מהר, אך לא באופן פחות מסוכן: מספיק ללכת למנתח אשר יסכים להוריד לכן זוג צלעות (את הזוג ה- 11 ו- 12). לא רבים מהרופאים יסכימו לבצע את הניתוח הזה, כי למרות העובדה שהצלעות התחתונות לא משחקות תפקיד מכריע בתפקודו של הגוף, ניתוח רדיקלי כזה יכול לעורר תוצאות לא נעימות – החל מירידה של כליות ועד לעיוות של בית החזה. יתר על כן, תקופת השיקום נמשכת כמה חודשים, וצלקות נשארות בגופה של המטופלת.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> ניתוחים מוזרים שכאלה