האב המבוגר ביותר בעולם


האב המבוגר ביותר בעולם

איכר הודי בשם רמג'יט רגהאב הפך לאב המבוגר ביותר בעולם בגיל 96, ושבר את השיא של עצמו. לפני שנים, בגיל 94 – נולד לו בן בכור, ורמג'יט בפעם הראשונה הפך לאב המבוגר ביותר בעולם. לאחרונה הוא שוב חזר ואישר את יכולתו להפרות, ובשבוע שעבר, נולד לו ולאישתו בת ה- 54 בן נוסף.

האיש שהגיע כמעט לגיל מאה, מסביר את הכוח הגברי הבלתי נגמר שלו באורח חיים בריא ותזונה המורכבת ממוצרי חלב ופירות. אבל יותר מכל, השכנים מקנאים בפוטנציאל המיני שלו. לדבריו של רגהאב, הוא מקיים יחסי מין 3 – 4 פעמים בכל לילה.

"השכנים תמיד שואלים מה הסוד שלי, ואני אומר להם שכל זה - רצונו של אלוהים", - אומר האיש. -"אני בריא ואני נהנה ממין עם אשתי. אני חושב שזה מאוד חשוב לבעל ואישה לקיים יחסי מין באופן קבוע, ואם היא מבקשת - אני יכול להקדיש לזה לילה שלם. אבל עכשיו, בגלל הילדים, אני משתדל לרסן את הצרכים שלי".

אב לשניים אומר, שמזונות כמו שקדים, חמאה וחלב - עוזרים לו לשמור על פעילות מינית, שיכולה לעורר קנאה אצל גברים צעירים. האב הגאה חי כמעט את כל חייו כרווק, עד שלפני 10 שנים הוא פגש את אשתו.

רמג'יט מספר, שהוא ואשתו לא רוצים להוליד יותר ילדים, ואשתו תעבור עיקור.
-  "יש לנו משאבים כספיים מוגבלים, ואנחנו יכולים לענות על הצרכים של שני ילדים בלבד. אנחנו רוצים שהם ילכו לבית ספר ויחיו חיים הגונים"- אמר האיש.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> האב המבוגר ביותר בעולם