ביצת הפתעה של קינדר!


ביצת הפתעה של קינדר!

אין זה סביר, שמישהו מכם אף פעם בחיים לא ראה או לא ניסה את "ביצת ההפתעה של קינדר": ביצת שוקולד שבתוכה יש קופסת פלסטיק, אותה ניתן לפתוח כדי למצוא בה צעצוע או מזכרת מעניינת. במשך זמן רב של קיומו של המותג הפופולרי, ביצים דומות ייצרו חברות רבות בכל רחבי העולם.


1.

הבעלים של המותג הידוע הוא חברה איטלקית "Ferrero", שהחלה בייצור ביצי שוקולד בשנת 1974.


2.

הרעיון של יצירת ביצת שוקולד "עם מילוי צעצוע" שייך למעצב השויצרי הנרי רות.


3.

ביצי ההפתעה של קינדר נמכרות ב- 60 מדינות של 5 יבשות.


4.

את כל המוצרים לילדים, חברת "Ferrero" מייצרת תחת שם "קינדר", ולכן המילה נוכחת בכל הפתעות השוקולד. מילה שנייה - "Surprise" (הפתעה) - מתורגמת לשפה של המדינה שבה היא נמכרת. לדוגמה, בגרמניה, שמה "Kinder Uberraschung", בברזיל ובפורטוגל – "Kinder Surpresa", בבריטניה – "Kinder Surprise", בנורבגיה ושבדיה - "Kinderoverraskelse", בספרד ובאיטליה – "Kinder Sorpresa" וכו'.


5.

במדינות בהן האקלים חמים, החברה "Ferrero" מוכרת ביצי הפתעה בגרסה פחות נמסה. זה מה שאנו יכולים לפגוש בחנויות שלנו – "Kinder Joy".


6.

בתקופה קצרה מאוד של זמן, "ביצי ההפתעה של קינדר" הפכו לפופולריות מאוד בקרב ילדים ומבוגרים, שהחלו באיסוף צעצועים הנמצאים בביצי השוקולד. אספנות גדלה עד כדי כך, שהמחיר של צעצועים נדירים מביצי השוקולד עולה על 1,000 € במכרזים באינטרנט. ב- eBay  בפברואר שנת 2007, נמכר לוט של 90000 צעצועי קינדר במחיר של 30,000 €.


7.

"ביצת ההפתעה של קינדר" - זה לא המוצר היחיד של חברת "Ferrero". תחת מותג זה מיוצרות גם עוגות, סוכריות, שוקולד, פסטה: "Raffaello", "Ferrero", "נוטלה", "פיאסטה", "טיק טק" ועוד.


8.

בארה"ב, מכירות של "ביצי ההפתעה של קינדר" אסורות על פי החוק הפדרלי של שנת 1938, לפיו אסור שמזון יכיל חפצים שאינם אכילים.


9.

סה"כ, "ביצת ההפתעה של קינדר" שוקלת כ- 35 גרם.


10.

32% ממוצר השוקולד - זה רכיבי חלב, מה שהופך את המוצר ללא רק טעים, אלא גם בריא.


11.

אפילו עושים קופסאות לביצי השוקולד, והן מכילות 3, 6, 12 ו- 24 יחידות.


12.

הצעצועים הייחודיים מפותחים באופן בלעדי עבור "ביצי ההפתעה של קינדר" על ידי מעצבי החברה ומעצבים מוזמנים. יותר מ- 100 צעצועים העשויים מפלסטיק, מתכת ואפילו מעץ נמכרים מדי שנה.


13.

המשלוח הראשון של המוצר, נמכר תוך שעה אחת בלבד!


14.

מאז "המהדורה" הראשונה, נמכרו כבר יותר מ- 30 מיליארד "ביצים".


 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> ביצת הפתעה של קינדר!