לשתות 25 ליטר מים ביום


לשתות 25 ליטר מים ביום

סשה קנדי מאנגליה, שותה 25 ליטר מים ביום.

רופאים ותזונאים ממליצים לשתות לפחות 2 ליטר מים ביום. לגבול העליון, הם אינם מתייחסים בדרך כלל, וזה בשל העובדה שאדם נורמלי לא יכול לשתות יותר מ -6 ליטרים של נוזלים ביום.

סשה קנדי, אישה בת 26 מאסקס (אנגליה), צורכת עד 25 ליטר מים ליום. אם צעירה לשני ילדים, אמרה שהיא לא מסוגלת להחזיק אפילו שעה ללא מים. היא מתעוררת לשתות אפילו בלילה. בגלל הצורך המוזר הזה, היא נאלצת לסחוב איתה בקבוקים בכל מקום, ולהשתמש בשירותים עד 40 פעמים ביום.

צימאון שלא ניתן להשביע, הופיע אצל סשה קנדי כאשר היא הייתה בת שנתיים. היא התחילה לבקש מהוריה יותר ויותר מים, ואז הם לקחו אותה לרופא. במרפאה לא מצאו כל סטייה מן הנורמה, אך בגיל 6 האימא נאלצה להשאיר לבתה כבר חצי ליטר מים ליד המיטה, כדי שהיא תוכל לשתות בלילה. הילדה החלה לקחת איתה בקבוקי מים לבית הספר, ובהפסקות כאשר הילדים האחרים שיחקו - היא בילתה את רוב הזמן בשתיית מים.

כאשר היא היתה בת 13, החלה אלכס לשתות עד 15 ליטר ביום, ואת כד המים שאימה השאירה ליד מיטתה בלילות החליפו במיכל של 5 ליטר.

בגיל 16, עזבה סאשה את בית הספר והתחילה לעבוד במחסן נעליים. כאשר עובדים ראו כמה מים היא צורכת כל יום, הם העבירו את "הקולר" יותר קרוב אליה.

בגיל 20, היא התחילה לשתות עד 20 ליטר ליום, אבל "ההתמכרות" שלה הגיעה לשיאה כאשר אלכס התחילה לעבוד מהבית. עכשיו האישה עובדת מהבית בחברת תקשורת, וצורכת מ -18 עד 25 ליטר מים ליום.

"אם אני לא עושה עוד לגימה של מים, אני מרגישה כאילו הפה שלי מתחיל להתייבש. אני לא יכול להתרכז", - אומרת אלכס -" אנשים לא מאמינים שמישהו יכול לשתות כל כך הרבה מים, עד שמכירים אותי. אחר כך הם פשוט לא מאמין למראה עיניהם. אני מרגישה צמא כל הזמן וכל הזמן שותה מים. זה הרגל רע, התמכרות...". היא סיפרה גם, שמתעוררת במהלך לילה כל 15-30 דקות כדי לשתות מים או ללכת לשירותים.

מומחים מעריכים שהמקרה של סשה קנדי הוא נדיר מאוד. הם אומרים שעל אף העובדה שנכון להיום היא מרגישה טוב, בעתיד "עודף הנוזלים" עלול להוביל לבעיות בריאותיות שונות, ובמקרים נדירים גם לגרום למוות. זאת בשל העובדה שהתאים בגוף של סשה מקבלים יותר מדי מים, מה שגרם לעלייה בגודלם. המצב הזה הכי מסוכן עבור תאי המוח.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> לשתות 25 ליטר מים ביום