דרכים מקוריות לאחסן צעצועי ילדים



דרכים מקוריות לאחסן צעצועי ילדים

יצרני הצעצועים לא מתעייפים מלהמציא משחקים חדשים, אשר מדהימים את הילדים ואת הוריהם. רכים, חמודים, מצפצפים, מדברים, עפים ונוסעים – היום בחנויות הצעצועים ניתן למצוא בידור לכל טעם וגיל. זה יכול להוביל במהירות למצב, בו כל השטח הפנוי בחדר של הצאצאים האהובים שלנו יהיה מלא בצעצועים ישנים וחדשים. אם אתם מרגישים שהתחלתם לטבוע בים הצעצועים הזה, תנסו להשתמש באחת השיטות הבאות כדי לעשות סדר בחדר הילדים. כמה מהשיטות כל כך מקוריות, שיכולות להפוך אפילו דבר משעמם כמו סידור הצעצועים – למשחק מרגש.

אנחנו לא ניתן לכם הוראות, כיצד תוכלו ליישם את הרעיונות הללו. התמונות הבאות מדברות בעד עצמן, והרעיונות הם פשוטים וברורים, כך שכל אדם בעל ידיים "ימניות" ובעל כלים נכונים – יוכל ליישם אותם.


מהצמיגים הישנים

כמה צמיגים ישנים שנצבעו בקפידה והועמדו זה על זה, יכולים ליצור מקום נוח לאחסן בו את "צעצועי החצר" של ילדיכם. כמובן, השיטה הזו מומלצת לבעלי חצר.


מדליי פלסטיק

לקדוח חורים בדליים ולחבר אותם יחד – זה לא דבר קשה. ובתמורה תקבלו "מבנה" נוח לאחסון הצעצועים. אם תשתמשו בדליים צבעוניים – מקום לאחסון ייצא לא רק פרקטי אלא גם יפה.


אחסון של גיבורי על

האלק, קפטן אמריקה, ספיידרמן ושאר החברה' יכולים לנוח בנוחות בכיסים מיוחדים התלויים על דלת החדר. אם לא תוכלו לקנות מוצר כזה, בהחלט תוכלו לתפור אותו בקלות.


סלים על הקירות

סלים כאלה לא קשה למצוא בחנויות בין המוצרים עבור גינה. כאשר מחברים אותם לקיר, הם לא רק מסייעים לסדר בחדר, אלא גם תורמים למקוריות של עיצוב הפנים.


על התקרה

ובכן, לארגן ולאחסן צעצועים בדרך זו - לא כל אחד יוכל, אבל אם תצליחו – חדר ילדים כזה יהיה מקורי מאוד. בחדר הזה, ניקוי הצעצועים הופך למשחק מהנה.


קופסאות צבעוניות

לסדר את הצעצועים בקופסאות ותיבות צבעוניות – זה קל ומהנה. כדי לייצור מיכלים כאלה, צריך רק להביא קופסאות קרטון ריקות בגדלים שונים, לקנות נייר צבעוני בחנות כלי כתיבה ולפנות לעצמיכם ערב.


מיכלי פלסטיק

המיכלים האלו נמכרים בכל חנות כלי בית, והם כלי אחסון אוניברסליים עבור כל דבר. התמונה מראה גרסה של "ארון" עם מגירות פלסטיק שיוצאות החוצה. קשה לדמיין כמה צעצועים יכנסו לשם.


שקי קיר

ועוד אפשרות:

קצת בד, מכונת תפירה או ידיים מיומנות - זה כל מה שאתם צריכים כדי לעשות בתים יפים לבובות ודובונים.


קופסאות פלסטיק אחרות

ומה יקרה כאשר נחבר קופסאות פלסטיק רנדומלי אל הקיר? נכון, תקבלו פתרון יצירתי לאחסון הצעצועים.


כפי שאתם רואים, כדי למנוע את התוהו ובוהו בחדר הילדים - לא צריך למהר לחנות הרהיטים ולקנות ארונות יקרים. מעט פנטזיה, קצת מאמץ וזמן פנוי יכולים להפוך את החדר של ילדיכם לחדר מסודר ומקורי.


 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> דרכים מקוריות לאחסן צעצועי ילדים