הפושעים המפסידים


הפושעים המפסידים

מקרה המסור החשמלי

אישה בלונדינית בת 20 בשם קרן לי ג'והימי מלייק סיטי שבפלורידה, לא הייתה בעלת רשיון לנשק. לכן לשם ביצוע שוד, היא החליטה להשתמש בנשק הכי קטלני אשר היה ברשותה – במסור חשמלי!
כאשר היא פרצה למשרדו של מנהל המוטל "הווארד ג'ונסון" בדרישה לפתוח את הכספת ולתת לה את כל מה שבתוכה, צוות עובדי המלון לא נבהל כפי שהיא ציפתה. המנהל כמעט התפרץ בצחוק, כאשר ראה את הבחורה אשר נופפה בכעס במסור החשמלי... שלא היה מחובר לחשמל! כנראה שלאישה הבלונדינית לא היה מושג שמסור חשמלי מסוכן רק כאשר הוא מחובר לחשמל.


שאלון – צריך למלות!

תושב ארצות הברית רצה להיות שוטר, אך נכלא בגלל שציין בשאלון שהוא אשם בפשעים בלתי פתורים.
תושב טקסס בשם אדווין גיינור, החליט שהיעוד שלו - להגן על שלום של האזרחים מן השורה, ולכן הוא החליט להיות שוטר. הוא הגיע לתחנת המשטרה, סיפר על כוונותיו, וקיבל שאלון למלא. בין השאר, בשאלון הייתה השאלה הבאה: "האם אי פעם ביצעת פשע?". מר גיינור השיב בחיוב. יתר על כן, הוא ציין בדיוק היכן, מתי ואיך הוא ביצע את פשעיו, אשר הסתכמו בעיקר בגניבות קטנות. בסך הכל, אדווין גיינור הודה בחמש עבירות, כולל גניבת מכונית. הוא גם תיאר את הבגדים שבהם היה לבוש בעת ביצוע הפשעים.

כשהשוטרים קראו את השאלון של מר גיינור, הם חוו מצב של הלם. אף אחד לא היה יכול לחלום, שמישהו יהיה טיפש עד כדי כך שיענה בצורה הזו על השאלות הללו.
השוטרים בהתחלה חשבו שזו מתיחה, אבל ליתר ביטחון בדקו את המידע. התברר שגיינור אכן ביצע את כל הפשעים האלה. וכמובן, הוא נעצר ונכלא, אך גם התפרסם ברחבי העולם ...


בראון הלוזר

לבחור אחד, במשטרה שקראו "בראון הלוזר". לראשונה בראון שדד בנק, בעודו עובד דואר. הכל היה כמו שצריך להיות – מסכה על הפנים, אקדח, קול מפחיד. אבל הוא הצליח לא להחליף את המדים של פקיד הדואר. ולא רק זה. על חזהו היה תג עם שמו. המשטרה הגיעה לביתו כחצי שעה לאחר ביצוע השוד.
על השוד הזה, קיבל בראון עונש של 5 שנות מאסר, אך שוחרר לפני כן. והוא אכן למד מהטעות שלו, ולשוד הבא הוא הלך בבגדים לא בולטים. אבל בבנק היו הרבה אנשים, והוא לא העז לצעוק. הוא שלף פיסת נייר, כתב: "תן לי את הכסף, או שאירה בך" – ומסר את הפתק לקופאי. כמובן, הוא נתן לו את הכסף. אבל בראון השאיר אחריו את פיסת הנייר, והשוטרים לקחו אותה. התברר, שאת הפתק הוא כתב בצדו האחורי של המכתב, שנשלח אל בראון מהמשטרה.


השודד המתוק

בקליפורניה, השודד נתקע ללא מסכה. והוא מצא פתרון מקורי, כפי שהוא חשב. הוא קנה בסופרמרקט קצפת ומרח אותה על פניו. אבל כשהוא דרש באיומים את הכסף מהקופה, הקופאית התגלגלה מצחוק. זו היתה תקלה בלתי צפויה. בינתיים, הקצפת התחילה להחליק מפניו של השודד. הוא נבהל ורץ אל הדלת. אבל בגלל שהקצפת שנכנסה לעיניו, הוא בלבל בין הדלת לחלון הסגור והתעלף, לאחר שהכה את ראשו בזכוכית העבה.


השודד העירום

בקליפורניה, נעצר אדם אקסצנטרי כמה בלוקים מזירת הפשע, לאחר שוד של חנות. המשטרה שמה לב לאדם מוזר המתהלך עירום ברחוב. התברר שהשודד בפזיזות החליט, שהוא יכול להיות מזוהה בגלל הבגדים, וזרק אותם לפח.


אל תגנבו על בטן ריקה!

אחד השודים המגוחכים ביותר שקרו בשנים האחרונות בשיקגו. מאוחר בלילה, שני שודדים פרצו ל-"מקדונלד'ס" לפני סגירתו, ודרשו לקבל את הכסף ו- 6 ארוחות ביג מק. הכסף ניתן להם באופן מיידי, אך כדי לעשות את ההמבורגרים היה צורך לחמם את התנור. הפורצים חסרי השכל הסכימו לחכות! כאשר דרך החלונות של המסעדה הם הבחינו במשטרה שהגיעה למקום, הם התחילו להימלט ביחד עם האוכל.... אך שכחו את הכסף. כאשר המשטרה תפסה אותם, הסתבר שהם אפילו את הביג מק לא אכלו...


חלומות פז!

בדטרויט, גנב אחד הבחין באישה ששמה מזוודות באוטו שלה. הוא ישר הבין שהיא נוסעת לחופשה לכמה ימים, ועד מהרה הרגיש בביתה כאילו הוא הבעלים החדשים. הוא מבלי למהר אסף את כל דברי הערך, אכל טוב, שתה יין ונשכב לישון על המיטה הרחבה ... האישה שטיולה התבטל חזרה הביתה, ולאחר זמן קצר העירה אותו, יחד עם שוטרים.


כיצד השטן פיתה את ג'ון

מישהו בשם ג'ון וורי, קבע שיא בטיפשות של שודדים. הוא חגג בבר את שחרורו מהכלא. בגלל שהוא החליט להיות אזרח שומר חוק, לאחר שהוא שתה יותר מדי ויסקי, הוא לא העז לשבת מאחורי ההגה והזמין מונית. כשהגיע לביתו, הוא גילה שאין לו כסף לשלם למונית, ואמר לנהג שעכשיו יביא לו. אך לאחר שהוא חזר כעבור כמה דקות, הסתבר שאת הכסף הוא לא הביא, אך הביא אתו אקדח. וכך נהג המונית מצא את עצמו נותן את כספו לג'ון. הנהג המזועזע נסע כמה בלוקים ופנה למשטרה. השוטרים נכנסו לבית של וורן, בו הוא ישן כמו מת עם אקדח והכסף הגנוב לצדו.


הבריחה הבוערת!

השוד הבולט הזה אירע בפרבר של פילדלפיה. שני חבר'ה, לפני שהלכו לשדוד בנק - גנבו מיניוואן לשם הימלטות. הם לא ראו, שהבעלים של המכונית ראה את הגנבה ורץ אחריהם. השודדים נכנסו לבנק ושדדו אותו בהצלחה. אבל כאשר הם יצאו החוצה, הם גילו שהמיניוואן לא שם! הבעלים מצא ולקח אותו בחזרה. הם ניסו להימלט ברגל. אחד מהם נתפס מיד. אבל השני היה רץ טוב. הדמדומים ירדו, והוא עדיין קיווה להימלט מן המרדף בתוך היער החשוך. הוא המשיך לרוץ, אך כעבור זמן מה השוטרים שכל הזמן היו מאחוריו – תפסו אותו. כאשר הוא שאל איך יכול להיות שהם לא איבדו את עקבותיו ביער החשוך, הם הצביעו על נעלי הספורט שלו. התברר, שבכל צעד, נדלקו נורות אדומות בנעלי הספורט שלו...


לוזר "קליני"

לאחר שפרץ לבית הקפה, הכריח השודד את הקופאית לשים לו כסף בשקית נייר גדולה. אבל בדרך אל המכונית שחנתה בחניון, השקית נקרעה, ורוב הכסף התפזר על המדרכה הרטובה. כאשר השודד ניסה לפתוח את המכונית שלו, הוא היה עצבני כל כך שהוא שבר את המפתח. כאשר ניסה בטירוף לפתוח את הדלת שנתקעה, הוא בטעות לחץ על ההדק של האקדח וירה לעצמו ברגל.


"גראס" שבתיק ...

במהלך כנס "הצופים", נעצרה אמו של אחד המשתתפים. בזמן שהיא הביטה על איך שהשוטר הדגים  לילדים איך הכלבים עוברים אימן לגילוי סמים, הכלב מצא בתיק שלה שקית עם גראס.


טיפשות חסרת גבולות.

האישה התקשרה למשטרה בהצהרה שכלי הרכב שלה נגנב, והודיעה שהיה בו מכשיר הנייד שלה. אחד השוטרים התקשר למספר הזה ואמר שהוא מתקשר בקשר למודעה בעיתון, ושהוא כבר הרבה זמן חולם על אוטו כזה. הם קבעו פגישה. נפגשו, והגנב הלך לכלא.


 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> הפושעים המפסידים