החיות הכי שוות



החיות הכי שוות

אנשים אוהבים בעלי חיים, ולא משנה אם זה חיות רגילות או אקזוטיות. ולעתים קרובות, הם מתעניינים בהם הרבה יותר מאשר בקרוביהם. ברשימה זו, תוכלו למצוא את חיות המחמד המפונקות ביותר בעולם, שבעלי הבית שלהן העניקו להן ממש הרבה.


1. כלב בשם Trouble.

ליאונה הלמסלי - אשת עסקים אמריקאית, התפרסמה בזכות שיטות של הימנעות ממסים והתנהגות הרודנית שלה. לא היו רבים, אליהם היא התייחסה בטוב לב – היא אילצה את העובדים להתחנן לעבודה, ונהגה לנשל כל אחד מבני משפחתה מהצוואה שלה, פשוט כי בא לה. אבל היה יצור אחד, אותו ליאונה העריצה. זה היה הכלב שלה, ששמו Trouble. כאשר ליאונה הלמסלי נפטרה בשנת 2007 מהתקף לב, בני משפחתה גילו שהיא הורישה לכלב שלה 12 מיליון דולר. לאחר דיונים רבים, בית המשפט המקומי החליט שליאונה אכן חתמה על צוואתה כאשר לא הייתה בריאה בנפשה, והקטין את הסכום שיקבל הכלב ל- 2 מיליון דולר.


2. חתול בשם בלאקי.

הבמאי בן רי בילה את השנים האחרונות של חייו בבדידות מרצון. ידידתו היחידה הייתה בלאקי החתולה. לכן, כאשר הבמאי מת בשנת 1988, עורכי הדין שלו לא היו מופתעים לגלות שהוא הוריש את כל הונו (13 מיליון דולר) לחתולה האהובה.


3. חתול בשם תומאסו.

בחודש נובמבר שנת 2011 בעלת הון מריה אסונטה נפטרה. חודש לאחר מכן, עורכי הדין שלה הודיע שהיורשת היחידה של האישה היא חתולת רחוב, בה היא טיפלה. עורכי הדין של מרי אמרו, שאין להטיל ספק בבריאות הנפש שלה, כי היא כתבה את הירושה שנתיים לפני מותה, כך שהמחלה שלה לא יכלה להשפיע על החלטתה בצורה כלשהי.


4. עוף Dzhiggo.

מיילס בלקוול, היה ידוע באוקספורד הודות לפעילות הצדקה שלו, לאהבה לבעלי חיים ולחוש ההומור. עם זאת, משפחתו של מיילס הבינה מהי האירוניה האמיתית של חוש ההומור שלו רק לאחר מותו. את רוב הונו, הוא ירש לקרני צדקה שהוא ייסד, ואת שאר ה- 10,000,000 הוא ירש לעוף המחמד שלו - Dzhiggo.


5. כלב בשם טובי ריימס.

לאחר מותה בשנת 1931, השאירה אלה וונדל ירושה שכללה מיליוני דולרים ונדל"ן לכלבה האהובה שלה בשם טובי ריימס, ולכל הצאצאים שלה. אחרי 80 שנה, לכל הצאצאים של הכלבה קוראים טובי ריימס, וההון שלהם גדל ל -92 מיליון דולר.


6. כלב בשם גונתר הרביעי.

בעל החיים העשיר ביותר בעולם, אשר יש לו הון של קצת יותר מ- 373 מיליון דולר הוא כלב בשם גונתר הרביעי. אביו, גונטר השלישי היה היצור האהוב ביותר על הרוזנת הגרמנית קרלוטה ליבנשטיין, ולאחר מותה הוא ירש את כל רכושה.


 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> החיות הכי שוות