חתונות מהעולם



חתונות מהעולם


1.

בסמואה, את שמלת הכלה עושים מקליפת עץ התות.


2.

בניגריה, יש אידיאל של יופי משלהם. אם הכלה במשך החודש הראשון אחרי החתונה (או במשך זמן מה אחרי החתונה) לא מקבלת צורה שופעת יותר (או במילים אחרות – נשארת רזה) - לחתן יש את הזכות לשלוח אותה בחזרה להוריה – כדי שיאכילו אותה שם כמו שצריך.


3.

ובקניה, נהוג שבמשך חודש הראשון שלאחר החתונה - החתן ילבש בגדי נשים. זה כדי שהוא ירגיש על בשרו איך זה להיות אישה.


4.

בנמיביה, הכלה לובשת כובע מיוחד, שנקרא "ECORA". הוא עשוי מעור עזים, אשר משופשף עם שמן, זפת ואוכרה אדומה.


5.

בשבט האתיופי Surma , נהוג להוציא לקלה זמן מה לפני החתונה את שיניה הקדמיות התחתונות, לעשות חור בשפה התחתונה ולהכניס לשם "דיסק" מחימר. במשך הזמן הלוחיות העגולות הללו מוחלפות לגדולות יותר. הרי גודל הקוטר של הלוחית – שווה לגודל הנדוניה של הכלה.


6.

באי ג'אווה, כמו ברוב המדינות – הזוג שרוצה להינשא צריך לשלם עבור "רישיון הנישואין". אבל שם לא משלמים בכסף, אלא בזנבות עכברושים. בתור תשלום, בני הזוג חייבים להגיש לממשל המקומי 25 זנבות.


7.

הרעיון של ליל הכלולות באלבניה הוא מוזר. ישנה מסורת, שלפיה במשך 3 ימים ו- 3 לילות האישה הצעירה צריכה להתנגד "להתקפות" של בעלה שדורש את מה שמגיע לו. זה נעשה כדי לבלבל את הרוחות הרעות.


8.

ואצל האסקימואים נהוג להאכיל את האורחים בחתונה בבשר חי של צבי.


9.

באי Trombrian , שליד ניו גינאה – בכלל הכל פשוט מאוד. אם אתם רוצים להתחתן – אתם פשוט צריכים לאכול מאותה הצלחת עם בן או בת הזוג העתידיים לעיני שאר חברי השבט. לאחר הטקס הזה הזוג הזה נחשב לנשוי.


10.

ולבסוף, אם אתם מגיעים לחתונה בבאלי – תופתעו מאוד. בסעודה, סביב השולחנות יישבו וייהנו מהאוכל רק נשים! ומה עם הגברים? הם נחים. אחרי הכל, זה הם שהכינו את כל המאכלים, שהנשים אוכלות בהנאה כה רבה.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> חתונות מהעולם