נעלי עקב עם סוד קטן


נעלי עקב עם סוד קטן

כל אישה, לפחות פעם בחייה חלמה לקנות נעליים יפות על עקבים גבוהים מאוד. ואם "החלום" התגשם – הנעליים האלו הביאו סיפוק, יבלות וכמה שעות של כאב מחריד (התחושות שמביאות נעליים לא נוחות, ניתן להשוות רק עם כאב שיניים מנדנד). סוג זה של אביזרים אפנתיים, נוטה להכות ברגליים ובמצב הרוח בעיצומו של אירוע או מסיבה. ברגעים אלה, מופיע רצון עז להוריד את הנעליים המכאיבות ולזרוק אותן כמה שיותר רחוק, אך המצב לא מאפשר זאת.
לכן, במיוחד עבור אותן הנשים, שרגליהן לא רוצות להפוך לחברים הכי טובים של העקבים - המעצבת שין יאנג מציעה פתרון מצוין: נעליים מפתות, בהן מוסתרות נעליים שטוחות.

לא כל אישה, יכולה בקלות לעמוד או לרקוד כל הלילה על עקבים גבוהים. בעבר, כדי להקל על הסבל של האישה, המעצבים הציעו זוג נעליים שטוחות וגמישות, אותן היה ניתן לקפל ולהכניס בקלות לתוך תיק קטן.  היום, המעצבת הלכה עוד יותר רחוק, והחליטה להסתיר את הנעליים הנוחות היישר בתוך נעלי העקב. אגב, העקב פה באמת גבוה – 12 ס"מ, והנעליים עצמן עשויות מחומרים ידידותיים לסביבה.

הרעיון של נעלי הנשים "2 ב-1" הגיעה ממקרה בנאלי מהחיים. המעצבת לבשה נעליים על עקב מאוד גבוה, כאשר הלכה למסיבת סילבסטר. כבר לפני סוף הערב, הם שפשפו כל כך חזק את כפות רגליה, שמיס יאנג רצתה רק דבר אחד: כמה שיותר מהר למצוא את עצמה יחפה. וזה גרם לה לחשוב על פתרון נוח ואסתטי לבעיה הזו.

הנעליים השטוחות, מסתתרות לחלוטין בתוך נעלי העקב, ובמקביל משמשות כמדרס עבה ונוח. ואם "הכרית" הנוספת לא עוזרת – אפשר תמיד להוריד את נעלי העקב ולהישאר בזוג נעליים שטוחות.

את הנעליים "הכפולות" כבר אפשר להזמין באתר המעצבת.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> נעלי עקב עם סוד קטן