התאורה המושלמת עבור המטבח שלכם


 

התאורה המושלמת עבור המטבח שלכם


התאורה שהותאמה כראוי, יכולה לשנות את כל פני המטבח. גופי תאורה, יוכלו לעזור לכם להסוות בחכמה את החסרונות של המטבח, או להדגיש את היופי שלו ולתרום לאווירה חמימה ונוחה.
להשיג אפרט כזה, תוכלו בעזרת שילוב בעיצוב של המטבח, של סוגים שונים של תאורה - כללית, מקומית ודקורטיבית.
איך לבחור את אביזרי התאורה עבור המטבח - נספר במאמר זה.

מתכננים את תאורת המטבח

איזו בדיוק, תהיה התאורה במטבח שלכם - אתם צריכים להחליט מההתחלה, עוד ברגע שאתם מחליטים על עיצוב המטבח עצמו ועל סידור הרהיטים. כך, תוכלו למקם את התאורה בדיוק במקומות הנכונים והנדרשים. אם אתם צריכים לבחור תאורה עבור מטבח קיים - עדיף להתייעץ עם מומחה. הוא יכין את התוכנית הטובה ביותר ויכתוב הוראות מפורטות למימושה. הדרך הקלה ביותר לחדש את עיצוב הפנים במקרה כזה – זה הוספת אורות תקרה חדשות, מנורות רצפה או מנורות שולחן מקוריות. אם אתם רוצים למקם את המנורות על הקירות או "להטביע" אותן בתוך ארונות המטבח - כדאי שתדעו שתצטרכו לעשות ערוצים חדשים עבור חיווט חשמלי. וזה לא תמיד אפשרי או נוח.

איזו מנורה לבחור למטבח?

התכנית הרגילה של תאורת המטבח, שהיא מנורה שממוקמת באמצע התקרה - אינה רלוונטית עוד. הרבה יותר יעיל לשלב מספר סוגים של תאורה: כללית, מקומית ודקורטיבית.

המקרה האידיאלי – זה כאשר יש אור נפרד בכל אזור פונקציונלי. אם משטח העבודה, הכיור והכיריים מוארים על ידי אור מקומי - זה יעשה את תהליך הבישול קל ומהנה יותר.
בשביל זה, נוח להשתמש במנורות קיר שמכוונות כלפי מטה או במנורות ספוט, אשר מובנות לתוך ארונות המטבח. זהו הפתרון האידאלי עבור מטבח קטן או בעל תקרה נמוכה.

הפתרון האלגנטי – זה לבחור גופי תאורה נצמדים עם "תופסנים", וכך תוכלו למקם אותם איפה שתרצו לפי הצורך.

אם אתם רוצים "להרים" את התקרה בצורה וויזואלית, ולעשות או המטבח מרווח יותר – תשתמשו במנורות ספוט, שמובנות אל תוך החלק העליון של ארונות המטבח. טוב להשתמש במנורות ספוט גם בתוך ארונות המטבח עם דלתות שקופות. זה לא רק מאוד מעשי, אלא גם בהחלט יפה להפליא.

פינת אוכל דורשת תאורה משלה. חשוב שהאור לא יהיה בהיר מדי ומעצבן, ושהאוכל שמואר באור הזה יראה טבעי ומושך. פתרון טוב - אורות התקרה על חבלים ארוכים בעלי אורך מתכוונן. כך תוכלו לשנות את הגובה שלהם בהתאם למצב. בפינת האוכל אפשר לשים גם מנורת רצפה עם "רגל" מעוקלת, ואם השולחן נמצא ליד הקיר – תשתמשו במנורת קיר, אשר מופנית כלפי מטה.

     
מנורות מקוריות – זה לא רק אלמנט של תאורה במטבח, אלא גם קישוט נהדר. הם לא רק ידגישו את הסגנון של המטבח שלכם, אלא גם יעזרו להוסיף גוון חדש לגמרי. התאורה יכולה להוסיף למטבח שלכם מקוריות, צבעוניות או חמימות - רק תבחרו.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> התאורה המושלמת עבור המטבח שלכם