המטבח האופנתי


 

המטבח האופנתי

איזה מגמות בעיצוב המטבחים, יהיו הכי אפנתיות בשנים הקרובות? לפניכם סקר של המגמות האפנתיות ביותר של הצבע, הריהוט למטבח, החומרים, התאורה והתפאורה.

מטבח אופנתי - תכנון

מעצבי הפנים המודרניים, יותר ויותר מאחדים את המטבח עם הסביבה. כך המטבח מתחבר עם חדר אוכל ו/או סלון, וזה כמובן דורש עיצוב הרמוני ואחיד של החללים הללו.

הנטייה הזו, נתמכה על ידי יצרנים של ריהוט למטבח. יצרנים רבים מציעים ריהוט למטבח, בתוספת אלמנטים באותו הסגנון ומאותם החומרים בשביל הסלון או חדר האוכל.

המאפיין המרכזי של רהיטים כאלה – זה ארונות תלויים וארונות רצפה עם חזיתות חלקות ואטומות. הם מסתירים את כלי המטבח ואת הפריטים האחרים. לעתים קרובות, אל הארונות שנפתחים לכיוון הסלון, מוסיפים דלתות זכוכית ותאורה יפה. 

לגבול חזותי בין המטבח לסלון בדרך כלל הופך "האי" שהוא או עמדת הבר.


ריהוט אופנתי למטבח

ריהוט מעץ בהיר בהדרגה נותן את מקומו לעץ כהה בגוונים עשירים. גוונים עמוקים של עץ כהה, ידגישו טוב את האפקט של המרקם ואת היופי של הגימור. בנוסף, אלמנטים אפקטיביים עבור ארונות אלו, יהיו תוספות של זכוכית ופלדה.

חזית מעץ טבעי הופכת לפופולרית כמו משטחים חלקים וצבעוניים. האופנה של שימוש בחומרים טבעיים או בסימולציה איכותית שלהם צוברת תנופה.

באפנה גם כן שולחנות אוכל "טרנספורמרים" ושולחנות בעלי רגליים יוצאות דופן. כמה שהבסיס מורכב יותר ויוצא דופן – כך טוב יותר. אל שולחנות האוכל הנפתחים, היצרנים מוסיפים מנגנונים מורכבים יותר ויותר, שיקלו על השימוש. עם זאת, שולחנות מסוג זה בדרך כלל מאוד פשוטים וקלים לשימוש.

בכיסאות – המעצבים מעדיפים את הסוגים הנוחים יותר, בעלי משענת ומושבים רכים ונוחים.

קירות המטבח

אריחים תמיד יהיו רלוונטיים בשטח העבודה של המטבח. הכי אפנתי נכון להיום – זה אריחים קטנים הדומים למוזאיקה. זה פתרון יפה ונוח לכל משטח, שלידו מכינים אוכל.

גופי תאורה מקוריים ונברשות במטבח שוב חזרו לאופנה. המנורה האפנתית היא מנורה גדולה, בעלת צורה בולטת ועשויה מחומרים מתקדמים מבחינה טכנולוגית. מנורות התקרה צריכות למשוך אליהן את תשומת הלב. הן אלמנט חשוב מאוד של העיצוב. את הכתבה על תאורת המטבח תוכלו לראות כאן: לחצו כדי לקרוא את הכתבה

אלמנט מרכזי וחשוב מאוד של תאורת המטבח - זה נורות צבעוניות בשביל ארונות המטבח. מטבח עם תאורה מעוצבת ואפנתית נראה אלגנטי מאוד. בנוסף, תאורה כזו פונקציונלית מאוד וניתן להשתמש בה כתאורה נוספת של אזור העבודה או בתוך ארונות המטבח.

צבע של המטבח

הצבע האופנתי ביותר בעיצוב המטבח לשנת 2011 – זה גוונים רבים של לבן. לבן מאוד פופולרי אצל המעצבים. מטבח לבן – נשאר  אופנתי בכל הזמנים. את הצבע הלבן מומלץ להדגיש ברקע או בטקסטיל צבעוני.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> המטבח האופנתי